NAPĘD DO VIADERKA

Tematy dotyczące prac serwisowych oraz eksploatacji.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Dukii
Zapalony motocyklista
Posty: 1882
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:09 am
Lokalizacja: Mysiadło

NAPĘD DO VIADERKA

#1 Post autor: Dukii »

Czołem :P

muszę wymienić łańcuch i zębatki.. to co mam teraz wytrzymało tylko 10 tys. Co polecacie?? :?:

Dukii

Awatar użytkownika
Pretor
Site Admin
Posty: 2143
Rejestracja: czw lis 17, 2005 3:18 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#2 Post autor: Pretor »

Jeśli nie ma zbyt wielkiej różnicy w cenie to chyba oryginały. Wytrzymują najwięcej. Ja mam już ok 30 000 i jeszcze napędu nie ruszałem. Dodatkowo chyba dobre są DID.
"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"

Dukii
Zapalony motocyklista
Posty: 1882
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:09 am
Lokalizacja: Mysiadło

#3 Post autor: Dukii »

To już wszystko wiem.... Oryginalny napęd Hondy to koszt około 1050 plnów :cry:

Zestaw DID + zębatki Sunstar to około 550 plnów.... :lol: DID jest wzmacniany.... 8)

Ktoś jeździ na takim zestawie??? :shock: bo chyba się zdecyduje na niego..

Dukii

Dukii
Zapalony motocyklista
Posty: 1882
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:09 am
Lokalizacja: Mysiadło

#4 Post autor: Dukii »

No i stało sie :lol:

w sobotę o 12:50 pojawiłem się w HONDA PLAZA, żeby zakupić łańcuch i zębatki do mojego Viaderka.
Wybór padł na zębatki Sunstar i wzmacniany łańcuch DID. :P
Od razu po wejściu do salony miła Pani, skierowała Nas do "części zamiennych"... i się zaczęło :?
Pan, który obsługiwał dział z częściami poinformował mnie ze już nie ma mechanika motocyklowego i nie sprzeda mi łańcuch bo nikt inny go nie przygotuje... (trzeba przyciąć na odpowiednią długość).. Że teraz może mi sprzedać zębatki a łańcuchw poniedziałek. :twisted:
Po krótkiej wymianie zdań, grzecznej acz stanowczej Pan powiedział że jednak ktoś przygotuje łańcuch (ja poprostu poprosiłem go o podanie rodzaju i ilości oczek, tak żebym mógł kupić go gdzieś inadziej :D )
...I tu popełniłem błąd......
Jak Pan od cześci sam stwierdził łańcuch przygotowywał mechanik samochodowy :? .... nastał wieczór, czas wymiany... wszystko poszło dobrze (robiłem to pierwszy raz :D ) do czasu kiedy nie miałem go naciągać... okazało się że Pan mechanik samochodowy przygotował za długi łańcuch... :x
Panie i Panowie z Hondy Plaza, jeżeli salon jest otwarty do 14 to o 12:50 musicie sprzedać łańcuch.... chyba zależy Wam na klientach (a może się mylę)... dla niewtajemniczonych dodam że cały zestaw kosztował 540 pln.. a to nie jest mało
Drogi Panie mechaniku samochodowy, który przygotowywałeś łańcuch DID w sobotę :evil:
Łańcuch powinien mieć 56 ogniw.... łącznie z zapinką :twisted: a nie jak to Pan zrobił.. 56 ogniw + zapinka (suma 57):twisted: bo takiego łańcucha nie da się naciągnąć :twisted:
Droga Hondo Plaza.. możecie liczyć dzisiaj na mój telefon.. będę żądał od Was nowej spinki (nawet jak kosztuje 1 pln), żebym skrócić sobie łańcuch do 56 ogniw :lol:
Jaki z tego morał???? Nie kupujcie części w Honda Plaza w soboty :P

Pozdro
Dukii

MarekM
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 226
Rejestracja: śr maja 24, 2006 7:59 pm
Lokalizacja: Gdańsk

#5 Post autor: MarekM »

Moje spostrzeżenia są takie, że salony motocyklowe (i serwisy) otwierane przez dealerów samochodowych są na ogół eleganckie (aluminium i szkło), ale całkiem do bani pod każdym innym względem. Nie myślę tu wyłącznie o salonach Hondy, ta uwaga dotyczy bez wyjątku wszystkich dealerów łączących sprzedaż motocykli i samochodów.

Sprzedaż i serwis motocykli, podobnie jak ich użytkowanie to całkiem inna bajka. Mieszanie tego z samochodami daje moim zdaniem marne efekty. Wszak motocykl to nie tylko środek transportu, ale przede wszystkim filozofia i styl życia. Dealer, który nie czuje tych klimatów, nigdy nas nie zrozumie i nie zostanie naszym kumplem, a tak jest na ogół w przypadku małych serwisów prowadzonych przez motocyklistów (często byłych zawodników). W tej branży sam szmal to za mało. Trzeba czuć bluesa.

pawlik
Dzień dobry jestem tu nowy.
Posty: 9
Rejestracja: pt lip 14, 2006 10:51 am
Lokalizacja: PRZASNYSZ

#6 Post autor: pawlik »

PANOWIE JA KUPIŁEM ZESTAW NAPĘDOWY ZA OK350 ZŁ. W"LARSSON POLSK A SP.Z O.O. SKLEP W WARSZAWIE SAM WYMIENIŁEM I CAŁY SEZON PRZEJEZDZIŁE I JEST SUPER I NAPWENO NASTEPNY TEŻ DAM RADĘ MORAŁ Z TEGO NIE DAJMY ZAROBIĆ KRETACZOM POZDRO

Awatar użytkownika
Hun996
Udaje motocyklistę
Posty: 133
Rejestracja: czw maja 17, 2007 4:02 pm
Lokalizacja: Komorów

#7 Post autor: Hun996 »

Oryginał wytrzymał w moim "Varanie" 27 tyś km.
Teraz założyłem łańcuch DID530 X-ringowy na odpowiednich zębatkach. Na razie przejechałem 3 tyś km. Potem zobaczymy.
>> Skierniewice's Brotherhood of Beer <<

Dukii
Zapalony motocyklista
Posty: 1882
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:09 am
Lokalizacja: Mysiadło

#8 Post autor: Dukii »

na tym co opisywałem powyżej nawinąłem już 5 tys... nawet naciągać nie trzeba :lol:

o kolejnych etapach żywota mojego łańcucha :lol: będę informował :lol:

Awatar użytkownika
kriswawa
Udaje motocyklistę
Posty: 105
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 6:55 pm
Lokalizacja: Warszawa

#9 Post autor: kriswawa »

kurde....moja kolej na naped.... :( co jest najlepszego w dobrej cenie?

Aldek

#10 Post autor: Aldek »

Ja wymieniałem u Marcina w Podkowie. Za łańcuch wzmacniany DID X-ring i zębatki Sunstar zapłaciłem koło 540 (plus wymiana). Nie będę się rozwodził na jego temat bo mam go 2 tyg. i nawinąłem 1500 km. Za wcześnie na opinie ale podobno taki zestaw starcza na około 20-25 tys. km.

Awatar użytkownika
Pretor
Site Admin
Posty: 2143
Rejestracja: czw lis 17, 2005 3:18 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#11 Post autor: Pretor »

Powoli mnie czeka wymiana. Niby łańcucha jeszcze dużo ale jakiś chyba mało elastyczny się zrobił:(:(
Sprawdzę Larssona bo to sporo taniej.
"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"

Dukii
Zapalony motocyklista
Posty: 1882
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:09 am
Lokalizacja: Mysiadło

#12 Post autor: Dukii »

ja na swoim mam już zrobione jakieś 15 tys... jakiś 1 tys km temu pierwszy raz naciągałem. 1/2 obrotu :lol:

Awatar użytkownika
Pretor
Site Admin
Posty: 2143
Rejestracja: czw lis 17, 2005 3:18 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#13 Post autor: Pretor »

Ile zebów ma przednia zębatka a ile tylnia ???? Oczywiście w oryginale:)
"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"

Dukii
Zapalony motocyklista
Posty: 1882
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:09 am
Lokalizacja: Mysiadło

#14 Post autor: Dukii »

trzeba chyba policzyć :lol:

łańcuch ma mieć na pewno 56 ogniw :!:

Awatar użytkownika
Pretor
Site Admin
Posty: 2143
Rejestracja: czw lis 17, 2005 3:18 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#15 Post autor: Pretor »

Taa tylko to wcale nie takie proste. Z tego co się dowiedziałem to 16 z przodu oraz 47 z tyłu. Zresztą w oryginale jest zębatka Sunstar 47 co by potwierdzało teorię.

Co ciekawe pan z Larssona chciał mi dac na tył 42 ząbki. Z taką zębatką to bym ze 250 poleciał:):):) hmmm o ile by mocy straczyło.
"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Serwis”