Szukam chętnego do pomocy

Lokalne pogawędki i spotkania
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Akar
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 274
Rejestracja: czw lis 07, 2013 11:27 am
Imię: Marek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero 1000 XL
Rocznik: 1999
Lokalizacja: Racibórz

Szukam chętnego do pomocy

#1 Post autor: Akar »

Panowie, mam nietypową sprawę :P jako że staż motocyklisty mam mały i nie znam się na mechanice za bardzo (olej z filtrem sobie wymienię, ale na dobrą sprawę to tyle...) szukam kogoś obeznanego kto by mi pomógł w wymianie napędu. Czytałem opisy, Oglądałem filmiki - sprawa widać w miarę prosta i przyjemna. Ale jako że nigdy tego nie robiłem nie chciałbym czegoś spieprzyć. Oczywiście nie szukam kogoś kto zrobi to za mnie, tylko zrobi to ze mną ;) mógłbym zlecić komuś tą robotę, ale chciałbym się chociaż trochę nauczyć serwisować podstawowe sprawy w moto.

Gdyby ktoś z okolic Raciborza był chętny to niech się zgłosi.

ps Za pomoc stawiam 0,7 :))

elemeledudek
Uczy się jeździć
Posty: 89
Rejestracja: czw lip 28, 2011 4:02 pm
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2004
Lokalizacja: Katowice

Re: Szukam chętnego do pomocy

#2 Post autor: elemeledudek »

Ja nie pomogę bo mam dwie lewe ręce, ale brawo za podejście. W swoim pierwszym moto też trochę grzebałem bo to prosta konstrukcja była. Teraz to się boję że coś spieprzę i kosztów sobie narobię większych niż jeśłi od razu do serwisu wstawię.

Awatar użytkownika
Merlin
Sympatyk Weteran
Sympatyk Weteran
Posty: 752
Rejestracja: wt sie 06, 2013 7:37 am
Imię: Maciek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero XL1000VA
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Racibórz

Re: Szukam chętnego do pomocy

#3 Post autor: Merlin »

Z mechaniki nie jestem mocny ale znam dobrego i solidnego mechanika.

Awatar użytkownika
Akar
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 274
Rejestracja: czw lis 07, 2013 11:27 am
Imię: Marek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero 1000 XL
Rocznik: 1999
Lokalizacja: Racibórz

Re: Szukam chętnego do pomocy