Wymiana klocków przód i tył

Tematy dotyczące prac serwisowych oraz eksploatacji.
Wiadomość
Autor
Baza
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 237
Rejestracja: śr lip 30, 2008 5:08 pm
Lokalizacja: Żywiec

#16 Post autor: Baza »

lotnik pisze:Tylko ze trzeba mieć naprawde sprawdzonego mechanika, większosć nawet nie przemyje zacisków, tylko wywala stare klocki i wkłada nowe, całość 5 minut na zacisk.
Natomiast jak wymieniam sam to dokładnie wszystko czyszczę, smaruję tłoczki itp
Ja mam takiego mechanika który wszystko robi jakpan bóg przykazał dlatego go sobie szanuję i nie denerwuję się jak moto stoi u niego dłużej niż się umawiaiśmy bo wiem że wszystko przy odbioze będzie tip top.

Morbid Angel
Dzień dobry jestem tu nowy.
Posty: 18
Rejestracja: pn paź 18, 2010 10:13 pm
Lokalizacja: Katowice

#17 Post autor: Morbid Angel »

Nie nie wymieniałem, był wymieniany przy ostatnim przeglądzie czyli jakieś 10tys km temu a wymieniać co wymiana klocków jest dobrym pomysłem lub raz na dwa lata przy większym przeglądzie. Czesciej zdecydowanie nie trzeba bo on sie nie zuzywa tylko nabiera higroskopijności ale nie jest to proces gwałtowny tylko czasowy.

Awatar użytkownika
zzbig1
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 211
Rejestracja: pn mar 21, 2011 10:29 pm
Lokalizacja: Warszawa

#18 Post autor: zzbig1 »

UWAGA UWAGA
Komplet klocków na przód i tył viadra model 99-03 za 120zł. Ponieważ w tym modelu wszystkie zaciski nissin pracują na identycznych klockach więc szukałem w klockach tylnych i znalazlem w sklepie SELECT 40zł na 1zacisk. (firmy SIFFERT). Dziś je założyłem zrobiłem ok.10km by je dotrzeć i ku mojemu zdziwieniu wykazują się większą paletą doboru siły hamowania niż używane dotąd nissin-y . Dodam tylko ze te same klocki sprzedawane jako przednie kosztują ok 120% więcej !!!! Ok 200zł zostało mi w kieszeni :D :roll: :lol:
Pozytywnie zakręceni mają lżej ;)

Awatar użytkownika
YACCO1
Sympatyk
Sympatyk
Posty: 230
Rejestracja: wt lut 01, 2011 5:57 pm
Marka motocykla: Varadero
Model: XL1000V
Rocznik: 2000
Lokalizacja: wrocław

#19 Post autor: YACCO1 »

.... do motoru trzeba czuć respekt .....
... nie zawsze wybacza błędy ....
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Czarny
Sympatyk
Sympatyk
Posty: 758
Rejestracja: wt lip 15, 2008 11:06 pm
Marka motocykla: Honda
Model: XL 1000VA
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Warszawa Wawer

#20 Post autor: Czarny »

Mniej-więcej w takim tempie je wymieniam, jak mi się w trasie kończą.
Ale to lipa była, wewnętrzny włożył lewą stroną.

adam3911
Udaje motocyklistę
Posty: 166
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 8:11 am
Imię: Adam
Marka motocykla: Honda
Model: Xl sd02 1000
Rocznik: 2004
Lokalizacja: warszawa

#21 Post autor: adam3911 »

Lipa to z wciśnięciem tłoczków, takim śrubokręcikiem i tak szybko w życiu nie wciśnie 2 a co mówić o 3 tłoczku....

Kuba-car
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 567
Rejestracja: sob lut 05, 2011 3:41 pm

re

#22 Post autor: Kuba-car »

Jak już pozbędziesz się brudu,to jest to dobry czas.. :wink:
tylko że brud jest ZAWSZE :evil:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Serwis”