wysokie obroty

Tematy dotyczące prac serwisowych oraz eksploatacji.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
motoendriu
Sympatyk
Sympatyk
Posty: 749
Rejestracja: czw sie 01, 2013 10:03 pm
Imię: Andrzej
Marka motocykla: Honda
Model: XL1000V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: lubuskie

wysokie obroty

#1 Post autor: motoendriu »

Po rozgrzaniu silnika moje moto ma zbyt wysokie obroty ok 1400. Linka od ich ustawiania sprawna. Można je tylko zwiększyć. Dodam, że luzy zaworowe sprawdzone i wyregulowane a gaziory przed synchronizacją. Świece nowe. Filtr powietrza czyściutki. Mogło się coś zaciąć ?
Ktoś gdzieś kiedyś napisał "cztery koła poruszają ciało a dwa duszę"

piter121
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 298
Rejestracja: wt lut 28, 2012 12:02 am
Marka motocykla: Honda Varadero 1000
Rocznik: 2004
Lokalizacja: manchester/ gorzow wlkp

Re: wysokie obroty

#2 Post autor: piter121 »

Ssanie nie jest minimalnie otwarte, sprawdz linke ssania.

motoendriu
Sympatyk
Sympatyk
Posty: 749
Rejestracja: czw sie 01, 2013 10:03 pm
Imię: Andrzej
Marka motocykla: Honda
Model: XL1000V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: lubuskie

Re: wysokie obroty

#3 Post autor: motoendriu »

Sprawdzę. Dzięki.
Ktoś gdzieś kiedyś napisał "cztery koła poruszają ciało a dwa duszę"

melon1968
Sympatyk
Sympatyk
Posty: 1487
Rejestracja: śr maja 15, 2013 10:01 pm
Imię: mmm
Marka motocykla: honda
Model: VA 1000 VFR1200XD
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Świdnik

Re: wysokie obroty

#4 Post autor: melon1968 »

Jeżeli zawory były ruszane to regulacja obrotów po czyszczeniu i synchronizacji gaźników.

motoendriu
Sympatyk
Sympatyk
Posty: 749
Rejestracja: czw sie 01, 2013 10:03 pm
Imię: Andrzej
Marka motocykla: Honda
Model: XL1000V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: lubuskie

Re: wysokie obroty

#5 Post autor: motoendriu »

Każda rada na wagę złota. Dzięki. Co do linki ssania, to tak naprawdę nie zauważyłem tam żadnej regulacji, którą mógł by ją poluzować w przypadku zbyt małego odbijania. Z jednej rozchodzą się dwie do każdego gaźnika. Dodam, że tą jedną smarowałem nie wiedziałem że dalej są dwie , których nie ruszyłem. Być może one przycinają. Zobaczymy jak będzie po synchronizacji i przesmarowaniu tych właśnie linek. A to już za jakiś czas.
Ktoś gdzieś kiedyś napisał "cztery koła poruszają ciało a dwa duszę"

Awatar użytkownika
james
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 2207
Rejestracja: ndz lut 05, 2012 12:15 pm
Imię: Marek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2000
Lokalizacja: Poznań

Re: wysokie obroty

#6 Post autor: james »

Obstawiam, że będzie to o czym pisałeś, czyli synchro.
U mnie też pływało i to poważnie z tym, że do 3000tys obrotów brakowało ciut mocy. Dopiero oddanie gaźników do przejrzenia, wyczyszczenie zatkanej dyszy (jak się okazało) i zrobienie synchro z różnicą 20Hg rozwiązało problem (jest teraz może z +/- 50obrotów) i sprawiło, że podróżowanie zrobiło się fajne ;D ;D

janki5
Sympatyk
Sympatyk
Posty: 346
Rejestracja: pn maja 28, 2012 12:44 pm
Imię: Marcin
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero xl 1000
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Re: wysokie obroty

#7 Post autor: janki5 »

Kolego sprwdz mocowanie ssania przy gazniku jest sprężynka i tłoczek może się zaciąć , jeszcze gaz czy listwa chodzi od skrajnego do skrajnego zakresu ,dzisiaj robiłem synchro i regulacja obrotów działa w dwie strony , zrób i pomoże jak nie to po kolei szukanie .

motoendriu
Sympatyk
Sympatyk
Posty: 749
Rejestracja: czw sie 01, 2013 10:03 pm
Imię: Andrzej
Marka motocykla: Honda
Model: XL1000V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: lubuskie

Re: wysokie obroty

#8 Post autor: motoendriu »

janki5 pisze:Kolego sprwdz mocowanie ssania przy gazniku jest sprężynka i tłoczek może się zaciąć , jeszcze gaz czy listwa chodzi od skrajnego do skrajnego zakresu
Będę sprawdzał wszystko po kolei. Trochę brakuje mi teraz czasu. Zdążyłem zdjąć zbiornik i na szybkiego kuknąć na linki.
Ktoś gdzieś kiedyś napisał "cztery koła poruszają ciało a dwa duszę"

Awatar użytkownika
płock1964
Sympatyk Weteran
Sympatyk Weteran
Posty: 551
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 2:36 pm
Marka motocykla: Varadero + Pannonia
Model: sd1
Rocznik: 1999
Lokalizacja: Płock - Schwedt

Re: wysokie obroty

#9 Post autor: płock1964 »

motoendriu pisze:Każda rada na wagę złota. Dzięki. Co do linki ssania, to tak naprawdę nie zauważyłem tam żadnej regulacji, którą mógł by ją poluzować w przypadku zbyt małego odbijania. Z jednej rozchodzą się dwie do każdego gaźnika. Dodam, że tą jedną smarowałem nie wiedziałem że dalej są dwie , których nie ruszyłem. Być może one przycinają. Zobaczymy jak będzie po synchronizacji i przesmarowaniu tych właśnie linek. A to już za jakiś czas.
U mnie tak było po założeniu podwyższenia kierownicy, w miejscu w którym się rozdwajają , pancerz wychodził z gniazda i nie wracał.
Pozdrawiam, życzę miłego dnia. Szerokości.

motoendriu
Sympatyk
Sympatyk
Posty: 749
Rejestracja: czw sie 01, 2013 10:03 pm
Imię: Andrzej
Marka motocykla: Honda
Model: XL1000V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: lubuskie

Re: wysokie obroty

#10 Post autor: motoendriu »

Sprawa wysokich obrotów się wyjaśniła. Po synchronizacji gaziorów spadły obroty a nawet daje się je regulować pokrętłem. Gaźniki przed synchronizacją były dość mocno "rozjechane"
Ktoś gdzieś kiedyś napisał "cztery koła poruszają ciało a dwa duszę"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Serwis”