Podstawa stopki bocznej

Tematy dotyczące zakupu, montażu i eksploatacji akcesoriów.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
roslaw
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 231
Rejestracja: pn gru 08, 2008 8:46 am
Lokalizacja: Mysłowice

#91 Post autor: roslaw »

Zimny pisze:Panowie mam pytanie czy stopki malowaiście czy zakładaliście takie jak zostały zrobione :?: :?: :?:
Miałem pomysł, żeby pomalować ale po 100 km była już cała zapaćkana więc olałem sprawę. (łańcuch smaruję mieszanką hipola i smaru grafitowego)
Dyskutując z idiotą lepiej mieć pewność, że on nie robi tego samego.

Awatar użytkownika
Damian_K
Uczy się jeździć
Posty: 58
Rejestracja: śr cze 03, 2009 7:11 pm
Lokalizacja: Tarnowo Podgórne

#92 Post autor: Damian_K »

Ja pomalowałem obie płytki proszkiem, czarny mat. Nie wiem jeszcze jak będą wyglądały po jeździe ale z doświadczenia wiem, że usunięcie plam po oleju z "żywego" aluminium do prostych nie należy i zawsze jakieś przebarwienie zostaje. Elementy pomalowane wystarczy tylko przetrzeć ścierą i jest ok 8)

Obrazek

Awatar użytkownika
koniu
Udaje motocyklistę
Posty: 148
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 6:05 am
Lokalizacja: Wolbrom

#93 Post autor: koniu »

Czarna tez fajnie wygląda ale to nie aluminium tylko nierdzewka i wystarczy pedzelek bezyna ekstrakcyjna lub nafta i bedzie wymyta jak nowa nawet przy okazji mycia lańcucha.
Ostatnio zmieniony sob mar 06, 2010 5:51 pm przez koniu, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Damian_K
Uczy się jeździć
Posty: 58
Rejestracja: śr cze 03, 2009 7:11 pm
Lokalizacja: Tarnowo Podgórne

#94 Post autor: Damian_K »

koniu13 pisze:Czarna tez fajnie wygląda ale to nie aluminium tylko nierdzewka i wystarczy pedzelek bezyna ekstrakcyjna lub nafta i bedzie wymyna nawet przy okazji mycia lańcucha.
Masz oczywiście rację z tą nierdzewką. Mała wtopa :oops: Ostatnio przewinęło się u mnie trochę tematów związanych z aluminium i teraz "każdy kot jest dla mnie czarny" :wink:.

banan
Rekrut
Posty: 33
Rejestracja: śr gru 10, 2008 2:37 pm
Lokalizacja: Siemiatycze

#95 Post autor: banan »

Stal nierdzewna lub jak kto woli kwasoodporna jest stalą szlachetną i aż szkoda ją malować to tak jak na ładną ścianę nanosić badziewną tapetę. Podstawki te można w łatwy sposób wypolerować i jak zmatowieją je znowu przywrucić do stanu ładnego połysku wystarczy pasta super max za 3-5 zł i kawałek szmatki.

Awatar użytkownika
kam1l_slij
Udaje motocyklistę
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 1:08 pm
Imię: Kamil
Marka motocykla: Honda
Model: Xl1000 v2
Rocznik: 2002
Lokalizacja: Żory

#96 Post autor: kam1l_slij »

Używam motooilera stopka cały czas wygląda jak pomalowana 8) tylko że zamiast farbą to przekładniowym.Mi to jakoś nie przeszkadza byle się do gruntu nie wbija :lol:
Prąd, paliwo, woda, olej ;)

Awatar użytkownika
Damian_K
Uczy się jeździć
Posty: 58
Rejestracja: śr cze 03, 2009 7:11 pm
Lokalizacja: Tarnowo Podgórne

#97 Post autor: Damian_K »

Wszystko jest kwestią gustu ... jeden lubi blondynki a drugi brunetki ... jeden lubi surową stal a drugi badziewną farbę :wink: i każdy ma rację :D

Awatar użytkownika
bourne
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 268
Rejestracja: śr paź 14, 2009 11:23 am
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 1999
Lokalizacja: Katowice

#98 Post autor: bourne »

obudziwszy sie pozno, zapytam: czy podstawka jest jeszcze dostepna jakos?
Marcin
vs750 '87 -> sd01 '99
50.286309,18.966692
--
kobiety dzielimy na te na sciane i te na zycie...
http://www.bykom-stop.avx.pl

JAQB
Zapalony motocyklista
Posty: 740
Rejestracja: śr paź 15, 2008 9:42 pm

#99 Post autor: JAQB »

Jeszcze mam, jak reflektujesz to info na priv.

