Forum Hondy Varadero

Forum dotyczące motocykla Honda Varadero XL1000V/XL125V oraz podróży
Teraz jest So wrz 21, 2019 9:53 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N kwi 03, 2016 8:37 pm 
Dzień dobry jestem tu nowy.
Offline

Dołączył(a): 03/04/2016 o 20:18
Posty: 2
Płeć: Nie określono
Imię: Patryk
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 1999
Witam, mam możliwość kupna Varadero 1000 z 1999roku z przebiegiem 84 tyś. Motocykl posiada komplet kufrów oryginalnych,gmole itp, wizualnie motocykl jest poobijany,obtarty i zaniedbany(właściciel mówi ze ma jeździć nie wyglądać)
Jeśli o silnik mam kilka pytań, motocykl wyciągnąłem z garażu był nie palony ok 2 miesięcy , podciągnąłem ssanie motocykl odpalił odrazu, po pewnym czasie ssanie wyłączyłem motocykl niby ma równe obroty lecz co jakiś czas słychać takie charakterystyczne strzelanie z tłumika, po odkręceniu manetki strzelanie na chwile się uspokaja lecz po chwili dalej wraca.( Właściciel mówi ze synchro było robione w poprzednim sezonie)
Kolejną kwestią jest fakt iż zauważyłem olej taki zaschnięty patrząc od przodu na silnik to po lewej stronie na górze tak jakby uszczelka pod pokrywą zaworową (tak twierdzi sprzedawca) czy istnieje takie coś w tym silniku?
I najważniejsze pytanie czy przebieg 84 tyś na taki motocykl to dużo i co przy takim przebiegu pada w tych motocyklach?
Dzięki za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn kwi 04, 2016 10:00 am 
Udaje motocyklistę
Offline

Dołączył(a): 02/02/2016 o 21:33
Posty: 161
Lokalizacja: Ogrodzieniec
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
Marka motocykla: Honda XLV 1000
Model: SD01
Rocznik: 1999
Cześć :) Ekspertem nie jestem ale postaram Ci się podsunąć kilka uwag. Po pierwsze każda część składowa korpusu silnika ma uszczelkę, nie inaczej jest z pokrywą zaworową. O ile jakość powierzchni stykowych w japończykach jest prawie idealna to uszczelka występuje. Więc twój silnik zapewne się poci spod tej uszczelki, czyli do wymiany. Obdarty obdrapany- trudno, motocykl ma 17 lat :isok2: i nie jest to Harley przy którym się się lata raz w tyg. ze szmatką. Najważniejsze to jest to, żeby lakier był fabryczny- masz wypisaną wtedy na nim historię użytkowania. Co do przebiegu są tutaj osoby prawdziwie doświadczone, ale ja kupiłem przed zimą Varadero z przeb. 60 tys., też rocznik 1999 i powiedzmy na 80% jestem pewien autentyczności przebiegu- i w serwis na same części poszło 2 tys. (łańcuchy, napinacze, zestaw wody, 3x kpl. klocków, olej, filtry, świece, przewody WN). Oczywiście bez tego też bym pojeździł ale zależy jakie masz podejście, ja chciałem zrobić raz i mieć z głowy i latać dalekooooo....

_________________
Honda XL 1000, H-D FLSTF EVO, SAM ZAP 1200 x 2, Dniepr Mt9


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt kwi 05, 2016 8:24 pm 
Udaje motocyklistę
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 10/04/2010 o 01:45
Posty: 101
Lokalizacja: Żarów
Płeć: Mężczyzna
Imię: Krzysztof
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero XL1000
Rocznik: 2004
"wizualnie motocykl jest poobijany,obtarty i zaniedbany(właściciel mówi ze ma jeździć nie wyglądać)"


Mi to pachnie wydatkami po zakupie , odpuść sobie i poszukaj zadbanego motocykla. Może przesadzam , ale wg.mnie jeśli ktoś nie dba o wygląd motocykla to najprawdopodobniej zaniedbuje także stan techniczny, w tym przypadku potwierdza to kultura pracy silnika, a raczej jej brak .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt kwi 05, 2016 9:25 pm 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 16/01/2016 o 13:47
Posty: 444
Lokalizacja: HH
Płeć: Mężczyzna
Imię: Łukasz
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2003
eddffs napisał(a):
Witam, mam możliwość kupna Varadero 1000 z 1999roku z przebiegiem 84 tyś. Motocykl posiada komplet kufrów oryginalnych,gmole itp, wizualnie motocykl jest poobijany,obtarty i zaniedbany(właściciel mówi ze ma jeździć nie wyglądać)
Jeśli o silnik mam kilka pytań, motocykl wyciągnąłem z garażu był nie palony ok 2 miesięcy , podciągnąłem ssanie motocykl odpalił odrazu, po pewnym czasie ssanie wyłączyłem motocykl niby ma równe obroty lecz co jakiś czas słychać takie charakterystyczne strzelanie z tłumika, po odkręceniu manetki strzelanie na chwile się uspokaja lecz po chwili dalej wraca.( Właściciel mówi ze synchro było robione w poprzednim sezonie)
Kolejną kwestią jest fakt iż zauważyłem olej taki zaschnięty patrząc od przodu na silnik to po lewej stronie na górze tak jakby uszczelka pod pokrywą zaworową (tak twierdzi sprzedawca) czy istnieje takie coś w tym silniku?
I najważniejsze pytanie czy przebieg 84 tyś na taki motocykl to dużo i co przy takim przebiegu pada w tych motocyklach?
Dzięki za pomoc

Myślę ,że bardzo dużo dowiesz się w tym dziale:
viewforum.php?f=79


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL