Problem

Tematy dotyczące problemów z elektryka i elektroniką.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Robinho
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 388
Rejestracja: pt paź 04, 2013 9:48 pm
Imię: Robert
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero xl
Rocznik: 2006
Lokalizacja: Tarnów

Problem

#1 Post autor: Robinho »

Dziś rano miałem problem z odpaleniem a później mocą silnika, ale po kolei. Nie mogłem odpalić moto , niby łapał ,gasł to łapał i tak w końcu .Jak juz odpalił to miałem wrażenie że pali na jeden cylinder, no ale wkręcał się na obroty bez problemy po czym gasł na wolnych obrotach.Po nagrzaniu silnika problem z wolnymi obrotami miną.Przejechałem się około 4km silnik dawał z siebie chyba z 20 kucyków jedynka mocy trójki ruszanie z pod świateł mocno utrudnione. Zatrzymałem sprawdziłem bezpieczniki wyjąłem akumulator po 10 min zapiąłem wszystko odpaliłem ... i jak ręką odjął. Co to mogło być ? Czy ktoś może miał coś podobnego?

Yanek
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 427
Rejestracja: ndz lis 25, 2012 10:51 pm
Marka motocykla: Honda
Model: XL1000
Rocznik: 1999
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Problem

#2 Post autor: Yanek »

Robinho pisze:Dziś rano miałem problem z odpaleniem a później mocą silnika, ale po kolei. Nie mogłem odpalić moto , niby łapał ,gasł to łapał i tak w końcu .Jak juz odpalił to miałem wrażenie że pali na jeden cylinder, no ale wkręcał się na obroty bez problemy po czym gasł na wolnych obrotach.Po nagrzaniu silnika problem z wolnymi obrotami miną.Przejechałem się około 4km silnik dawał z siebie chyba z 20 kucyków jedynka mocy trójki ruszanie z pod świateł mocno utrudnione. Zatrzymałem sprawdziłem bezpieczniki wyjąłem akumulator po 10 min zapiąłem wszystko odpaliłem ... i jak ręką odjął. Co to mogło być ? Czy ktoś może miał coś podobnego?
Stawiam za zalane świece IMO

messix
Udaje motocyklistę
Posty: 137
Rejestracja: śr mar 30, 2016 5:40 pm
Imię: Kamil
Marka motocykla: Husaberg-Honda
Model: FE 450-Varadero 1000
Rocznik: 2004
Lokalizacja: Łódź

Re: Problem

#3 Post autor: messix »

2006 rok czyli wtrysk, mogl wpasc jakis blad w system i byl taki efekt, mogl sie przypchac filfr, mogly sie przylac swiece jak kolega mowi. Tak naprawde jak problem ustapil po wypieciu aku moglo to byc cos zwalone w kompie ale tak naprawde to jak narazie wrozenie z fusow. Narazie trzeba jezdzic i obserwowac ew podpiac i sprawdzic bledy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”