Forum Hondy Varadero

Forum dotyczące motocykla Honda Varadero XL1000V/XL125V oraz podróży
Teraz jest Śr maja 22, 2019 7:20 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn lip 07, 2014 5:18 pm 
Dzień dobry jestem tu nowy.
Offline

Dołączył(a): 06/07/2014 o 08:13
Posty: 13
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
jeśli można wtrącę swoje 3 grosze
miedzy styki przekaźnika dać diodę -łuk robi swoje
chałupnicza metoda ale działa
ten styk dałoby się reanimować z fotki, podobnie jak w silnikach elektrycznym z sprzęgłem odśrodkowym
W tym celu potrzebujemy styki z stycznika / używam w pracy lza 40 stareńkie z demontu ale na srebrze ale zwykły uszkodzony stycznik 32A/16A za darmochę ew piwo się dostanie/ ew korekta pilniczkiem w celu wyrównania styku

_________________
yamaha xj900/małe wiadro może kiedyś z dużym sercem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn lip 07, 2014 9:06 pm 
Sympatyk Weteran
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 18/10/2009 o 14:36
Posty: 543
Lokalizacja: Płock - Schwedt
Płeć: Mężczyzna
Marka motocykla: Varadero + Pannonia
Model: sd1
Rocznik: 1999
yama napisał(a):
jeśli można wtrącę swoje 3 grosze
miedzy styki przekaźnika dać diodę -łuk robi swoje
chałupnicza metoda ale działa
ten styk dałoby się reanimować z fotki, podobnie jak w silnikach elektrycznym z sprzęgłem odśrodkowym
W tym celu potrzebujemy styki z stycznika / używam w pracy lza 40 stareńkie z demontu ale na srebrze ale zwykły uszkodzony stycznik 32A/16A za darmochę ew piwo się dostanie/ ew korekta pilniczkiem w celu wyrównania styku


Ale że o co kaman?

Pewnie jak wszyscy, nie mam nic przeciwko wtrącaniu 3-ech groszy ( niekoniecznie swoich ), ale prośba - jak już musisz wtrącić, zrób to w zrozumiałym języku.

_________________
Pozdrawiam, życzę miłego dnia. Szerokości.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn kwi 27, 2015 12:12 am 
Dzień dobry jestem tu nowy.
Offline

Dołączył(a): 22/10/2014 o 19:04
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero XL1000
Rocznik: 1999
witam
podczas zimowania motocykla zabrałem się za zabezpieczenia styków pompy, ale podczas pierwszej wiosennej przejażdżki wystąpił problem, a mianowicie po przejechaniu ok 15 km motocykl zaczął przerywać aż "zdechł" i niestety nie chciał odpalić, chwile dumałem aż doszedłem do tego ze pompa przestała działać :why: na początku myślałem ze padł przekaźnik, ale niestety po zmianie na inny (akurat miałem drugi przy sobie) wiadro nie dawało oznak życia :down: wiec zabrałem się za pompę, po rozkręceniu dekielka nic nie wskazywało na jakieś uszkodzenia, ale podczas kręcenia rozrusznikiem styki w ogóle nie dawały oznak życia, ale gdy poruszyłem je palcem nagle zaczęło działać :rozgląda: i moto po dłuższym kręceniu w końcu odpaliło :clap: myślałem ze po prostu styk się czymś zabrudził i przestał działać, więc w domu dokładnie go wyczyściłem i wszystko było ok ale po jakimś czasie wystąpił ten sam problem :down: i tu moje pytanie, gdzie leży problem i czy ktoś miał taką sytuacje po modyfikacji pompy? z góry dzieki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn kwi 27, 2015 10:08 am 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 05/02/2012 o 11:15
Posty: 1994
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Imię: Marek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2000
Powody takiego stanu rzeczy są dwa:
-Pomimo tego, że styki się nie wypalają, wyrabiają się prowadzenia, co sporadycznie powoduje zawieszanie się mechanizmu pompy. Warto mieć w kufrze pręt stalowy (~ 25 cm długości), którym w razie czego puknie się w pompę.
-Różnica temperatur powoduje, że na stykach osadza się woda (kropla), która czasami prowadzi do "sklejenia" - dzieje sie tak głównie po dłuższym postoju motocykla. Wystarczy przetrzeć styki pilniczkiem i lecimy dalej. Jeśli masz od środka białą pompę, to znaczy, że spotkałeś się właśnie z tym :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn kwi 27, 2015 11:32 pm 
Dzień dobry jestem tu nowy.
Offline

Dołączył(a): 22/10/2014 o 19:04
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero XL1000
Rocznik: 1999
dzięki james za cenną wskazówkę :isok: ale bardziej obstawiam pierwszą przyczynę która opisałeś, bo najbardziej pasuje do tego przypadku który u mnie wystepuje :)) jakis białych nalotów czy coś tego rodzaju nie zauważyłem. Ja bardziej obstawiałem przekaznik :rozgląda: a takie pytanie czy moze dojść do sytuacji ze przekaźnik nie podaje dobrego napięcia na przerywacz w pompie i następuje tzw "zakopcenie styku" przez co pompa nie działa? jest w ogóle taka mozliwość?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt kwi 28, 2015 6:37 pm 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 05/02/2012 o 11:15
Posty: 1994
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Imię: Marek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2000
W przypadku poprawnie działajacego przekaźnika oraz układu elektrycznego pompy, nie ma takiej możliwości.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr kwi 29, 2015 10:25 pm 
Dzień dobry jestem tu nowy.
Offline

Dołączył(a): 22/10/2014 o 19:04
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero XL1000
Rocznik: 1999
Rozumiem :)) dzieki za pomoc :isok2:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt maja 12, 2015 2:13 pm 
Dzień dobry jestem tu nowy.
Offline

Dołączył(a): 20/05/2013 o 16:07
Posty: 11
Płeć: Nie określono
Witam, z uwagi na chęć odbycia wyprawy motocyklowej w czerwcu około 4 tys km dzisiaj zabrałem się za sprawdzenie pompy paliwa. Na moje oko może niezbyt fachowe wygląda na to ,że wszystko jest ok. Nie chciałbym aby coś mnie zaskoczyło w trakcie jazdy. Motocykl ma przejechane 40 tys km jest to ostatni model na gaźniku ( oznaczenie mam już SD02). Proszę o opinie forumowiczów na podstawie zamieszczonych zdjęć czy mam myśleć już nad zestawem naprawczym może jeszcze uda mi się zrobić te 4 tys km. Pozdrawiam
http://images.tinypic.pl/i/00664/gc86wf4vrzds.jpg
http://images.tinypic.pl/i/00664/08jrhsf21hni.jpg
http://pics.tinypic.pl/i/00664/o5ttfe3bqy67.jpg
http://pics.tinypic.pl/i/00664/0s0imxcbuih5.jpg
http://files.tinypic.pl/i/00664/uxss2ydpj7rz.jpg


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt maja 12, 2015 2:52 pm 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 19/02/2015 o 14:55
Posty: 308
Lokalizacja: Tychy
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero SD02
Rocznik: 2005
Temat w afryce przerabiałem, komplet naprawczy to nie majątek. Twoje styki już swoje zrobiły, kup i wymień.

_________________
Varadero XL 1000 juz jest :)
Africa Twin byla :-(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt maja 12, 2015 8:29 pm 
Sympatyk
Offline

Dołączył(a): 28/05/2012 o 12:44
Posty: 351
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Płeć: Mężczyzna
Imię: Marcin
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero xl 1000
Rocznik: 2008
Kup wymień (komfort psychiczny pełny)
Kup zabierz ze sobą na zapas (komfort psychiczny umiarkowany )
Nie rób nic ( komfort psychiczny żaden , całą drogę myśleć o tym , ból głowy gwarantowany )

http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... bid=104622


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt maja 12, 2015 9:19 pm 
Dzień dobry jestem tu nowy.
Offline

Dołączył(a): 20/05/2013 o 16:07
Posty: 11
Płeć: Nie określono
To już faktycznie one tak źle wyglądają :down: ? Tak na oko laika wcale źle nie jest. Jestem ciekawy czym się sugerujecie:P


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr maja 27, 2015 10:43 am 
Sympatyk
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 15/05/2013 o 22:01
Posty: 1164
Lokalizacja: Lublin okolice
Płeć: Mężczyzna
Imię: slawek
Marka motocykla: honda
Model: varadero XL1000VA
Rocznik: 2009
Pchanie viadra to niezły trening. :whatup:

_________________
kto smaruje ten jedzie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz lut 04, 2016 6:12 pm 
Udaje motocyklistę
Offline

Dołączył(a): 02/02/2016 o 21:33
Posty: 161
Lokalizacja: Ogrodzieniec
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
Marka motocykla: Honda XLV 1000
Model: SD01
Rocznik: 1999
Witam, Czy taki przekaźnik będzie równie odpowiedni?

http://allegro.pl/przekaznik-samochodow ... 54030.html

Parametry techniczne:

Napięcie cewki przekaźnika - 12V DC (prąd stały)

Max prąd styków przekaźnika - 40A (NO) i 30A (NC)

Rezystancja cewki - 77 Ω

Typ przekaźnika - NC i NO (przełączający)

Ilość pinów - 5

_________________
Honda XL 1000, H-D FLSTF EVO, SAM ZAP 1200 x 2, Dniepr Mt9


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz lut 04, 2016 11:45 pm 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Offline

Dołączył(a): 18/03/2013 o 18:49
Posty: 432
Lokalizacja: Polichno
Płeć: Nie określono
Marka motocykla: honda
Model: sd01
Rocznik: 1999
Bardzo dobry będzie :)

_________________
A w sercu zawsze XL600V :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N mar 12, 2017 10:54 am 
Rekrut
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 11/07/2016 o 19:00
Posty: 33
Lokalizacja: Białystok
Płeć: Mężczyzna
Imię: Michał
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2008
Czy w SD02 pompa paliwa jest taka sama i też trzeba kontrolować styki?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL