Forum Hondy Varadero

Forum dotyczące motocykla Honda Varadero XL1000V/XL125V oraz podróży
Teraz jest Wt wrz 17, 2019 6:26 am

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt cze 14, 2019 6:07 pm 
Rekrut
Offline

Dołączył(a): 14/06/2019 o 17:40
Posty: 25
Płeć: Nie określono
Imię: Maciej
Marka motocykla: Honda
Model: Xl 125 varadero
Rocznik: 2001
Witam wszystkich ..Mam problem z viaderkiem 125 2001r na gaźnikach.Opisze problem
Odpalam motocykl wszystko jest ok.Po rozgrzaniu zaczynają sie problemy z wchodzeniem na obroty,po gwalyownhm dodaniu gazu,motocykl zaczyna sie dusic.Gdy minie barierę 4-5 tysiecy idzie do końca ładnie.Gdu ostygnie z 45min jest ok,po ponownym nagrzaniu na maxa problem powraca,swiece są czarne..Czynności kture zrobiłem.Wymiana świec,filtra powietrza..sprawdzenie luzu zaworowego i ustawienia rozrzadu,wszystjo.ok.Rozebrane zostały gazniki na częsci pierwsze,wymyte spayem do gaznikow kazy kanalik drozny.Po rozebraniu okazalo sie ze dysze gluwne są 82 i 88 czyli ok,natomiast dysze biegu jałowego byly 30 a powinnu byc 38,wiec zmienilem.Zaworki iglicowe nowe,linki ssania pracują.Gazniki zamontowane ,wyregulowane i zrobione synchro.Problem nadal jest.Moto po rozgrzaniu muli i parska do 4-5 tysiecy przelamuje i wkreca sie na max.Brakuje mi juz pomysłow.Z góry uprzedze ze jestem mechanikiem samochodowym i wiedze posiadam,lecz z motocyklami nie moalem do czynienia.Prosze o jakies sugestje bo ręce opadają


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt cze 14, 2019 7:31 pm 
Dzień dobry jestem tu nowy.
Offline

Dołączył(a): 15/05/2019 o 03:21
Posty: 21
Płeć: Nie określono
Imię: Tomek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2007
Maciejkakok napisał(a):
Witam wszystkich ..Mam problem z viaderkiem 125 2001r na gaźnikach.Opisze problem
Odpalam motocykl wszystko jest ok.Po rozgrzaniu zaczynają sie problemy z wchodzeniem na obroty,po gwalyownhm dodaniu gazu,motocykl zaczyna sie dusic.Gdy minie barierę 4-5 tysiecy idzie do końca ładnie.Gdu ostygnie z 45min jest ok,po ponownym nagrzaniu na maxa problem powraca,swiece są czarne..Czynności kture zrobiłem.Wymiana świec,filtra powietrza..sprawdzenie luzu zaworowego i ustawienia rozrzadu,wszystjo.ok.Rozebrane zostały gazniki na częsci pierwsze,wymyte spayem do gaznikow kazy kanalik drozny.Po rozebraniu okazalo sie ze dysze gluwne są 82 i 88 czyli ok,natomiast dysze biegu jałowego byly 30 a powinnu byc 38,wiec zmienilem.Zaworki iglicowe nowe,linki ssania pracują.Gazniki zamontowane ,wyregulowane i zrobione synchro.Problem nadal jest.Moto po rozgrzaniu muli i parska do 4-5 tysiecy przelamuje i wkreca sie na max.Brakuje mi juz pomysłow.Z góry uprzedze ze jestem mechanikiem samochodowym i wiedze posiadam,lecz z motocyklami nie moalem do czynienia.Prosze o jakies sugestje bo ręce opadają

Cewki przewody do sprawdzenia,jak swiece czarne to ma za bogato.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt cze 14, 2019 7:59 pm 
Rekrut
Offline

Dołączył(a): 14/06/2019 o 17:40
Posty: 25
Płeć: Nie określono
Imię: Maciej
Marka motocykla: Honda
Model: Xl 125 varadero
Rocznik: 2001
To wiem napewno ze ma za bogato.Tylko pytanie dlaczego?.Mozna regulowac na wszelkie sposoby i objaw jest ten sam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt cze 14, 2019 11:03 pm 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 30/06/2017 o 10:26
Posty: 399
Lokalizacja: Milanówek
Płeć: Mężczyzna
Imię: Staszek
Marka motocykla: Honda
Model: XL1000V
Rocznik: 2011
Może łapie "lewe powietrze" ?
To by tłumaczyło względnie poprawną pracę przy zimnym silniku i niskich obrotach.
... a po rozgrzaniu, kiedy dawka paliwa jest mniejsza???

Ale wtedy byłoby "biednie" nie "za bogato"
:???:

Może warto sprawdzić?

_________________
Podróżować to żyć.
(Hans Christian Andersen)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt cze 14, 2019 11:12 pm 
Rekrut
Offline

Dołączył(a): 14/06/2019 o 17:40
Posty: 25
Płeć: Nie określono
Imię: Maciej
Marka motocykla: Honda
Model: Xl 125 varadero
Rocznik: 2001
Motocykl zachowuje sie jakby był na ssaniu..bo wysuniecie ssania dekikatne na rozgrzanym powoduje pogłębienie problemu.Linki sprawdzone,odbijają do końca,tloczki na linkach czysciutke z gumeczkami na końcu.Regulacja składu mieszanki niewiele pomaga,nawet przy wykreconych śrubkach o jeden obrót,jest bogato.Zadławianie wystepuje cały czas,czuć nie spalone paliwo.Po zakręceniu kranika moto zaczyna sie pieknie wkrecać,reakcja na gaz jest natychmiastowa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt cze 14, 2019 11:16 pm 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 30/06/2017 o 10:26
Posty: 399
Lokalizacja: Milanówek
Płeć: Mężczyzna
Imię: Staszek
Marka motocykla: Honda
Model: XL1000V
Rocznik: 2011
Poziom paliwa w gaźnikach???
Nie wiem jak w Viaderku, ale w TDR'ce to miało duże znaczenie.

_________________
Podróżować to żyć.
(Hans Christian Andersen)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt cze 14, 2019 11:24 pm 
Rekrut
Offline

Dołączył(a): 14/06/2019 o 17:40
Posty: 25
Płeć: Nie określono
Imię: Maciej
Marka motocykla: Honda
Model: Xl 125 varadero
Rocznik: 2001
Poziom paliwa jest nie regulowany..ale mierzylem i wynosi 13,7mm tyle co podaje serwisuwka.Zaworki iglicowe nowe.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt cze 14, 2019 11:42 pm 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 30/06/2017 o 10:26
Posty: 399
Lokalizacja: Milanówek
Płeć: Mężczyzna
Imię: Staszek
Marka motocykla: Honda
Model: XL1000V
Rocznik: 2011
??? Nieregulowany ????
Nie będę się upierał - nie znam się.

Ale z własnego doświadczenia wiem, że nieregulowane są rzeczy, do których nikt postronny wcześniej się nie dotykał. Kiedyś pojechałem na regulacje gaźnika (Yamaha TDR 125) do gaźnikowca z "długą siwą brodą", który "zęby zjadł" na PRL-owskiej myśli technicznej - regulację rozpoczął od ustawienia iglicy zaworka, który odcina dopływ paliwa do komory pływakowej i ustala jego poziom.
- Cążkami odgiął blaszkę - tego serwisówka nie przewiduje [:DD]
Dopiero po tym wziął się za dobór dysz i regulację składu mieszanki.
Tak jak on nie wyregulował gaźnika żaden z poprzednich "fachowców" którzy kroili mnie z kasy bez litości.

_________________
Podróżować to żyć.
(Hans Christian Andersen)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So cze 15, 2019 6:52 am 
Rekrut
Offline

Dołączył(a): 14/06/2019 o 17:40
Posty: 25
Płeć: Nie określono
Imię: Maciej
Marka motocykla: Honda
Model: Xl 125 varadero
Rocznik: 2001
Tak nierdgulowany...plywak jest calutki plastikowy i nie ma co odginac .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So cze 15, 2019 12:37 pm 
Rekrut
Offline

Dołączył(a): 14/06/2019 o 17:40
Posty: 25
Płeć: Nie określono
Imię: Maciej
Marka motocykla: Honda
Model: Xl 125 varadero
Rocznik: 2001
Dzieki Panowie za podpowiedzi,temat ogarniety.Jakiś pomysłowy człowieczek podłozył pod iglice podkladki i dlatego bylo za bogato.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 


Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL