Forum Hondy Varadero

Forum dotyczące motocykla Honda Varadero XL1000V/XL125V oraz podróży
Teraz jest Cz lis 15, 2018 12:18 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt lut 27, 2018 5:23 pm 
Uczy się jeździć
Offline

Dołączył(a): 03/11/2015 o 20:41
Posty: 94
Płeć: Nie określono
Imię: Julian
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 1999
Ok. Rozmawiałem. Mają taką. A pamiętasz może średnicę króćców/przewodów ? Sorrki że tak marudzę ale dopiero na weekend mógł bym sprawdzić osobiście :(

.....dodatkowo taki wątek znalazłem ....
https://sites.google.com/site/hondaxl10 ... /fuel-pump

_________________
Pozdrawiam Julian :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt lut 27, 2018 9:19 pm 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 05/02/2012 o 11:15
Posty: 1963
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Imię: Marek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2000
https://inter-rally.pl/product-pol-7848 ... sh-On.html 1/8 NPT - 10 mm
https://inter-rally.pl/product-pol-7848 ... On-90.html 1/8 NPT / 10 mm

Tutaj masz jeszcze jeden dokument o wymianie pompy:
http://moto-gt.fr/dossier/630/pompe-fac ... carbu.html

Na YT jest też film z jakiegoś greckiego forum, jak przebiega wymiana.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt lut 27, 2018 9:36 pm 
Uczy się jeździć
Offline

Dołączył(a): 03/11/2015 o 20:41
Posty: 94
Płeć: Nie określono
Imię: Julian
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 1999
Dziękuję za pomoc

_________________
Pozdrawiam Julian :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr lut 28, 2018 2:00 pm 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 16/01/2016 o 13:47
Posty: 444
Lokalizacja: HH
Płeć: Mężczyzna
Imię: Łukasz
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2003
Coś mi się zdaje ,że z tą pompą to będzie strzał w kolano :)
Fabryczne pompy mają stycznik który wyłącza pompę po nabiciu ciśnienia. Poza tym stycznikiem i stykami , które są dostępne jako zestaw naprawczy nic w tych pompach się nie psuje.
Jeśli miałbym już na upartego wymieniać całą pompę to kupiłbym oryginał za +-200 Euro i nie kombinował . Druga opcja Tourmaxa FPP 906. Dużo części z tourmaxa to oryginały przepakowane w Tourmaxowe pudełka.
Ale James nie przejmuj się moją opinią bo w 99 % staram się przywracać do życia oryginał,takie mam podejście do napraw :)

http://makinaparts.com/lang-en/honda/66 ... adero.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr lut 28, 2018 9:10 pm 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 05/02/2012 o 11:15
Posty: 1963
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Imię: Marek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2000
Bardzo możliwe, że masz rację. Ja, oprócz opinii wielu zadowolonych użytkowników, sugerowałem się tym, że pompy FACET (w tym model, "dedykowany" dla Varadero) jest stosowany w lotnictwie. Mało prawdopodobne, aby w tak krytycznych rozwiązaniach użyto wątpliwej jakości elementy. Mnie osobiście ten argument przekonał.

To, czy był to trafiony wybór, dam znać pod koniec 2018.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL