Forum Hondy Varadero

Forum dotyczące motocykla Honda Varadero XL1000V/XL125V oraz podróży
Teraz jest N paź 20, 2019 5:02 am

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt lut 19, 2019 7:40 pm 
Stały bywalec - trochę wymiata
Offline

Dołączył(a): 30/07/2008 o 17:08
Posty: 226
Lokalizacja: Żywiec
Płeć: Nie określono
Kolego Jimi świetny patent.
Mogę prosić jakieś dokładniejsze info??Jaki rocznik? przód czy tył do tego doblo/punto? Pytam bo w sklepie na pewno o to zapytają.
Mam rozebrany amor to przy okazji bym takie coś ogarnął i będzie na wieki wieków...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr lut 20, 2019 9:02 am 
Udaje motocyklistę
Offline

Dołączył(a): 02/02/2016 o 21:33
Posty: 161
Lokalizacja: Ogrodzieniec
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
Marka motocykla: Honda XLV 1000
Model: SD01
Rocznik: 1999
Hej, oto dane gumska:

Osłona amortyzatora przód L/P 55700767

KODY OE:

ABARTH: 55700767

ALFA ROMEO: 55700767

Długość [mm]: 205
średnica wewnętrzna [mm]: 80,0
średnica wewnętrzna [mm]: 66,0
Materiał: Guma

FIAT DOBLO

FIAT DOBLO (119) 1.2 (223AXA1A) - od 2001.03 - 48 kW - 65 KM - 1242 ccm
FIAT DOBLO (119) 1.2 16V - od 2005.09 - 59 kW - 80 KM - 1242 ccm
FIAT DOBLO (119) 1.3 D Multijet - od 2005.10 - 62 kW - 84 KM - 1248 ccm
FIAT DOBLO (119) 1.3 JTD - od 2005.05 - 55 kW - 75 KM - 1248 ccm
FIAT DOBLO (119) 1.4 - od 2005.10 - 57 kW - 77 KM - 1368 ccm
FIAT DOBLO (119) 1.4 Flex - od 2009.08 - 63 kW - 86 KM - 1368 ccm
FIAT DOBLO (119) 1.6 - od 2002.09 - 68 kW - 92 KM - 1596 ccm
FIAT DOBLO (119) 1.6 16V (223AXD1A) - od 2001.10 - 76 kW - 103 KM - 1596 ccm
FIAT DOBLO (119) 1.6 Natural Power - od 2002.09 - 76 kW - 103 KM - 1596 ccm
FIAT DOBLO (119) 1.9 D Multijet - od 2005.10 - 88 kW - 120 KM - 1910 ccm
FIAT DOBLO (119) 1.9 JTD (223AXE1A) - od 2001.10 - 74 kW - 100 KM - 1910 ccm
FIAT DOBLO (119) 1.9 JTD - od 2003.07 - 77 kW - 105 KM - 1910 ccm
FIAT DOBLO Cargo (223) 1.2 16V - od 2001.11 - 59 kW - 80 KM - 1242 ccm
FIAT DOBLO Cargo (223) 1.3 D Multijet - od 2005.10 do 2010.01 - 55 kW - 75 KM - 1248 ccm
FIAT DOBLO Cargo (223) 1.3 JTD 16V Multijet - od 2006.08 - 62 kW - 84 KM - 1248 ccm
FIAT DOBLO Cargo (223) 1.4 - od 2005.10 - 57 kW - 77 KM - 1368 ccm
FIAT DOBLO Cargo (223) 1.9 JTD - od 2003.07 - 77 kW - 105 KM - 1910 ccm
FIAT DOBLO nadwozie pełne/Kombi (263) 1.3 D Multijet - od 2010.02 - 66 kW - 90 KM - 1248 ccm
FIAT DOBLO nadwozie pełne/Kombi (263) 1.4 - od 2010.02 - 70 kW - 95 KM - 1368 ccm
FIAT DOBLO nadwozie pełne/Kombi (263) 1.4 - od 2011.10 - 88 kW - 120 KM - 1368 ccm
FIAT DOBLO nadwozie pełne/Kombi (263) 1.4 Natural Power - od 2010.06 - 88 kW - 120 KM - 1368 ccm
FIAT DOBLO nadwozie pełne/Kombi (263) 1.6 D Multijet - od 2010.02 - 66 kW - 90 KM - 1598 ccm
FIAT DOBLO nadwozie pełne/Kombi (263) 1.6 D Multijet - od 2010.02 - 74 kW - 100 KM - 1598 ccm
FIAT DOBLO nadwozie pełne/Kombi (263) 1.6 D Multijet - od 2010.02 - 77 kW - 105 KM - 1598 ccm
FIAT DOBLO nadwozie pełne/Kombi (263) 2.0 D Multijet - od 2010.02 - 99 kW - 135 KM - 1956 ccm
FIAT DOBLO nadwozie wielkopojemne (152, 263) 1.3 D Multijet - od 2010.02 - 66 kW - 90 KM - 1248 ccm
FIAT DOBLO nadwozie wielkopojemne (152, 263) 1.4 - od 2010.02 - 70 kW - 95 KM - 1368 ccm
FIAT DOBLO nadwozie wielkopojemne (152, 263) 1.4 - od 2011.10 - 88 kW - 120 KM - 1368 ccm
FIAT DOBLO nadwozie wielkopojemne (152, 263) 1.4 Flex - od 2009.11 - 63 kW - 85 KM - 1368 ccm
FIAT DOBLO nadwozie wielkopojemne (152, 263) 1.4 Natural Power - od 2010.02 - 88 kW - 120 KM - 1368 ccm
FIAT DOBLO nadwozie wielkopojemne (152, 263) 1.6 D Multijet - od 2010.02 - 66 kW - 90 KM - 1598 ccm
FIAT DOBLO nadwozie wielkopojemne (152, 263) 1.6 D Multijet - od 2010.02 - 77 kW - 105 KM - 1598 ccm
FIAT DOBLO nadwozie wielkopojemne (152, 263) 2.0 D Multijet - od 2010.02 - 99 kW - 135 KM - 1956 ccm
FIAT DOBLO platforma/podwozie (263) 1.3 D Multijet - od 2010.02 - 66 kW - 90 KM - 1248 ccm
FIAT DOBLO platforma/podwozie (263) 1.4 - od 2010.04 - 70 kW - 95 KM - 1368 ccm
FIAT DOBLO platforma/podwozie (263) 1.6 D Multijet - od 2010.02 - 66 kW - 90 KM - 1598 ccm
FIAT DOBLO platforma/podwozie (263) 1.6 D Multijet - od 2010.02 - 77 kW - 105 KM - 1598 ccm
FIAT DOBLO platforma/podwozie (263) 1.6 D Multijet - od 2011.02 - 74 kW - 101 KM - 1598 ccm
FIAT DOBLO platforma/podwozie (263) 2.0 D Multijet - od 2010.02 - 99 kW - 135 KM - 1956 ccm

_________________
Honda XL 1000, H-D FLSTF EVO, SAM ZAP 1200 x 2, Dniepr Mt9


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr lut 20, 2019 8:45 pm 
Stały bywalec - trochę wymiata
Offline

Dołączył(a): 30/07/2008 o 17:08
Posty: 226
Lokalizacja: Żywiec
Płeć: Nie określono
Pełna profeska piękne dzieki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt kwi 05, 2019 10:36 pm 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 30/06/2017 o 10:26
Posty: 422
Lokalizacja: Milanówek
Płeć: Mężczyzna
Imię: Staszek
Marka motocykla: Honda
Model: XL1000V
Rocznik: 2011
Pozazdrościłem koledze pomysłu i .......

.......

..... mam i ja :))
Załącznik:
Amor tył.jpg
Amor tył.jpg [ 86.81 KiB | Przeglądane 321 razy ]


szkoda, że pomarańczowej nie znalazłem, ale co tam, ma działać.

Załącznik:
Osłony.jpg
Osłony.jpg [ 58.99 KiB | Przeglądane 321 razy ]


Przednie sprawiły się w ubiegłym sezonie idealnie. Przy wymianie oleju w lagach wszystko poszło bez najmniejszego oporu. Lagi czyste i lśniące. Uszczelniacze pyłowe były w idealnym stanie, tak że nawet nie wymieniałem.

A swoją drogą, wiecie jaki syf nie olej zrobił się w lagach po jednym sezonie i 20 000 km???

Załącznik:
Olej z lag.jpg
Olej z lag.jpg [ 29.84 KiB | Przeglądane 321 razy ]


To był syntetyczny Motorex . Kolorek nie ciekawy, ale nie walił padniętą rybą jak poprzedni :hystery:

_________________
Podróżować to żyć.
(Hans Christian Andersen)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So kwi 06, 2019 8:08 am 
Sympatyk Weteran
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 06/08/2013 o 07:37
Posty: 727
Lokalizacja: Racibórz
Płeć: Mężczyzna
Imię: Maciek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero XL1000VA
Rocznik: 2011
Teoretycznie pomysł z harmonijka gumową jest dobry, jednak co jak guma pęknie i do środka zacznie się dostawać błoto, które zostanie w gumie? Amor padnie o wiele szybciej.
Tu mam wątpliwość.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So kwi 06, 2019 8:22 pm 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 30/06/2017 o 10:26
Posty: 422
Lokalizacja: Milanówek
Płeć: Mężczyzna
Imię: Staszek
Marka motocykla: Honda
Model: XL1000V
Rocznik: 2011
Jak pęknie guma, to będą zdecydowanie większe problemy niż padnięty amorek
:hystery: :hystery: :hystery:

A tak na poważnie. Pewnie z czasem i pęknie, ale żeby zaraz błoto się tam zbierało w jakichś strasznych ilościach?
Ten amor to raczej strasznego skoku nie ma, więc trochę wytrzymać osłona powinna.
No ale celna uwaga kolegi - trzeba regularnie kontrolować.

_________________
Podróżować to żyć.
(Hans Christian Andersen)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL