blokada tarczy

Tematy dotyczące zakupu, montażu i eksploatacji akcesoriów.
Wiadomość
Autor
Yanek
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 427
Rejestracja: ndz lis 25, 2012 10:51 pm
Marka motocykla: Honda
Model: XL1000
Rocznik: 1999
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Re:

#16 Post autor: Yanek »

TomekJ pisze:Uzasadnij, proszę.
Krótko;
1. osłabienie tarczy
2. koniec z wyważeniem elementu

melon1968
Sympatyk
Sympatyk
Posty: 1485
Rejestracja: śr maja 15, 2013 10:01 pm
Imię: mmm
Marka motocykla: honda
Model: VA 1000 VFR1200XD
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Świdnik

Re: blokada tarczy

#17 Post autor: melon1968 »

Bolec blokady nie musisz zapinać w otworze wentylacyjnym.

Awatar użytkownika
Merlin
Sympatyk Weteran
Sympatyk Weteran
Posty: 752
Rejestracja: wt sie 06, 2013 7:37 am
Imię: Maciek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero XL1000VA
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Racibórz

Re: blokada tarczy

#18 Post autor: Merlin »

Jak "delikatnie" ? o ile?
myślę, że jeżeli poszerzysz otwór na średnicy np: o 1 mm nic się nie stanie, średnica tarczy mała, wiec nie będzie problemów z wyważeniem koła.

Ja wożę w oryginalnym uchwycie przy gmolu (hiszpańska Artago)

Awatar użytkownika
TomekJ
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 294
Rejestracja: ndz gru 21, 2014 8:21 am
Imię: Tomek
Marka motocykla: Teraz Suzuki DL650
Model: Dawniej Varadero 125
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Rzut beretem od Pyrzowic

Re: Re:

#19 Post autor: TomekJ »

Yanek pisze:
TomekJ pisze:Uzasadnij, proszę.
Krótko;
1. osłabienie tarczy
2. koniec z wyważeniem elementu
No właśnie rzecz w tym, że jest to rozwiercenie o circa-about 0.7 mm i zrobiłbym go symetrycznie z obu stron, co pozwoli zachować wyważenie i chyba aż tak poważnie nie osłabi tarczy ?
Romet Pony 50-M-2 -> Jawa 350TS -> Honda Varadero 125XL -> Suzuki V-Strom 650 DL

Awatar użytkownika
Riczi
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 266
Rejestracja: śr kwie 29, 2015 12:13 am
Imię: Riczi
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero XL1000V
Rocznik: 1999
Lokalizacja: Nad Złotym Pociągiem

Re: blokada tarczy

#20 Post autor: Riczi »

Taka wartośc nic nie zmieni i nic nie oslabi.
Wiadomo że nie powinno się ingerować w tego typu elementy
ale nie popadajmy w skrajności jezeli chodzi tu o 0,7mm ;)
Z wyważeniem też sie nic nie zmieni, a jezeli by sie zmieniło to tarcze
są i tak wchodzą w skład tzw masy nieresorowanej i wyważa się je razem z kołem.
Ja bym wiercił i nie wystawiał się na zbędną krytykę ;)

darek792
Dzień dobry jestem tu nowy.
Posty: 10
Rejestracja: ndz lut 12, 2017 2:12 pm
Imię: Darek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Wschowa

Re: blokada tarczy

#21 Post autor: darek792 »

Witam po co wydawać kupę kasy na blokady które i tak są mało wytrzymałe,ja kupikem zwykłą kłódkę trzpieniowa Gerda rozmiar 40 bolec pasuje idealnie w otwory wentylacyjne

ODPOWIEDZ

Wróć do „Akcesoria”