Kraniki paliwa

Tematy dotyczące prac serwisowych oraz eksploatacji.
Wiadomość
Autor
bartpp82
Dzień dobry jestem tu nowy.
Posty: 17
Rejestracja: ndz kwie 09, 2017 10:12 am
Imię: Bartosz
Marka motocykla: Honda+Ural+Honda
Model: Varadero+M67+VF1100
Rocznik: 2002
Lokalizacja: Borne sulinowo rewir
Kontakt:

Re: Kraniki paliwa

#16 Post autor: bartpp82 »

A tak sie też dorzucę.
Zakupiłem model z 2002r ale z udokumentowanym małym przebiegiem 27k, co się okazało prawdą jak zalałem go do pełna i patrz zaczął się moczyć (stał suchy 10lat)
na początek kranik w obroty i jeden i drugi - sporo czyszczenia i zmiana o-ringów - nie pomogło :/
1. okazało się że blaszka na baku (lewa strona) zaślepiająca otwór do konserwacji zaczęła popuszczać - eh lutowanie panie i po kłopocie
2. kranik spod blaszki nitowanej też swoje pokazał - tu trochę pracy, nity w diabły, rozwiercenie miejsca gdzie nity wiertło 3,5, gwintownik M4, śrubki M4, podkładki sprężynowe i prawie prawie ale nie - eh to zakała.
dodatkowo musiałem z klingerytu dorobić uszczelkę pomimo uszczelki oryginalnej (planowanie powierzchni nie pomogło).
i teraz się cieszę czystym sitkiem i nie cieknącym kranikiem po własnej regeneracji. Jak komuś przepuszcza nawet na zamkniętym też jest opcja na to ale to kiedy indziej opowiem.
ale i tak mnie kreci moje Viadro.
B.
Tylko ten się nie myli co nic nie robi
https://www.youtube.com/watch?v=PZ0j4eo-N24

ODPOWIEDZ

Wróć do „Serwis”