Filtr K&N do varadero

Tematy dotyczące zakupu, montażu i eksploatacji akcesoriów.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
rambo

Filtr K&N do varadero

#1 Post autor: rambo »

cena koło 250zł. ponoć mniej na nim pali. wiec sobie zakupiłem.

Mam mega zniżke w INTER MOTORS vel INTER CARS
jak ktoś z Wawy kce jakieś filtry świece oleje żarówki to można u mnie zamówić.

Dukii
Zapalony motocyklista
Posty: 1882
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:09 am
Lokalizacja: Mysiadło

#2 Post autor: Dukii »

ja potrzebuje płyn do mycia filtra powietrza i do konserwacji.. są jakieś takie dwa specyfiki :lol:

Dowiesz się ile by to kosztowało?

Awatar użytkownika
Pretor
Site Admin
Posty: 2143
Rejestracja: czw lis 17, 2005 3:18 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#3 Post autor: Pretor »

A mi zaczął chyba na K&N nie więcej palić :?
"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"

Awatar użytkownika
Zimny
Zapalony motocyklista
Posty: 677
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 8:31 pm
Lokalizacja: Chotomów

#4 Post autor: Zimny »

Pretor pisze:A mi zaczął chyba na K&N nie więcej palić :?
To ile

Awatar użytkownika
Pretor
Site Admin
Posty: 2143
Rejestracja: czw lis 17, 2005 3:18 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#5 Post autor: Pretor »

W mieście ok 0,5-1 l na 100 km...ale nie wiem może mi się wydawało.
:lol: :lol:
"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"

Awatar użytkownika
endurasek
Udaje motocyklistę
Posty: 119
Rejestracja: sob lis 24, 2007 7:47 am
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

#6 Post autor: endurasek »

panowie czy ktos z was jest sobie w stanie odmowic przejazdzki Viaderkiem tylko z tego powodu ze bedzie wiecej palic 8)

rambo

#7 Post autor: rambo »

no jak by to zliczyć w sumie te 0,5L/100km wiecej to ten K&N mimo że nie trzeba go wymieniać co 12 000kmjak zwykły filtr.. to sie nie zwróci.
przy motocyklach gaźnikowych to raczej pewne ze bedzie wiecej palił. tak bylo przy AT i TA. ale wytrysk powinien to sobie jakos wyrównać i na trasie spalanie powinno być mniejsze (powinno :wink: )

Awatar użytkownika
longus
Uczy się jeździć
Posty: 88
Rejestracja: śr lut 20, 2008 11:03 pm
Lokalizacja: olsztyn

#8 Post autor: longus »

a czy nie trzeba przypadkiem aby wtórnir regulować gaźników/ przesterowywac wtrysk i komputer w ogóle, z racji tego , ze sprzet dostaje inny skład mieszanki? niektórzy mówią ze trzeba, że szczególnie wtrychowe zapłony głupieją... co wy na to. Ja miałem KNa w Transalpie gaźnikowym, nic sie nie zmieniło wtedy...
a jakie sa wasze opinie, doświadczenia?
Honda XL1000VA Varadero SD02

http://www.swiatpodrozy.pl/a.php?id=1857

Dukii
Zapalony motocyklista
Posty: 1882
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:09 am
Lokalizacja: Mysiadło

#9 Post autor: Dukii »

longus pisze:a czy nie trzeba przypadkiem aby wtórnir regulować gaźników/ przesterowywac wtrysk i komputer w ogóle, z racji tego , ze sprzet dostaje inny skład mieszanki? niektórzy mówią ze trzeba, że szczególnie wtrychowe zapłony głupieją... co wy na to. Ja miałem KNa w Transalpie gaźnikowym, nic sie nie zmieniło wtedy...
a jakie sa wasze opinie, doświadczenia?
komputer powinien przeregulować wtrysk... :roll:

Gizmo
Udaje motocyklistę
Posty: 173
Rejestracja: śr lis 23, 2005 11:13 pm
Lokalizacja: Warszawa

#10 Post autor: Gizmo »

Dukii pisze:ja potrzebuje płyn do mycia filtra powietrza i do konserwacji.. są jakieś takie dwa specyfiki :lol:

Dowiesz się ile by to kosztowało?

Moge Ci użyczyć !!!

Dukii
Zapalony motocyklista
Posty: 1882
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:09 am
Lokalizacja: Mysiadło

#11 Post autor: Dukii »

Gizmo pisze:
Dukii pisze:ja potrzebuje płyn do mycia filtra powietrza i do konserwacji.. są jakieś takie dwa specyfiki :lol:

Dowiesz się ile by to kosztowało?

Moge Ci użyczyć !!!
już mam zestawik do pielęgnacji :wink: kupiłem na allegro...

rambo

#12 Post autor: rambo »

no i po przejechaniu 6500km na K&N..

idzie 202kmh licznikowe na 4 biegu, lepiej zapierdziela jak sie mu da ostro w gaz niz na papierowym choc dolny zakres obrotów jest troche mniej elastyczny. no i przy ostrej jeździe ubyło mi 150ml oleju na 6500km :cry: mysle ze to przez K&N.. chyba wracam na papier. komp napewno nie ustawi dawki pod taki przelotowy filtr, wiec jest mysle mocno zubożona co zużywa oczywiscie szybciej silnik, chocby przez wiekszą temp spalania w cylindrze

ODPOWIEDZ

Wróć do „Akcesoria”