Forum Hondy Varadero

Forum dotyczące motocykla Honda Varadero XL1000V/XL125V oraz podróży
Teraz jest Pn lut 19, 2018 10:00 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: So paź 14, 2017 11:29 pm 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 05/02/2012 o 11:15
Posty: 1916
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Imię: Marek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2000
W SD01 są tylko dwie rurki i jest problem, żeby je pomylić :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt paź 17, 2017 6:20 am 
Udaje motocyklistę
Offline

Dołączył(a): 13/09/2015 o 13:26
Posty: 116
Lokalizacja: FZA
Płeć: Nie określono
Imię: Sebastian
Marka motocykla: Suzuki
Model: Bandit 650
Rocznik: 2012
A gdzie serwisowałeś moto, i co było robione? Zawory też?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt paź 17, 2017 8:58 am 
Udaje motocyklistę
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 26/03/2017 o 12:51
Posty: 101
Lokalizacja: świebodzin
Płeć: Mężczyzna
Imię: Dariusz
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero 1000
Rocznik: 2010
To był full serwis
Olej,płyn hamulcowy,płyn chłodniczy,filtr oleju i powietrza,świece i zawory
Gdzie hmm nie chce niepotrzebnych spięć gdyby owy mechanik to przeczytał.Ważne źe deklarował sie w sprawdzeniu wszystkiego...
Niestety nie chciałem czekać aż .... więc sam się za to zabralem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr paź 25, 2017 1:39 pm 
Sympatyk
Offline

Dołączył(a): 10/06/2008 o 13:05
Posty: 142
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Płeć: Nie określono
Z mojego tegorocznego doświadczenia. Zawsze tankuje zostawiając ok. 3 cm wolnej przestrzeni od korka i nigdy nawet kropla mi się nie wylała podczas mocniejszego hamowania, aż do tego roku. Na początku sezonu właśnie podczas hamowania lało się gdzieś okolic dolnych partii silnika tak jak z prysznica. Lało się na lewą stronę prosto na mój but. Buta trzymałem wtedy na balkonie bo nie dało się go wstawić do domu - tak walił benzyną. Ciekawie też było jak wchodziłem do sklepów... I teraz najciekawsze. Nie znaleziono dokładnej przyczyny tej usterki. Mój mechanik kompleksowo: powymieniał gumowe węże paliwowe, które były w najgorszej, wizualnej kondycji, poprawił zaciski na tychże wężach, przedmuchał sprężonym powietrzem odpowietrzenie zbiornika oraz przeczyścił sam korek paliwa, poprawiając jego docisk po zamknięciu. Ale najprawdopodobniej zamienione były wężyki po zimowym serwisie...Przeszło jak ręką odjął.

_________________
Baqeńczak!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr paź 25, 2017 1:59 pm 
Udaje motocyklistę
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 26/03/2017 o 12:51
Posty: 101
Lokalizacja: świebodzin
Płeć: Mężczyzna
Imię: Dariusz
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero 1000
Rocznik: 2010
Jeślu to on robił przegląd to pewnie głupio mu było sie przyznać do zamiany.Zrobil i poszło na konto nowych węzy.
Ale sam widzisz jak można uważać to za normalne...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr lis 29, 2017 7:58 pm 
Dzień dobry jestem tu nowy.
Offline

Dołączył(a): 01/10/2017 o 09:00
Posty: 2
Lokalizacja: Ujazd
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adrian
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2003
OK... ponownie odgrzewam :/
mi również wali paliwo z przewodu spod silnika, tylko po zatankowaniu pod korek a kręcenie manetą nie wzmaga intensywności wypływu paliwa...
aczkolwiek po "dmuchaniu" w otwór obok wlewu mam swobodny przewiew do ujścia z rurki pod pług :/
Podniesienie baku i teraz tak...
- najcieńszy przewód oczywiście po stronie lewej,
- przewód "środkowy" jest "prosto" wyprofilowany i znów jego ujście jest pod silnikiem i bez żadnego oporu ma swobodny przedmuch (podpięty pod środkowy króciec baku czyli pod otwór kolo wlewu?!),
- a na stronie prawej mam podpięty "wygięty pod literę S" przewód podpięty pod prawy króciec i zaciśnięty opaską (podejrzewam powrót z pompy)