Awatar użytkownika
bourne
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 268
Rejestracja: śr paź 14, 2009 11:23 am
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 1999
Lokalizacja: Katowice

#100 Post autor: bourne »

zamontowalem podstawke, i... nie wiem, czy nieumiejetnie to zrobilem, choc ciezko cokolwiek zle w tym przypadku zrobic, ale cos mi sie wydaje nie tak
chodzi o to, ze po zamontowaniu, motocykl oparty na stopce, jest duzo bardziej w pionie.
przez to, jesli sie go ustawi na niewielkim pochyleniu, to prawie samo sie wywraca.
wynika to z tego, ze punkt podparcia stopki jest teraz blizej osi motocykla o ok 1 - 2 cm. jesli bedzie stal ma luznej powiezchni, to stopka sie lekko wbije w podloze, ale jesli na twardym, to juz jest gorzej.
chyba, ze to tylko u mnie sie tak zrobilo.
jak to wyglada u was?
Marcin
vs750 '87 -> sd01 '99
50.286309,18.966692
--
kobiety dzielimy na te na sciane i te na zycie...
http://www.bykom-stop.avx.pl

Awatar użytkownika
kam1l_slij
Udaje motocyklistę
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 1:08 pm
Imię: Kamil
Marka motocykla: Honda
Model: Xl1000 v2
Rocznik: 2002
Lokalizacja: Żory

#101 Post autor: kam1l_slij »

Ja miałem to samo, rozłóż stopkę i usiądź na motocyklu blacha powinna się lekko odkształcić i dopasować (przy mojej wadze 98kg nie było z tym kłopotów 8) )Pozdrawiam
Prąd, paliwo, woda, olej ;)

Baza
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 237
Rejestracja: śr lip 30, 2008 5:08 pm
Lokalizacja: Żywiec

#102 Post autor: Baza »

A u mnie koliduje z centralną stopką.Tj. jak jest boczna zlożona to centralnej się nie domknie trzeba lekko odchylic boczna i domknac i analogicznie w drugą stronę.

Awatar użytkownika
lord wiader
Uczy się jeździć
Posty: 76
Rejestracja: sob cze 21, 2008 11:42 am
Lokalizacja: Józefosław

#103 Post autor: lord wiader »

dzisiaj założyłem i jest identycznie jak u Ciebie. Na betonie stopka nie przylega całą powierzchnią blacy do podłoża, ale to tylko dlatego, że blacha jest dłuższa niż ta oryginalna, przez co punkt styku znajduje się bliżej osi moto. myślę że po odkształceniu blachy pod ciężarem wszystko się ułoży tak, jak pisał kam1l_slij

bourne pisze:zamontowalem podstawke, i... nie wiem, czy nieumiejetnie to zrobilem, choc ciezko cokolwiek zle w tym przypadku zrobic, ale cos mi sie wydaje nie tak
chodzi o to, ze po zamontowaniu, motocykl oparty na stopce, jest duzo bardziej w pionie.
przez to, jesli sie go ustawi na niewielkim pochyleniu, to prawie samo sie wywraca.
wynika to z tego, ze punkt podparcia stopki jest teraz blizej osi motocykla o ok 1 - 2 cm. jesli bedzie stal ma luznej powiezchni, to stopka sie lekko wbije w podloze, ale jesli na twardym, to juz jest gorzej.
chyba, ze to tylko u mnie sie tak zrobilo.
jak to wyglada u was?
niech mocz będzie z tobą...
Varadero XL 1000V

Awatar użytkownika
bourne
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 268
Rejestracja: śr paź 14, 2009 11:23 am
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 1999
Lokalizacja: Katowice

#104 Post autor: bourne »

ja sie jescze zastanawiam, czy nie skrocic stopki bocnej o 1-2 cm.
wtedy moto bedzie bardziej pochylone. mam odpowiedniego magika z migomatem, ktory wiele cudow potrafi, a to w sumie chyba tylko odciac i podstawe oryginalna, skrocic stopke i przyspawac ponownie...
Marcin
vs750 '87 -> sd01 '99
50.286309,18.966692
--
kobiety dzielimy na te na sciane i te na zycie...
http://www.bykom-stop.avx.pl

kolim
Zapalony motocyklista
Posty: 797
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#105 Post autor: kolim »

A ja mam do Was pytanie....

Jezdziliscie juz z podstawka?? Ja po zamontowaniu na trasie okolo 150 km przytarlem nia trzy razy :( :( Raz na rondzie dwa razy na zakrecie w lewo... stwierdzilem ze jednak nie do konca jest taka dobra i zdemontowalem... W zalaczeniu zdjecie zrobione telefonem z zanaczonym miejscem przytarcia...

Umieszczam ta informacje tylko i wylacznie pod katem sprawdzenia i poinformowania :lol: :lol:


Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Akcesoria”