Forum Hondy Varadero

Forum dotyczące motocykla Honda Varadero XL1000V/XL125V oraz podróży
Teraz jest Pt lis 22, 2019 7:04 am

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N paź 27, 2019 8:32 pm 
Dzień dobry jestem tu nowy.
Offline

Dołączył(a): 27/10/2019 o 19:21
Posty: 5
Płeć: Nie określono
Imię: kamil
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero 1000
Rocznik: 2002
Cześć wszystkim!
Jestem tu nowy i nie znalazłem się tu przypadkiem :D

Od niedawna posiadam SD02 na gaźniku i mam z nią dość spory problem.
Zaczęło się można powiedzieć nie wiadomo od czego ale do sedna. Zaraz po zakupie oddałem motocykl na serwis gdzie okazało się:
Przestawiony rozrząd na 1 głowicy oraz podparte zawory... Ok mechanik zrobił wszystko idealnie. Następnie zostały wyczyszczone oraz wyregulowane gaźniki które jak się później okazało są uszkodzone... Kupiłem nowe (używane) które synchronizowały się idealnie. Następnie zostały wymienione świece zapłonowe oraz jedna cewka bo po zmierzeniu termometrem laserowym wychodziło że jeden cylinder nie pracuje. W między czasie okazało się że regulator napięcia wraz z instalacja jest spalony... Po całym zabiegu motocykl pracuje wręcz jak nowy trzyma obroty nie faluje nie szarpie ale od 5,5 tysiąca obrotów nie ma siły, ma taka "turbo dziurę" nie przyspiesza zaczyna szarpać i obroty stoją w miejscu jak by tracił iskrę -.- czy ktoś spotkał się z takim problemem?

Błagam o pomoc! Świece nowe NGK na jutro zamówiłem nowe DENSO!
Ktoś miał taki przypadek? Pisze w temacie elektroniki bo mechanika wydaje się być na 100% zrobiona


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn paź 28, 2019 9:46 am 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 30/06/2017 o 10:26
Posty: 429
Lokalizacja: Milanówek
Płeć: Mężczyzna
Imię: Staszek
Marka motocykla: Honda
Model: XL1000V
Rocznik: 2011
Myślę, że inni koledzy będą bardziej zorientowani w temacie gaźników, ale skoro już wszystko zrobiłeś, to zostało sprawdzić wydajność pompy paliwa (układu zasilania).
Poczytaj wątki o pompach - jej niedomagania objawiają się w różny sposób.

_________________
Podróżować to żyć.
(Hans Christian Andersen)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn paź 28, 2019 5:39 pm 
Sympatyk
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 15/05/2013 o 22:01
Posty: 1212
Lokalizacja: Lublin okolice
Płeć: Mężczyzna
Imię: slawek
Marka motocykla: honda
Model: varadero XL1000VA
Rocznik: 2009
Jeśli po zakupie moto jechało a teraz nie to chyba wiesz co trza zrobić.Tyle gratów wymienił.Masz dobrego mechanika tak mi to wygląda i na reklamcję wracaj.;D
A wracając do pytania podobne objawy miałem w innym moto ale na wytrysku i to była pompa.Na biegu jałowym też nie wkręca się na maxa?

_________________
kto smaruje ten jedzie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt paź 29, 2019 4:57 pm 
Dzień dobry jestem tu nowy.
Offline

Dołączył(a): 27/10/2019 o 19:21
Posty: 5
Płeć: Nie określono
Imię: kamil
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero 1000
Rocznik: 2002
Dziękuję za odpowiedź. Mechanika mam dobrego poprawia po tak zwanym partaczu...
Na biegu jałowym wkręca się do końca ale też nie jakoś mega sprawnie :(
Wydaje mi się że to może być to pompa paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt paź 29, 2019 9:37 pm 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Offline

Dołączył(a): 18/03/2013 o 18:49
Posty: 446
Lokalizacja: Polichno
Płeć: Nie określono
Marka motocykla: honda
Model: sd01
Rocznik: 1999
Sprawdz pompę paliwa ale skoro na luzie też nie jest dobrze to raczej gaźniki do poprawki
O i jeszcze napięcie ładowania mało prawdopodobne ale kto wie :)

_________________
A w sercu zawsze XL600V :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz paź 31, 2019 1:18 pm 
Dzień dobry jestem tu nowy.
Offline

Dołączył(a): 27/10/2019 o 19:21
Posty: 5
Płeć: Nie określono
Imię: kamil
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero 1000
Rocznik: 2002
Tzn na luzie sprawdzałem wczoraj wkręca się pięknie! Jest po synchronizacji już 2 razy i szczerze jest zrobiona wręcz idealnie.
Regulator nowy, ładowanie sprawdzone i jest ok. Zostaje pompa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr lis 06, 2019 6:16 pm 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Offline

Dołączył(a): 18/03/2013 o 18:49
Posty: 446
Lokalizacja: Polichno
Płeć: Nie określono
Marka motocykla: honda
Model: sd01
Rocznik: 1999
Wywalasz pompę zbiornik i robisz próbę na butelce podłączone jak kroplówka.
Synchronizacja gaźników nie ważna jest na wysokich obrotach :) :)
Gaźniki, membrany, dysze, ssanie sprawdzone?

_________________
A w sercu zawsze XL600V :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr lis 06, 2019 11:54 pm 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 22/02/2018 o 19:40
Posty: 336
Lokalizacja: Jarosław
Płeć: Mężczyzna
Imię: Maciej
Marka motocykla: HONDA
Model: VARADERO XL / PC 800
Rocznik: 2000
next22 napisał(a):
Wywalasz pompę zbiornik i robisz próbę na butelce podłączone jak kroplówka.
Synchronizacja gaźników nie ważna jest na wysokich obrotach :) :)
Gaźniki, membrany, dysze, ssanie sprawdzone?


Dokładnie. Może być problem z wężykami przy zbiorniku i robi się podciśnienie.
próba na butelce powinna rozwiać wątpliwości. A jak to to to płyn do czyszczenia gaźników i cieniutka żyłka do podkaszarki i przepychanie wężyków lub wymiana na nowe.
Jak szanowny kolega się upora z dolegliwością to proszę o opis.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 


Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL