[S] Varadero 1000 XL1000V 2007r bez ABS

Ogłoszenia dotyczące sprzedaży oraz chęci kupna motocykli...
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
VenoMek
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 253
Rejestracja: wt lut 11, 2014 10:35 am
Imię: Tomek
Marka motocykla: Honda
Model: VT750C2 A.C.E.
Rocznik: 1998
Lokalizacja: śląskie: Ruda Śląska oraz Imielin

[S] Varadero 1000 XL1000V 2007r bez ABS

#1 Post autor: VenoMek »

Cześć,
zanim wystawię na OLX czy inne portale zamieszczam tutaj ogłoszenie. Nadszedł czas na moją Varaderkę. Myślę, że posłuży jeszcze długo kolejnemu motocykliście.

Cena dla użytkowników forum 17.500 zł brutto. Sprzedaż na umowę K/S.
LINK do zdjęć:
https://photos.app.goo.gl/tbmwLmDduqXxnoRb8
https://photos.app.goo.gl/sBcbxEmgdAaYTASU9
https://goo.gl/photos/K3z3DNhqMPDpp6EY8


Sprzedam motocykl Honda XL1000V Varadero SD03 rocznik 2007 wersja BEZ ABSu. VTMSD02A07E260979
Aktualny przebieg: 68 900 mil (ok 111.000 km) i powoli rośnie. Motocykl jest w stałym użytkowaniu.

Varaderka pochodzi z Anglii. Jestem jej drugim właścicielem w kraju. Kupiłem ją poprzez forum Hondy Varadero od użytkownika tegoż forum w marcu 2014 roku. Poprzedni właściciel sprowadził poprzez swojego znajomego dla siebie ten motocykl w czerwcu 2012r z przebiegiem 31000 mil (49600 km).
Przebieg w chwili zakupu przeze mnie wynosił 36578 mil (1 mila = 1.609m) 58 854 km. Od tego momentu gwarantuję autentyczność przebiegu - jednakże nie mam żadnych podstaw kwestionować przebiegu z jakim nabyłem Varaderkę.
W moim posiadaniu podwoiłem ten przebieg z nawiązką i stan licznika nadal rośnie.


Motocykl wyposażony w akcesoria takie jak:
- gmole,
- stopka centralna oryginał Honda,
- podgrzewane manetki oryginał Honda
- Power Commander III USB - akcesoryjny moduł sterowania silnikiem. Rewelacyjnie wpływa na osiągi. Przede wszystkim mocno odczuwalna jest dużo lepsza reakcja na gaz. Teoretycznie moduł ma wpłynąć na wzrost mocy o 5-10% - nie mogę tego jednak potwierdzić bo nigdy na hamowni tego nie sprawdzałem. Sprawdziłem natomiast jak motocykl jeździ na fabrycznym ECU (Power Commandera można bez problemu wypiąć i podłączyć pod fabryczne sterowanie. Podłaczenie jest na fabrycznych złączkach) głównia aby sprawdzić spalanie. Wniski z tego eksperymentu są takie, że wpiąłem z powrotem PCIII i więcej mnie nie kusiło go odpinać ;) Motocykl jest o wiele żwawszy zwłaszcza w dolnym zakresie obrotów. W 2018 roku mapy zapłonu w PCIII zostały popraione przez Kubę z Motostrefy (serwis motocykli w Mysłowicach)!
- filtr powietrza K&N (nie wymieniasz tylko czyścisz),
- oryginalny zestaw 3 kufrów (top case z oparciem) w kolorze motocykla (na boczne kufry oryginalne pokrowce do przechowywania)
- nakładki na kufry, zbiornik i zegary (HONDA)
- podwyższenie kierownicy z poprzeczką SW MOTECH
- dystanse lusterek SW MOTECH (poszerzają kąt widzenia)
- osłona przedniego błotnika (chlapacz)
- akcesoryjna osłona tylnego amortyzatora wraz z osłoną łańcucha
- Scottoiler - automatyczna podciśnieniowa smarowniczka łańcucha (i pół butelki oryginalnego oleju)
- offroadowe podnóżki kierowcy, (orginalne z gumą przekazuję, lub zamontuję na życzenie)
- lusterka składane (przydatne po zjeździe z asfaltu w teren) - orginalne lusterka przekazuję lub zamontuję na życzenie)
- "skarpety" Acerbis na lagach zabezpieczające rury teleskopów przed zabrudzeniem i uszkodzeniem (wcześniej zastosowałem gumy zabezpieczające)
- wyświetlacz napięcia akumulatora i czujnika temperatury zewnętrznej,
- przerobiona kanapa Wijalis z wkładką żelową dla kierowcy.

Spalanie:
Uwaga - moduł PCIII USB powoduje nieznaczne zwiększenie spalania, ale zysk ze wzrostu osiągów jest tego wart. Przy spokojnej jeżdzie można osiągnąć spalanie rzędu 6 l/100km. Ale można też spalić ponad 10 l/100km np na autostradzie we dwójkę z pełnym bagażem i przelotową 140-160km/h Wszystko zależy od stylu jazdy. Turystycznie poza autostradą spokojnie 6,5-7 l/100km. Najczęściej tankowałem po przejechaniu dystansu ok 220mil (zasięg ok 350km) i wtedy wlewałem do 24l paliwa. Bak ma pojemność 25l.

W chwili obecnej motocykl ma przejechane 68900 mil (ok 111.000km)

Przed sezonem 2019 w ramach przygotowania do sezonu:

- wymieniłem łożyska w przednim kole - na orginalne NSK produkcji POLSKIEJ - najlepsze co obecnie można zastosować (orginalne hondowskie NSK były produkowane jeszcze w Japonii). (rok wcześniej wymieniłem na AllBalls - nie polecam nie wytrzymały sezonu ale to pewnie przez bardzo złej jakości uszczelniacze, które AllBalls dał do zestawu!!!)
- wymieniłem uszczelniacze łożysk w przednim kole - na orginalne Honda.
- wymieniłem kompletny nowy napęd: zębatka zdawcza z tłumikiem drgań (guma jak w orginale) JTF1370-16RB, zębatka koła Sunstar SUNR1-4483-47, łańcuch wzmacniany RK Chain GXW XW-Ring.
- wyczyściłem i naoliwiłem filtr powietrza
- wymieniłem uszczelniacze w lagach przedniego zawieszenia wraz z pełnym serwisem w Motostrefie (przegląd i wymiana oleju)

przed sezonem 2018:
serwis, sprawdzenie i regulacja luzów zaworowych, sprawdzenie łańcuszków i napinaczy rozrządu - wykonane przez Kubę w Motostrefie.
wymiana świec na irydowe,
wymiana klocków przód, tył, tarcze regularnie sprawdzane - nadal oryginalne w dobrym stanie.
wymiana płynu hamulcowego na racingowy Motul 600

akumulator jak dobrze pamiętam wymieniłem w 2017r.

Łozyska główki ramy wymieniłem nidługo po zakupie w 2014 lub 2015 roku. Obecnie nie ma żadnych luzów ani wyczuwalnych skoków przy obracaniu kierownicą.

O regularnych wymianach oleju silnikowego i czyszczeniu filtra powietrza nie wspominam. Zawsze robione na czas (w większości wypadków po przebiegu 12.000km lub częściej, np przed wakacyjnymi wyprawami. Zawsze olej najwyższej jakości - poczatkowo Motul full synt 7100, obecnie stosuję oleje Penrite.
Dwukrotnie również wymieniałem płyn chłodzący. Po wyprawie do Szkocji wymieniłem trmostat. Usterka polegała na tym, że był cały czas otwarty. Wymieniony na oryginalny Hondy (a nie jak niektórzy doradzają na zastosowanie termostatu z Matiza za 8zł bo podobno taki sam).


Za stan techniczny motocykla jestem pewnien w 100%. Varaderka nigdy mnie nie zawiodła. Każda długa i daleka wyprawa jak i weekendowy wypad kończyła się szczęśliwym bezawaryjnym powrotem do domu.
Wiele czynności serwisowych wykonuję sam, grubsze rzeczy zlecam specjalistom (np Motostrefa Mysłowice). Nie zbieram faktur za naprawy i części ponieważ kupując motocykl chcę czerpać radość z jazdy nim a nie liczyć na odsprzedaż z zyskiem w przyszłości.

