[S] Honda Shadow VT750C2 A.C.E. (RC44) rok 1998

Ogłoszenia dotyczące sprzedaży oraz chęci kupna motocykli...
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
VenoMek
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 253
Rejestracja: wt lut 11, 2014 10:35 am
Imię: Tomek
Marka motocykla: Honda
Model: VT750C2 A.C.E.
Rocznik: 1998
Lokalizacja: śląskie: Ruda Śląska oraz Imielin

[S] Honda Shadow VT750C2 A.C.E. (RC44) rok 1998

#1 Post autor: VenoMek »

Cześć, na wstępie - wiem, to nie jest turystyczne enduro... ale prawie ;)

Konkrety:
Rocznik '98
Cena: 15.000
Przebieg 36.639 km
Kolor: zielony/kremowy


VIN: JH2RC44A5WM001887

Treść dodana w ogłoszeniu:
Sprzedam:
Honda Shadow VT750C2 (RC44) rocznik 1998.

Przebieg 36.639km
Kraj pochodzenia: Belgia
W moich rękach od października 2012r.

Cena 15.000 zł

W momencie zakupu miała ok 15.000km (nie mam gwarancji na ten przebieg, ale wszystko wtedy wskazywało, że tak właśnie było).
W moich pierwszych dwóch sezonach zrobiłem kolejne 16.000km
Później kupiłem drugi motocykl (03.2014) i Szadołka od tego czasu przeszła na emeryturkę. Miała zostać u mnie dożywotnio - ale w życiu nie zawsze wszystko się układa tak jak tego chcemy. Przez 3 kolejne sezony do 32.000 dokręciłem kolejne ponad 4.000km. Przebieg udokumentowany zdjęciami oraz w papierach z przeglądów (oczywiście w czasie gdy motocykl jest u mnie). Tak na prawdę rzeczywisty przebieg jest jakieś 500km większy. w 07.2014 zepsuł się przetwornik przy kole. Jeździłem trochę bez wskazań licznika, gdy czujnik był regenerowany. Mam na to dokumentację zdjęciową. Czujnik regenerowałem u znajomgo elektronika. Od tamtego czasu działa bez zarzutu.
W tym sezonie praktycznie wcale nie jeżdżę. Zdecydowałem, że lepiej jak ktoś będzie miał frajdę z jazdy tym motocyklem. Szkoda mi jej jak tak stoi.

Motocykl w stanie idealnym. Wszystkie chromy w nienagannym stanie. Lakier bardzo dobry. Znajdziesz gdzieniegdzie drobne ryski - ale trzeba poszukać.
Opony z 2012r. Przednia była robiona na zamówienie (w tym rozmiarze nie ma fabrycznych z białym pasem). Dorabiany biały pas niestety brzydko żółknie. Raz nawet go odmalowałem białą farbą gumową. Efekt czystego białego koloru utrzymał się przez jeden sezon. Mam jeszcze tę farbę - oddam z motocyklem.

2013:
Dorobiłem bagażnik na dużą torbę turystyczną.
Kupiłem kufry boczne DRP wraz ze stelażami. Obecnie są zdemontowane ale oddaję je z motocyklem w tej cenie.
Wymienione gumy zabieraka napędu (w tylnym kole).
Regeneracja odbłyśnika w reflektorze.
Dołożony wspornik lightbarów.

2014:
W 2014 roku zainwestowałem w kompletny wydech przerobiony u EdHaust. Szadołka nabrała rasowego brzmienia. Oryginalny wydech bez przeróbek sprzedam za dodatkową opłatą. Jest w idealnym stanie - bez najmniejszej ryski. Ten przerobiony ma lekko odbarwione kolanka, ale poza tym też jest w bardzo dobrym stanie.
Zakupiłem filtr powietrza K&N.

2015:
Szadołka ma nowy napęd. Wymieniony w 07.2015 r przy przebiegu 34.200km (czyli ma przejechane 2.400km) jeszcze nie było potrzeby go naciągać. Co warte uwagi, łańcuch jest fabrycznie w kolorze białym! Super efekt do białych opon. Oczywiście obie zębatki wymienione.
W tym okresie również wymieniłem przewód hamulcowy na Hel w stalowym oplocie. Oczywiście nowy płyn, nowe klocki. Zamontowałem akcesoryjny klakson w stylu RetroCar. Idealnie moim zdaniem pasuje do Szadołki ;)

Cena jak najbardziej adekwatna do stanu motocykla.
Nie negocjuję ceny przez telefon. Jesteś zainteresowany - umów się, przyjedź na oględziny - możesz wziąć mechanika - nie mam nic do ukrycia - najpierw oceń stan.

Oczywiście serwisy olejowe, regulacje gaźników robione co roku lub po 12.000km (w moim pierwszym sezonie olej wymieniony dwa razy). Wyjątkowo tej wiosny jeszcze nie wymieniałem oleju - w cenie motocykla oddam filtr oleju, który na tę okazję czeka. Filtr powietrza K&N nie wymaga wymiany. Czyszczony i olejowany na początku zeszłego sezonu. Oryginalny filtr niemalże nowy również oddaję w cenie.

Szadołka nigdy mnie nie zawiodła w trasie. Jeden jedyny przypadek - lato 2013 w lipcu były ponadprzeciętne ulewy, byłem na wyjeździe i jakimś cudem nazbierało się wody w baku. Po przełączeniu na rezerwę gaźnik zaciągnął wody i było po jeździe. Nic się poważnego nie stało. Wystarczyło wyczyścić gaźniki. Od tego czasu nic poza wspomnianą wcześniej usterką przetwornika licznika się nie działo.

Masz pytania chętnie odpowiem, dzwoń. Jeśli nie będę odbierał - napisz SMS oddzwonię jak będę mógł rozmawiać.
501 436 935

Zdjęcia i filmy pod podanymi linkami:

https://178.218.234.78/photo/share/VwJV5ylk
(zdjęcia na prywatnym serwerze - należy dodać wyjątek certyfikatu)


Link do ogłoszenia:
https://www.olx.pl/oferta/honda-vt750c2 ... n0kvq.html
Pozdrawiam
VenoMek
Tomek
Honda Shadow VT750 C2 A.C.E. '98
Honda Varadero XL1000V Travel '08

ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle”