Forum Hondy Varadero

Forum dotyczące motocykla Honda Varadero XL1000V/XL125V oraz podróży
Teraz jest Śr paź 16, 2019 9:12 am

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt mar 24, 2017 8:46 pm 
Dzień dobry jestem tu nowy.
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 02/01/2017 o 12:10
Posty: 20
Lokalizacja: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna
Imię: Radek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2009
Witam Panowie,
jeszcze nie wiem, czy mam problem. Wymieniałem z kolegą mechanikiem wszystkie klocki hamulcowe nissin złote. Była to pierwsza ich wymiana od nowości - 21 kkm. Nikt przede mną jeszcze tam nie zaglądał. Poszło sprawnie, przy okazji wymieniony płyn i odpowietrzone zgodnie z instrukcją z forum. Hamulce brzytwy, ale tylna tarcza wyraźnie po jeździe gorąca, przednie ledwo ciepłe. Więc jeszcze raz rozbiórka zacisku, smarowanie tłoczków, gumek, ale generalnie wszystko wygląda jak nowe. Ponowne odpowietrzenie i dalej to samo. Łańcuch naciągnięty, koło w osi. Sprawdzaliście jak u Was po jeździe? Podsuńcie jakieś pomysły?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt mar 24, 2017 10:24 pm 
Udaje motocyklistę
Offline

Dołączył(a): 23/08/2013 o 16:31
Posty: 103
Lokalizacja: Śrem
Płeć: Mężczyzna
Imię: Krzysztof
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero XL1000v
Rocznik: 2002
Kolego tak sobie myśle ,być może masz za dużo płynu hamulcowego w zbiorniczku i tłoczki niemogą sie cofnąć do końca :why: ja tak miałem z przodu :)) tyle że w przednim jest bardzo mały zbiorniczek i nie widać tak dobrze jak z tyłu :S ale sprawdz,albo odpowietrz jeszcze raz tylny zacisk :)) pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt mar 24, 2017 10:31 pm 
Dzień dobry jestem tu nowy.
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 02/01/2017 o 12:10
Posty: 20
Lokalizacja: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna
Imię: Radek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2009
Zwracałem też na to uwagę. Dziękuję :) , to nie to. Jeszcze jedno mi się przypomniało, klocek od strony tłoczków nie brał całą powierzchnią w porównaniu do przeciwnego, dlatego skupiłem się na ułożeniu samego koła w zacisku, ale na niewiele to się zdało. Szukamy dalej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt mar 24, 2017 10:45 pm 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Offline

Dołączył(a): 18/03/2013 o 18:49
Posty: 443
Lokalizacja: Polichno
Płeć: Nie określono
Marka motocykla: honda
Model: sd01
Rocznik: 1999
1-odpowietrzyć jeszcze raz
2- sprawdź czy pompa "pod nogą " cofnięta do końca

_________________
A w sercu zawsze XL600V :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt mar 24, 2017 10:52 pm 
Dzień dobry jestem tu nowy.
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 02/01/2017 o 12:10
Posty: 20
Lokalizacja: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna
Imię: Radek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2009
Pkt nr 2 - nie bardzo rozumiem? Proszę łopatologicznie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So mar 25, 2017 12:37 am 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Offline

Dołączył(a): 25/11/2012 o 21:51
Posty: 427
Lokalizacja: Leżajsk
Płeć: Nie określono
Marka motocykla: Honda
Model: XL1000
Rocznik: 1999
RadekB napisał(a):
Witam Panowie,
jeszcze nie wiem, czy mam problem. Wymieniałem z kolegą mechanikiem wszystkie klocki hamulcowe nissin złote. Była to pierwsza ich wymiana od nowości - 21 kkm. Nikt przede mną jeszcze tam nie zaglądał. Poszło sprawnie, przy okazji wymieniony płyn i odpowietrzone zgodnie z instrukcją z forum. Hamulce brzytwy, ale tylna tarcza wyraźnie po jeździe gorąca, przednie ledwo ciepłe. Więc jeszcze raz rozbiórka zacisku, smarowanie tłoczków, gumek, ale generalnie wszystko wygląda jak nowe. Ponowne odpowietrzenie i dalej to samo. Łańcuch naciągnięty, koło w osi. Sprawdzaliście jak u Was po jeździe? Podsuńcie jakieś pomysły?

miałem to u siebie, tarcza była zwichrowana i do wymiany


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So mar 25, 2017 6:31 am 
Udaje motocyklistę
Offline

Dołączył(a): 11/04/2009 o 08:11
Posty: 141
Lokalizacja: warszawa
Płeć: Nie określono
Na tył są cieńsze klocki, włóż na probe bez blaszek, zobacz co będzie sie działo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So mar 25, 2017 7:12 am 
Uczy się jeździć
Offline

Dołączył(a): 03/11/2015 o 20:41
Posty: 94
Płeć: Nie określono
Imię: Julian
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 1999
Witaj Kolego. Podobną sytuację miałem pod koniec minionego sezonu po wymianie klocków i płynu. Trwało parę dni , nim zdiagnozowaliśmy przyczynę. Tak więc jeśli tłoczki i uszczelki były sprawdzone/przeczyszczone, w tylnych przewodach nie pozostał stary płyn ( u mnie tak było i było to bardziej błoto niż płyn ), układ był odpowietrzony to przychylam się do punktu 2 kolegi next22. Do sprawdzenia pompa hamulca tylnego ( pod nogą ). U mnie tak się stało, że była zabrudzona/przytkana i w efekcie działała jak zawór zwrotny - nie puszczała. :(

_________________
Pozdrawiam Julian :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So mar 25, 2017 8:17 am 
Dzień dobry jestem tu nowy.
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 02/01/2017 o 12:10
Posty: 20
Lokalizacja: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna
Imię: Radek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2009
Tarcza prosta; z tymi klockami to rzeczywiście są grube, aby weszły musieliśmy wyciągnąć z nich białą termoizolację, blaszki zostały, bo tłoczki trochę wychodziły. Przy wymianie płynu nie było brudów, ani innych niespodzianek. Za chwilę zerknę do pompy pod nogą, bo dzisiaj będzie ładnie i wypada trochę polatać :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So mar 25, 2017 9:25 pm 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Offline

Dołączył(a): 18/03/2013 o 18:49
Posty: 443
Lokalizacja: Polichno
Płeć: Nie określono
Marka motocykla: honda
Model: sd01
Rocznik: 1999
ad 2 punktu :)
Jak to napisać ? Pedał hamulca w położeniu wyjściowym już naciska pompę 2-3mm
Potrzeba jest podregulować cięgno (skrócić )

_________________
A w sercu zawsze XL600V :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N mar 26, 2017 9:00 am 
Dzień dobry jestem tu nowy.
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 02/01/2017 o 12:10
Posty: 20
Lokalizacja: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna
Imię: Radek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2009
adam3911 napisał(a):
Na tył są cieńsze klocki, włóż na probe bez blaszek, zobacz co będzie sie działo

To była przyczyna :isok2: . Okazuje się, że nissin 2P250 STR2 dedykowany na tył naszych sprzętów (SD02) jest po prostu za gruby. Może to i fajnie, ale aby wszedł i działał sprawnie należy pozbyć się wszystkiego z zewnątrz (białej podkładki i blaszki). Oczywiście jak się trochę zedrze, wszystko można w 2 min włożyć ponownie. Jeżeli takie są oryginalne, to nie wiem, jakim sposobem je upychają w serwisie. Dziękuję Wam za pomoc. Może ten przypadek komuś się przyda w przyszłości. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL