Strona 1 z 1

AGV AX-8 Dual.

: wt kwie 26, 2011 9:08 pm
autor: Bartas
Witam.

Czy macie doświadczenie z powyższym kaskiem ?

Design całkiem w moim stylu.
Wyglądem przypomina trochę Arai XD-3 i Horneta.

Cena dużo niższa - ok 1150 zł w sklepie.

Obrazek
Obrazek

: pt kwie 29, 2011 10:59 pm
autor: Wojo
Czekam własnie na niego, mam zamówiony i nie moge sie juz doczekać az pojawi sie w hurtowni, jest naprawde bardzo ciekawy i na nasze moto mysle ze bardzo bardzo odpowiedni. pozdrówka

: ndz maja 01, 2011 2:19 am
autor: Bartas
Daj znać jak już swój dostaniesz.
Na razie są dostępne tylko w rozmiarze S i L .

: wt maja 10, 2011 9:26 pm
autor: Wojo
Dziś przyszedł zamówiony biały L i wiesz co....wystraszyłem się i kupiłem Scorpiona exo-900 za 1050zł dostałem fajnego szczękowca z blendą, z możliwościa przeróbki na otwarty z daszkiem, z pompowanym wnętrzem. Tak wiec ax-8 dual u mnie nici, wystraszyłem się specyficznej budowy która przy mojej szybkiej jezdzie na szosach raczej bedzie powodować głośnośc i wibracje.

: sob maja 28, 2011 10:17 pm
autor: Bartas
Odebrałem dziś zamówiony AX8 Dual i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony.
Kask jest dość cichy ( w porównaniu do HJC CL-XS Vapor i do Airoha TR1 , które wcześniej używałem ).
Przy 130km/h można się spokojnie na boki rozglądać i głowy nie urywa.
4 położenia szyby pozwalają na wygodną regulację dopływu much i komarów z zewnątrz :)

Regulowane wloty powietrza na szczęce i na górze kasku.
Jedyny minus - kask jest dość wysoki z tyłu i cała szyja narażona jest na powiewy wiatru . Trzeba jeździć w kołnierzu.

Największe plusy - szyba naprawdę nie paruje i jest bardzo lekki .

: ndz maja 29, 2011 12:18 am
autor: Wild Hog
bratek97 pisze:Odebrałem dziś zamówiony AX8 Dual i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony.
Kask jest dość cichy ( w porównaniu do HJC CL-XS Vapor i do Airoha TR1 , które wcześniej używałem ).
Przy 130km/h można się spokojnie na boki rozglądać i głowy nie urywa.
4 położenia szyby pozwalają na wygodną regulację dopływu much i komarów z zewnątrz :)

Regulowane wloty powietrza na szczęce i na górze kasku.
Jedyny minus - kask jest dość wysoki z tyłu i cała szyja narażona jest na powiewy wiatru . Trzeba jeździć w kołnierzu.

Największe plusy - szyba naprawdę nie paruje i jest bardzo lekki .


Ja tak trochę z innej beczki, bo widzę, że wciąż masz w popisie prośbę o korektę nicka.
Jakiś czas temu wysłalem Ci info na priv jak mi sie udało to zrobić, ale nie wiem czy czytałeś, skoro podpis dalej jest......
Napisz do szefa wszystkich szefów - powinien rozpatrzyć pozytywnie, bo tak było u mnie :)
Pozdrawiam.