Gdzie dostać łożyska kół (przód i tył) wraz z osłonami?

Tematy związane z częściami zamiennymi do Hondy Varadero.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
andy1111

Gdzie dostać łożyska kół (przód i tył) wraz z osłonami?

#1 Post autor: andy1111 »

Pyt. j.w.
Czy ktoś zna jakiś sklep/ serwis gdzie oferują ww.
Oddałem felgi do malowania i potrzeba zdjąć łożyska (zresztą przy okazji nie zawadzi wymienić) Podobno nie zaleca się zakładania starych (tak nawet mówi instrukcja), więc czy ktoś może zamawiał ostatnio >>>

Dzięki
Andrzej

JAQB
Zapalony motocyklista
Posty: 740
Rejestracja: śr paź 15, 2008 9:42 pm

Re: Gdzie dostać łożyska kół (przód i tył) wraz z osłonami?

#2 Post autor: JAQB »

andy1111 pisze:Pyt. j.w.
Czy ktoś zna jakiś sklep/ serwis gdzie oferują ww.
Oddałem felgi do malowania i potrzeba zdjąć łożyska (zresztą przy okazji nie zawadzi wymienić) Podobno nie zaleca się zakładania starych (tak nawet mówi instrukcja), więc czy ktoś może zamawiał ostatnio >>>

Dzięki
Andrzej
Zapytaj!

http://www.allegro.pl/item497013430_loz ... _inne.html

Pzdr.

andy1111

brak

#3 Post autor: andy1111 »

niestety ten sprzedawca nie posiada do varadero.
pytałem już wcześniej.
zdaje się że pozostanę przy starych. mają dopiero 50 tys. więc drugie tyle przed nimi :)

JAQB
Zapalony motocyklista
Posty: 740
Rejestracja: śr paź 15, 2008 9:42 pm

Re: brak

#4 Post autor: JAQB »

andy1111 pisze:niestety ten sprzedawca nie posiada do varadero.
pytałem już wcześniej.
zdaje się że pozostanę przy starych. mają dopiero 50 tys. więc drugie tyle przed nimi :)
Nie załamuj się i szukaj dalej... :lol: :lol: :lol:

http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.ph ... ozyska_kol

rambo

#5 Post autor: rambo »

jak nie bedziesz ich katował karszerem i brodził po rzekach to tak jak mowisz :)

andy1111

#6 Post autor: andy1111 »

jednak je wymienię - dostałem w larssonie komplet na oba koła ok. 150 zł
dzięki
AS

rambo

#7 Post autor: rambo »

..japońskie..? larson czesto ma nienajlepsze zamienniki

Wicher

#8 Post autor: Wicher »

Wszystkie łożyska są znormalizowane, więc spisujesz numer z twoich i idziesz do dobrego sklepu z łożyskami i tam kupujesz.
jeżeli potrzebujesz simmeringi uszczelniające, to one są też znormalizowane i postepujesz z nimi tak jak z łożyskami ;)

Z własnego doświadczenia mogę ci polecić łożyska Timmken(trochę drogie), FAG i SKF. Dosyć trwałe są NSR, bodajże francuska produkcja.

rambo

#9 Post autor: rambo »

znormalizowane powiadasz.. :wink:

kupiłem kiedyś w Kosovie takie SKF jak piszesz po 2eu sztuka. cena jak u Nas. po 8000km sie rozleciały. kupiłem japońskie i mam juz 3 rok

Wicher

#10 Post autor: Wicher »

Jak widzisz tutaj nie ma reguły. Jedne łożyska są lepsze, inne gorsze. Ważne też gdzie wyprodukowane ;)To że są znormalizowane nie ulega wątpliwości i nie ma co sugerować się chwytami reklamowymi, że dane łożyska są tylko i wyłącznie do motocykla X, albo Y, bo identyczne i za mniejszą kasę kupisz w każdym sklepie z łożyskami ;)
Z SKF-ami dałem sobie spokój(przereklamowane). Nauczyły mnie tego łożyska, które zamontowałem w XJ 600. Zamontowałem FAG i spokojnie przelatałem 30 tys.km. Tak samo zrobiłem w FZS 600.
Obecnie montuję TIMMKEN(prywatnie), jak i FAG w ciągach produkcyjnych, które pracują 24h na dobę i są bardzo mocno obciążone. To dla mnie najlepszy tester łożysk :)

Twoje łożyska być może nie pracowały zbyt długo ponieważ nie zwrociłeś uwagi na to jaki powinny mieć luz montażowy "C".
Im większy wcisk łożyska, tym większy powinien być luz montażowy.
W motocyklach zazwyczaj łożysko powinno mieć luz C3.
Jeżeli łożysko nie ma żadnego symbolu "C", to jest to tzw. luz "normalny".
Wystarczy, że to przeoczyłeś i już wiesz skąd tak niski przebieg Twoich łożysk.

rambo

#11 Post autor: rambo »

dzięki za teorie :) zostaje przy japońskich :)

Wicher

#12 Post autor: Wicher »

Skoro się sprawdzają i masz do nich przekonanie, to nie ma co kombinować ;)

golliat
Rekrut
Posty: 43
Rejestracja: śr cze 18, 2008 8:34 pm
Lokalizacja: Jugow/Dublin

#13 Post autor: golliat »

http://www.cmsnl.com/search.php?model_i ... artsPage=7

to moze sie przydac kzademu ot taka stronka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Części zamienne”