Motocykl ten był eksploatowany w bardzo szerokim zakresie. W moim posiadaniu jest w 100% bezwypadkowy i bezkolizyjny (w rozumieniu tychże w publicznym ruchu drogowym). Nie mogę jednak powiedzieć, że nigdy nie leżał na glebie. Zdarzały się wstydliwe przypadkowe parkingówki.
Motocyklem brałem udział w licznych szkoleniach na torze (na torze nigdy nie położyłem Varaderki!), intensywnie ćwiczyłem motogymkhanę i brałem udział w zawodach serii GymkhanaGP w sezonie 2016 i 2017. Tutaj muszę przyznać kilka wywrotek było. Gmole jednak robią robotę i to na nich widać. Podczas jednego treningu złamałem uchwyt prawego podnóżka.Set wymieniony na taki sam. Gdybym o tym nie pisał nikt by nie zauważył.
W zeszłym sezonie zacząłem uczestniczyć w szkoleniach enduro. I tutaj też nie wyprę się upadków. Znów gmole, osłona silnika, osony rąk (handbary) robią robotę. Podczas jednego szkolenia złamałem dzwignię hamulca nożnego. Obenie jest wymieniona na używaną w pełni sprawną. Niestety raz przed treningiem na Pogorii nie zdjąłem szyby - i to był błąd. Widoczna na archiwalnych zdjęciach akcesoryjna szyba MRA już nie istnieje ;). Obecnie mam w zapasie używaną oryginalną szybę Hondy.
Ze względu na powyższe Varaderce przybyło trochę męskich rys na owiewkach, handbarach, osłonach i gmolach. Jednak żaden kluczowy osprzęt nigdy nie doznał uszkodzeń. Po kazdej przygodzie w terenie od razu była myta.

Zapraszam do kontaktu jeśli są jakieś dodatkowe pytania. Na oględziny możesz zabrać mechanika - niczego nie ukrywam - jeżdżę tym motocyklem i ze względu na własne bezpieczeństo jak i żony, która ze mną jeżdzi, nie pozwoliłbym sobie na jazdę niesprawną maszyną.

Powód sprzedaży to przede wszystkim fakt, że Varaderka nie nadaje się do przygód poza asfaltem i obecnie szukam bardziej niewygodnego motocykla w teren.

Obecnie Varaderka ma założone opony typu kostka. Mam drugi zestaw opon, który oddam w cenie (mam nawet 2 przednie opony szosowe) lub na życzenie przełożę opony.

Nie sprzedaję widocznej na zdjęciach nawigacji ani też uchwytu do tej nawigacji. Nie sprzedaję widocznej na niektórych zdjęciach torby turystycznej (AGM) ani stelażu pod tę torbę.
Dla zdecydowanego kupującego oddam pudło części zamiennych, które mam na zapas, jakieś łożyska (tylnego koła), świece się znajdą, grafitowe uszczelki wydechu też tam chyba mam i jakieś inne drobiazgi.



Historia wypraw, wycieczek, szkoleń i treningów (poparta kilkoma zdjęciami):
2014:
Wiosna w Bieszczadach,
Weekend na Słowacji i Węgrzech (Tokaj),
Weekend na Węgrzech (Tiszafured)
Wakacje w Bawarii i Austrii,
Jesień w Bieszczadach,

2015:
Liczne weekendowe wycieczki,
Bieszczady 2x
Wakacje nad morzem

2016:
Pierwszy raz na torze - szkolenie 05.2016
Wyprawa do Szkocji - link do relacji z podróży: https://goo.gl/photos/K3z3DNhqMPDpp6EY8
Liczne weekendowe wycieczki po Polsce, Czechach i Słowacji.
Pierwsze zawody gymkhany w Mysłowicach

2017:
04.2017 - Endurance Iron - amatorski wyścig na wytrzymałość 4h non stop na torze.
Gymkhana - treningi, zawody (wymiana seta prawego, złamany uchwyt podnóżka)
08.2017 Wakacje Alpy- Tyrol-Dolomity

2018:
początki w offroad enduro - szkolenia
07.2018 Szkolenie Slovakiaring
kilka krótkich weekendowych wycieczek.
Ten sezon upłynął pod znakiem motogymkhany jeżdżonej na innym motocyklu.

