Alternator,a wymiana oleju.

Tematy dotyczące problemów z elektryka i elektroniką.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Kuba-car
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 567
Rejestracja: sob lut 05, 2011 3:41 pm

Alternator,a wymiana oleju.

#1 Post autor: Kuba-car »

Witam.
Nurtuje mnie taki nie duży problem-a właściwie potwierdzenie lub obalenie zależności. :roll:
Do rzeczy-po wymianie oleju na jakże szeroko opisywanym tu Motul 5100,zaczęły się kłopoty z uruchomieniem ciepłego silnika.Temat już był opisany-podobny w finalnym produkcie,tj przy próbie uruchomienia resetuje zegary z braku odpowiedniej ilości prądu.No i teraz ta teza do dyskusjii-znajomy mechanik motocyklowy wskazał przyczynę,to wg.niego Motul który posiada tzw.nanocząstki molibdenu-a to osadza się na uzwojeniu alternatora. :?: :!: Mit to czy prawda??Dodam tylko że kondycja aku jest ok-po 2 m-cach moto pali od pyknięcia,czyli prąd trzyma :roll: .
Co na to mądrość Forum Varanum :?:
Pozdrawiam 8) 8)

Czarny
Sympatyk
Sympatyk
Posty: 758
Rejestracja: wt lip 15, 2008 11:06 pm
Marka motocykla: Honda
Model: XL 1000VA
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Warszawa Wawer

#2 Post autor: Czarny »

Niby trochę teoria s-f ale, jak się tak zastanowię to chyba rzeczywiście miałem ten problem jak używałem motula.
Od jakiegoś czasu jeżdżę na mobilu i to sie nie powtarza.

Kuba-car
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 567
Rejestracja: sob lut 05, 2011 3:41 pm

re

#3 Post autor: Kuba-car »

Ja już się uzbroiłem w banieczkę Castola GPS i czekam do pierwiosnków :P
A przed wlaniem nowalijki przepłuczę silnik zwykłym 10w-40 samochodowym,coby syf spłyną. 8)
Pozdrawiam

LaSylva
Dzień dobry jestem tu nowy.
Posty: 23
Rejestracja: śr paź 20, 2010 11:29 pm
Lokalizacja: Dublin

#4 Post autor: LaSylva »

Ciekaze w sumie pytanie, latam na tym motulu na swoich 3 motorach (handach) od jakiegos czasu i powiem nie mialem takiej reakcji jeszcze, ale dobre popytam znajmych. Pozdr

Kuba-car
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 567
Rejestracja: sob lut 05, 2011 3:41 pm

cd.

#5 Post autor: Kuba-car »

Tyle jeszcze dopowiem że maszyna cieplejsza ciut była,głośniejsza,a olej bardzo szybko ściemniał-a stary przed zlaniem był taki sobie-nie mocno ciemny :shock:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”