Spawanie tłumika z nierdzewki

Tematy dotyczące przeróbek oraz zmian parametrów motocykla.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Baniol
Udaje motocyklistę
Posty: 173
Rejestracja: wt mar 18, 2014 10:55 pm
Imię: Darek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero XL125
Rocznik: 2002
Lokalizacja: Orzesze

Spawanie tłumika z nierdzewki

#1 Post autor: Baniol »

Siema wszystkim . Poratujcie mnie w temacie. Kupiłem do swojej Varadero nowy tłumik. Ale jest bez jakichkolwiek rur, kolanek itd. Wychodzi na to, że trzeba go zespawać z jakimiś dopasowanymi redukcjami , rurkami , kolankami i to najlepiej na moto, tak od ręki. Nie znam się na tym. Szukam kogoś kto spawa nierdzewki. Kto ma zaplecze z elementami z których dorobi i stworzy mi całość. Tłumik ma wyjście 60mm a końcówka rurki ( bo taka mała ) z silnika 33mm. Kogo pytam to odpowiada przynieś całość to może zespawamy. Ale kto mi sprzeda 20 cm rury, kolanko, i redukcję na pojedyncze sztuki? A jak kupię źle to potem oddawaj i takie tam sranie potem z tym wszystkim. HELP !! ! Poradźcie. Dodam tylko - ktoś w okolicach Orzesza , Mikołowa lub no np Katowic czy z przeciwnej strony - np Żor.
Kawasaki BN 125
Suzuki Burgman 125
wszelkie grzebanie w komputerach, bazach danych, sieci i www - zboczenie zawodowe, takie życie no

kamilll
Rekrut
Posty: 44
Rejestracja: wt sie 26, 2014 1:05 pm
Imię: Kamil
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2002
Lokalizacja: Biała Rawska

Re: Spawanie tłumika z nierdzewki

#2 Post autor: kamilll »

Użytkownik kucyk_323 zajmuje się chyba obróbką nierdzewki, pogadaj z Nim może coś doradzi, pomoże :isok:

Awatar użytkownika
Baniol
Udaje motocyklistę
Posty: 173
Rejestracja: wt mar 18, 2014 10:55 pm
Imię: Darek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero XL125
Rocznik: 2002
Lokalizacja: Orzesze

Re: Spawanie tłumika z nierdzewki

#3 Post autor: Baniol »

Yyyyyyy jasne ale Warszawa a dokładnie Marki to kawał drogi. Będzie ciężko. Szukam dalej.
Kawasaki BN 125
Suzuki Burgman 125