2019:
krótkie weekendowe wypady.
Szkolenia enduro.
Pozdrawiam
VenoMek
Tomek
Honda Shadow VT750 C2 A.C.E. '98
Honda Varadero XL1000V Travel '08

Awatar użytkownika
VenoMek
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 253
Rejestracja: wt lut 11, 2014 10:35 am
Imię: Tomek
Marka motocykla: Honda
Model: VT750C2 A.C.E.
Rocznik: 1998
Lokalizacja: śląskie: Ruda Śląska oraz Imielin

Re: [S] Varadero 1000 XL1000V 2007r bez ABS

#2 Post autor: VenoMek »

UPDATE:
link do ogłoszenia (Są aktualne zdjęcia!)

https://www.otomoto.pl/oferta/honda-xl- ... 507541a3d3
Pozdrawiam
VenoMek
Tomek
Honda Shadow VT750 C2 A.C.E. '98
Honda Varadero XL1000V Travel '08

Awatar użytkownika
VenoMek
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 253
Rejestracja: wt lut 11, 2014 10:35 am
Imię: Tomek
Marka motocykla: Honda
Model: VT750C2 A.C.E.
Rocznik: 1998
Lokalizacja: śląskie: Ruda Śląska oraz Imielin

Re: [S] Varadero 1000 XL1000V 2007r bez ABS

#3 Post autor: VenoMek »

Kolejna aktualizacja:

przebrałem buty na szosowe i po ostatnim weekendzie przybyło na liczniki trochę ponad 1000km.

Weekendowy wypad jak zawsze udany i bez najmniejszych problemów z motocyklem ;)
Pozdrawiam
VenoMek
Tomek
Honda Shadow VT750 C2 A.C.E. '98
Honda Varadero XL1000V Travel '08

Awatar użytkownika
VenoMek
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 253
Rejestracja: wt lut 11, 2014 10:35 am
Imię: Tomek
Marka motocykla: Honda
Model: VT750C2 A.C.E.
Rocznik: 1998
Lokalizacja: śląskie: Ruda Śląska oraz Imielin

Re: [S] Varadero 1000 XL1000V 2007r bez ABS

#4 Post autor: VenoMek »

Dla Forumowiczów specjalna cena na majówkę :D - motocykl gotowy na majówkową wyprawę - siadać i jechać.

17.000zł

szczegółowe zdjęcia: https://photos.app.goo.gl/8qnka1VmxjHCpDuW6
Pozdrawiam
VenoMek
Tomek
Honda Shadow VT750 C2 A.C.E. '98
Honda Varadero XL1000V Travel '08

Awatar użytkownika
VenoMek
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 253
Rejestracja: wt lut 11, 2014 10:35 am
Imię: Tomek
Marka motocykla: Honda
Model: VT750C2 A.C.E.
Rocznik: 1998
Lokalizacja: śląskie: Ruda Śląska oraz Imielin

Re: [S] Varadero 1000 XL1000V 2007r bez ABS

#5 Post autor: VenoMek »

Pozdrawiam
VenoMek
Tomek
Honda Shadow VT750 C2 A.C.E. '98
Honda Varadero XL1000V Travel '08

Awatar użytkownika
VenoMek
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 253
Rejestracja: wt lut 11, 2014 10:35 am
Imię: Tomek
Marka motocykla: Honda
Model: VT750C2 A.C.E.
Rocznik: 1998
Lokalizacja: śląskie: Ruda Śląska oraz Imielin

Re: [S] Varadero 1000 XL1000V 2007r bez ABS

#6 Post autor: VenoMek »

SPRZEDANA - ogłoszenie do skasowania.
Pozdrawiam
VenoMek
Tomek
Honda Shadow VT750 C2 A.C.E. '98
Honda Varadero XL1000V Travel '08

Zablokowany

Wróć do „Motocykle”