zawieszenie tyl - naprawa xl1000 pokretlo na amorku

Tematy dotyczące prac serwisowych oraz eksploatacji.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
endurasek
Udaje motocyklistę
Posty: 119
Rejestracja: sob lis 24, 2007 7:47 am
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

zawieszenie tyl - naprawa xl1000 pokretlo na amorku

#1 Post autor: endurasek »

Panowie czy ktoś z was próbował naprawiac tylny amortyzator. Moj objaw jest taki ze pokrętlo kreci sie do okołą a w czasie jazdy czuje na zakretach ze dupa sie kladzie...

Yanek
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 427
Rejestracja: ndz lis 25, 2012 10:51 pm
Marka motocykla: Honda
Model: XL1000
Rocznik: 1999
Lokalizacja: Leżajsk

Re: zawieszenie tyl - naprawa xl1000 pokretlo na amorku

#2 Post autor: Yanek »

endurasek pisze:Panowie czy ktoś z was próbował naprawiac tylny amortyzator. Moj objaw jest taki ze pokrętlo kreci sie do okołą a w czasie jazdy czuje na zakretach ze dupa sie kladzie...
Gałka pokrętła nie jest uszkodzona ?

Awatar użytkownika
endurasek
Udaje motocyklistę
Posty: 119
Rejestracja: sob lis 24, 2007 7:47 am
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: zawieszenie tyl - naprawa xl1000 pokretlo na amorku

#3 Post autor: endurasek »

kreci sie z oska wiec raczej samo pokretlo jest dobre

chyba małe fo-pa popelnilem bo wlasnie doczytalem ze pokretlo ma 32pozycje :hystery: a ja krece i krece i teraz popatrzylem ze jednak oska pokretla sie wkrecala.
Jak na razie mam przednie zawieszenie rozebrane jak je poskladam to sie zajmę tyłem bo zdał by sie troche twardszy a z tego co tu widze mozna to opanowac pierscieniem 12mm

Yanek
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 427
Rejestracja: ndz lis 25, 2012 10:51 pm
Marka motocykla: Honda
Model: XL1000
Rocznik: 1999
Lokalizacja: Leżajsk

Re: zawieszenie tyl - naprawa xl1000 pokretlo na amorku

#4 Post autor: Yanek »

endurasek pisze:kreci sie z oska wiec raczej samo pokretlo jest dobre

chyba małe fo-pa popelnilem bo wlasnie doczytalem ze pokretlo ma 32pozycje :hystery: a ja krece i krece i teraz popatrzylem ze jednak oska pokretla sie wkrecala.
Jak na razie mam przednie zawieszenie rozebrane jak je poskladam to sie zajmę tyłem bo zdał by sie troche twardszy a z tego co tu widze mozna to opanowac pierscieniem 12mm
Aby ustawić fabryczne wstępne naprężenie należy;
1. Wykręcić pokrętło w lewo do oporu
2. Wkręcić pokrętło w prawo na 12 "kliknięć"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Serwis”