"Szóstka" w SD01

Tematy dotyczące prac serwisowych oraz eksploatacji.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
JAQB W - brat JAQBa
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 452
Rejestracja: czw paź 16, 2008 12:15 pm
Lokalizacja: xyz

"Szóstka" w SD01

#1 Post autor: JAQB W - brat JAQBa »

Natrafiłem na filmik:
http://www.youtube.com/watch?list=UL&v=J1J6IdpjDYQ
Spauzujcie na 1:38

Koleś testuje motocykle i dziwnym by było, aby strzelił byka, ale może ma rację? Czy w wersja gaźnikowa była z 6 stopniową skrzynią??

smutek
Zapalony motocyklista
Posty: 1424
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
Lokalizacja: warszawa

#2 Post autor: smutek »

Nie
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz

elefant
Uczy się jeździć
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 29, 2009 8:51 pm
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 1999
Lokalizacja: sieradz

#3 Post autor: elefant »

pewnie że jest możliwa
zwróć uwage co gość pisze
skrzynia 6 tylna zębatka 41 zębów
wiem co piszę bo sam tak mam - tylko silnik od wiadra u mnie zastąpił silnik od VTR-Y 1000 u gościa może być podobnie ,ja musiałem zmienic tylną zębatke z 47 zębów na 41 bo się jeździć nie dało.
nie mam dużego doświadczenia bo silnik wstawiłem w lipcu i mam przejechane dopiero ok 2000 ale jedno mogę powiedzieć - było warto :lol: :D

Awatar użytkownika
jedras
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 259
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 7:31 am
Imię: Jędrzej
Marka motocykla: Honda
Model: XL 1000V Varadero
Rocznik: 1999
Lokalizacja: Warszawa

#4 Post autor: jedras »

elefant pisze:pewnie że jest możliwa
zwróć uwage co gość pisze
skrzynia 6 tylna zębatka 41 zębów
wiem co piszę bo sam tak mam - tylko silnik od wiadra u mnie zastąpił silnik od VTR-Y 1000 u gościa może być podobnie ,ja musiałem zmienic tylną zębatke z 47 zębów na 41 bo się jeździć nie dało.
nie mam dużego doświadczenia bo silnik wstawiłem w lipcu i mam przejechane dopiero ok 2000 ale jedno mogę powiedzieć - było warto :lol: :D
Jak możesz to opisz wrażenia - jak jedzie ile pali itp. Z góry dzięki!

PZDR

elefant
Uczy się jeździć
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 29, 2009 8:51 pm
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 1999
Lokalizacja: sieradz

#5 Post autor: elefant »

Początki były bardzo trudne,poruszałem się po omacku bo nigdzie nie mogłem znaleźć kogoś kto zamontował silnik od VTR-a do Viaderka i pomógł by mi rozwiązać kilka problemów,ale jakoś własnymi siłami i głównie siłami mojego mechanika dałem rade.
wbrew zasłyszanym i często opisywanym też na tym forum opiniom że silnik vtrki idealnie pasuje do Viadra stwierdzam że to nie prawda.
mocowania obu silników bardzo różnią sie między sobą,sprzęgło w vtrze jest hydrauliczne,ale łatwo to obejść poprzez zamianę wodzików rozłączających sprzęgło i zamontowanie osłony przedniej zębatki od Viaderka.
Po zmęczeniu całego tematu montażu silnika pora na przejażdzke.
pierwsze wrażenia
:evil: :cry: jednym słowem do bani miałem ochotę po tylu godzinach spędzonych w warsztacie spuścić moto z tamy na Jeziorsku
owszem zapiepszał jak popierdzielony,ale przy 100 miał prawie 5tyś obrotów przy trzech dziurę jak kanion Kolorado palił jak smok 12/13 literków na 100 kilometrów,dobrze się zachowywał dopiero przy 6500obr/min.
szybko się połapaliśmy żę problem to cały układ zasilania,miałem nadzieję że to będzie latać na gaźnikach od Viadra :!: a tu dupa,jade do człowieka od którego kupiłem silnik i kupuje gaźniki,rozbieram moto wpitalam nowe ssawki i zonk - airbox nie pasuje bo gaźniki od VTr są 1,5 raza większe niż te od Viaderka,w samochód i jade do człowieka po airboxa ,spinam wszystko od nowa,mechanik robi zawory,czyści nowe ssawki,ustawia mieszankę na analizatorze robi synchro wymienia świeczki na irydowe i palimy sprzeta zmontowanego już w całośći.
LUDZIE - miałem silnik w wiaderku z przebiegiem 145 tyś i myślałem że chodzi fajnie,ale po odpaleniu viadro-vtra nogi mi się ugieły,czoło zlało sie potem,załatwiłem sobie zwolnienie lekarskie z roboty i w długą......
a jeszcze zębatka zmieniona z 47 na 41 zębów.
Motorek jeździ super fakt ciągnie mocno dopiero od 3,5-4tyś a zabawa zaczyna się dopiero przy 5tyś gdyby nie schodek na kanapie to moje szanowne dupsko przy przejściu z 2 na 3 znalazło by się w kufrze,ale wiadro to nie motorek wyścigowy tylko turystyczny,więc jazda z prędkością 120 na 6 to 4.6obr/min spokojna praca silnika i wierzcie albo nie spalanie 7,5l bez pasażera ale w pełnych 3 kufrach.
minus jest taki że silnik nie lubi wysokiego biegu przy 3 tyś więc redukcje na biegach podczas jazy miejskiej są częściej wbijane niż na silniku oryginalnym
Pomyślisz jedras że zgłupiałem bo z Vidra se wyścigówke zrobiłem ale to nie tak,po prostu szukając nowego silnika w normalnych pieniądzach ludzie sprzedający zawsze mówią że ma przelatane silniczek 33000 to jakaś chyba magiczna cyfra w naszym kraju jest bo jak wiadro z roku 99.01.02.no nawet 04 może mieć przelatane tylko 33000tyś nie twierdze że koledzy z naszego forum nie posiadają takich sprzętów,ale chłop który ma do sprzedania silnik wyjęty z ramy usliniony upocony z wytartymi od nogawek bocznymi kapami mówi mi że bank 33000 to zabijam go śmiechem i jade dalej.
silnik który kupiłem to silnik z rozbitej vtr od kumpla,odpalony jeszcze w ramie vtrki z przebiegiem gwarantowanym papierami 16200,w dobrych pieniądzach.
tak więc nie ogarnoł mnie demon prętkości tylko rozsądek
koszt całej zabawy razem z tokarzami ,ślusarzami mim mechanikiem to 3500 zł
a zapomniałem że duży kłopot jest upchać chłodnice oleju ,ale poradziłem i jest oki pasuje jak tralala

Mam wielką nadzieję że pojawie sie na rozpoczęcu sezonu 2013

elefant
Uczy się jeździć
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 29, 2009 8:51 pm
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 1999
Lokalizacja: sieradz

#6 Post autor: elefant »

kurcze gdybym wiedział jak to wrzucił bym kilka fotek

Kuba-car
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 567
Rejestracja: sob lut 05, 2011 3:41 pm

#7 Post autor: Kuba-car »

Szacun Elefant za wytrwałość 8) ,za dawnych szczeniackich czasów takowe przeróbki były na porządku dziennym.Wymuszał to głód motocykla i brak gotówy-dziś przyjemnie jest poczytać taki opis zmagań z materią.Równie pocieszająca jest świadomość iż"Polak potrafi"
Podsumowując-z konieczności niezły tuning wyszedł!! :lol: Tak Trzymać!!

Awatar użytkownika
moto__dawca
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 208
Rejestracja: czw sty 12, 2012 8:06 pm
Lokalizacja: śląsk

#8 Post autor: moto__dawca »

dajesz odpowiedz - potem pod miejscem na tekst jest kropeczka - Dodaj obrazek do posta
i dajesz przegladaj z komputera i dajesz dodaj i juz masz :)
chcetnie zobacze foty :) pozdro
Wsiadasz na motocykl, zakładasz kask i widzisz całkiem inny świat =)

Honda XL 1000 SD02 Varadero :)

Awatar użytkownika
jedras
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 259
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 7:31 am
Imię: Jędrzej
Marka motocykla: Honda
Model: XL 1000V Varadero
Rocznik: 1999
Lokalizacja: Warszawa

#9 Post autor: jedras »

Przeróbka konkretna ;) Ciekaw jestem jak się jeździ po takiej modyfikacji :P
Odnośnie serwera, to można tutaj: www.imageshack.us

elefant
Uczy się jeździć
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 29, 2009 8:51 pm
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 1999
Lokalizacja: sieradz

#10 Post autor: elefant »

na szybko zrobiłem zdięcia - są jakie są ,ale jak będę miał trochę więcej czasu porobię fotki najważniejszych przeróbek tzn.mocowania silnika w dolnej części tam gdzie są stopki centralne.na tych widać chłodnice oleju która weszła na styk,co wiązało się z podniesieniem pompy paliwa lekko do góry ponieważ obcierała się o magistrale olejową od chłodnicy.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

drachu01
Udaje motocyklistę
Posty: 105
Rejestracja: pn sie 13, 2012 11:31 am
Lokalizacja: Sworoń

#11 Post autor: drachu01 »

pogratulować udanego przeszczepu!!!!

Ciekawi mnie przednia lampa, wygląda na kombinowaną?
moje wiaderko dostało w lampę,zbity jest tylko klosz.
na angielskich aukcjach widziałem różnego rodzaju nakładki i zastanawiam się nad wklejeniem takiej nakładki.
jeśli modyfikowałeś ją w jakiś sposób to daj znać :wink:
pozdrawiam.
no risk,no fun

elefant
Uczy się jeździć
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 29, 2009 8:51 pm
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 1999
Lokalizacja: sieradz

#12 Post autor: elefant »

Nie ta lampa nie jest kombinowana,to jest nakładka z pleksy przymocowana do klosza za pomocą mocnych rzepów . odczepienie jej to tylko jeden mocny ruch ręki i można umyć z wszelkiego robactwa panoszącego się na naszych drogach.to jest chyba patent rodem z Angli bo kupiłem ją na aukcji na ebay za niecałe 70PLN razem z rzepami.Kształt jest taki jak klosz lampy,ja tylko dołożyłem uszczelkę wykończeniową ze starej szyby od Trampka.
Spełnia swoją rolę super ,klosz nie ma żadnej ryski a moto wygląda troszkę ciekawiej :D

drachu01
Udaje motocyklistę
Posty: 105
Rejestracja: pn sie 13, 2012 11:31 am
Lokalizacja: Sworoń

#13 Post autor: drachu01 »

podeślij mi na priva linka jeśli możesz ze stroną tych nakładek 8)
będę bardzo wdzięczny :D
no risk,no fun

elefant
Uczy się jeździć
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 29, 2009 8:51 pm
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 1999
Lokalizacja: sieradz

#14 Post autor: elefant »

no niestety nie jestem w stanie podesłać Tobie linka,osłonę kupiłem w 2009r i nie posiadam już żadnych informacji na temat sprzedającego.
jak tylko gdzieś znajdę taką osłonę w necie dam znać :)

avanturnik
Rekrut
Posty: 27
Rejestracja: ndz wrz 09, 2012 9:45 pm
Lokalizacja: Giżycko

#15 Post autor: avanturnik »

Takie osłony reflektora do starszej i nowej wersji widziałem na www.ebay.co.uk

ODPOWIEDZ

Wróć do „Serwis”