Dopiero jeśli wykapie z 3l (jakieś 2-3 cm poniżej obrysu króćca wlewu) przestaje rzygać paliwem spod silnika ale za ten czas mam pod moto plamę wielkości 1x1m połączony z zapachem Pb95, że aż strach z kiepem wejść na garaż żeby nie wylecieć w kosmos.

Czy faktycznie to jakaś usterka, czy ja nie doczytałem dobrze umiejscowienia przewodów, czy jednak "wiadra" tankujemy nie wyżej jak króciec wlewu i jest to jednak "normalne" ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt gru 12, 2017 7:11 am 
Udaje motocyklistę
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 26/03/2017 o 12:51
Posty: 101
Lokalizacja: świebodzin
Płeć: Mężczyzna
Imię: Dariusz
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero 1000
Rocznik: 2010
Tak na szybko,potem sie rozpisze
Jak ja robiłem próby nalałem do pelna.Nie wiem jak to nazwać ale koniec rury co masz pod korkiem był w paliwie.
Otwór obok korka idzie pod silnik i ma nim wylatywać WODA deszczowa czy jak myjesz moto...od tego jest uszczelka w korku aby tamtędy nie leciała benzyna,chyba że pokapie Ci troszkę przy tankowaniu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt sty 16, 2018 7:56 pm 
Dzień dobry jestem tu nowy.
Offline

Dołączył(a): 01/10/2017 o 09:00
Posty: 2
Lokalizacja: Ujazd
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adrian
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2003
Niestety Panowie... ciągle drążę temat...
Mianowicie znalazłem fotki z opisem podłączenia przewodu przelewowego wraz z zasileniem paliwa oraz ich ilustracja na tle silnika (zdjęcia mogą pochodzić nawet od jednego z użytkowników tego forum).
Może niektórym bardziej pokaże skąd i gdzie jaki przewód ma być podłączony.

Przedstawię również dwie moje fotki, jedna z ilością zatankowanej wachy oraz ta najbardziej irytująca, ze skraplającym się paliwem oraz smugą powstająca jakby ciągle te paliwo się ulatniało?!
Problem nie został w żaden sposób rozwikłany, mając odpowiednio podłączone przewody baku, tj. przewód przelewowy oraz zasilający, jak je opisują obrazy.
Ostatnie przewietrzenie moto, tankowanko i.... furia w garażu gdzie 3 litry wędrują na glebę...
Bak nie wygląda na "bity", otwór przy wlewie ma swobodny przedmuch aż do rurki pod silnikiem ale skąd w niej również aż taki wyciek?
Gdzie zajrzeć? Co wykręcić? Czy może akurat ten przewód gdzieś z którymś innym możliwym źródłem wycieku się łączy i dopiero na dole wyrzuca wszystko?

Foty zmniejszyłem i ważą leciutko ponad 100kb...


Załączniki:
Komentarz: Noo... i ten efekt smugi ulatniającej się benzyny i lśniącej jej skondensowanej kropli na przewodzie :/ ... dopiero po 2 tyg przestaje kapać
IMG_20180106_180749.jpg
IMG_20180106_180749.jpg [ 107.75 KiB | Przeglądane 172 razy ]
Komentarz: Tankowanie pod króciec, nic w jego "zakresie"
IMG_20180106_180852.jpg
IMG_20180106_180852.jpg [ 92.42 KiB | Przeglądane 172 razy ]
Komentarz: Podgląd od strony baku
z.jpg
z.jpg [ 104.34 KiB | Przeglądane 172 razy ]
Komentarz: Podgląd przewodów przy silniku.
(oznaczenie podciśnienia nie ma tutaj znaczenia)

1.jpg
1.jpg [ 96.62 KiB | Przeglądane 172 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL