Dźwignia ssania

Tematy dotyczące prac serwisowych oraz eksploatacji.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
elektryk77
Dzień dobry jestem tu nowy.
Posty: 5
Rejestracja: wt cze 19, 2018 9:15 pm
Imię: Mario
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero 1000
Rocznik: 2001
Lokalizacja: Marki

Dźwignia ssania

#1 Post autor: elektryk77 »

Hej,
Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć jakie pozycje są poprawne w dźwigni ssania?
Dźwignię można pozostawić w pozycji przy manetce, potem w połowie jest taki „klik” gdzie też się dźwignia lekko blokuje (i tu moto najrówniej pracuje) a następnie krańcowa pozycja „do przodu” w stronę lampy. Ta trzecia pozycja chyba jest właściwa dla rozruchu tak? A dźwignia całkiem złożona przy samym przełączniku zespolonym to całkowite wyłączenie ssania? U mnie przy tej pozycji obroty zawieszają się na ok 2tys i stopniowo obniżają do 1000 ale zajmuje do ok 10sek, więc chyba nie jest tak jak powinno.

Awatar użytkownika
PEPE64
Sympatyk Weteran
Sympatyk Weteran
Posty: 991
Rejestracja: czw cze 22, 2017 11:45 pm
Imię: Piotr
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2000
Lokalizacja: 51.717457, 19.228985

Re: Dźwignia ssania

#2 Post autor: PEPE64 »

Chyba masz coś pokopane, bo powinno być odwrotnie. Wciskasz dźwignię - ssanie działa - odpalasz zimny silnik. Obroty się ustabilizują - wyłączasz ssanie, cofając w stronę lampy.
Motorynka Romet 50, WSK 175 Kobuz, WSK 175 Perkoz, Pannonia 250, CZ350 ((6V), CZ350 (12V), Jawa 350TS, Suzuki Savage LS650, Honda Transalp 600, Honda Varadero 1000.

elektryk77
Dzień dobry jestem tu nowy.
Posty: 5
Rejestracja: wt cze 19, 2018 9:15 pm
Imię: Mario
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero 1000
Rocznik: 2001
Lokalizacja: Marki

Re: Dźwignia ssania

#3 Post autor: elektryk77 »

Wielkie dzięki.
Teraz wiem, ze mam przynajmniej obroty szukać i regulować na wypchniętej dźwigni, a ściągać do kiery tylko jak zimny.

Awatar użytkownika
PEPE64
Sympatyk Weteran
Sympatyk Weteran
Posty: 991
Rejestracja: czw cze 22, 2017 11:45 pm
Imię: Piotr
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2000
Lokalizacja: 51.717457, 19.228985

Re: Dźwignia ssania

#4 Post autor: PEPE64 »

elektryk77 pisze:Wielkie dzięki.
Teraz wiem, ze mam przynajmniej obroty szukać i regulować na wypchniętej dźwigni, a ściągać do kiery tylko jak zimny.
Otóż to. Chyba w życiu Maluchem nie jeździłeś, chłopie :smoke:
Motorynka Romet 50, WSK 175 Kobuz, WSK 175 Perkoz, Pannonia 250, CZ350 ((6V), CZ350 (12V), Jawa 350TS, Suzuki Savage LS650, Honda Transalp 600, Honda Varadero 1000.

elektryk77
Dzień dobry jestem tu nowy.
Posty: 5
Rejestracja: wt cze 19, 2018 9:15 pm
Imię: Mario
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero 1000
Rocznik: 2001
Lokalizacja: Marki

Re: Dźwignia ssania

#5 Post autor: elektryk77 »

PEPE64 pisze: Otóż to. Chyba w życiu Maluchem nie jeździłeś, chłopie :smoke:
To było jakieś 25 lat temu.... człowieku nikt takiej pamięci nie ma... :cooler:

Awatar użytkownika
Staszek1
Sympatyk
Sympatyk
Posty: 605
Rejestracja: pt cze 30, 2017 10:26 am
Imię: Staszek
Marka motocykla: KTM
Model: 1090 ADV R
Rocznik: 2018
Lokalizacja: Milanówek

Re: Dźwignia ssania

#6 Post autor: Staszek1 »

Ja takiego z "wajchą ssania" miałem....
.... i pamiętam. :hyhy:
....wspomnienia powracają...
[:DD] ;D [:DD]
Podróżować to żyć.
(Hans Christian Andersen)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Serwis”