Dzwoniłem, nie można podłączyć dwóch wyświetlaczy jednocześnie
Ale pracują nad połączeniem z Androidem
Ale nie szybko to nastąpi
Komputer pokładowy UKP-3
- Staszek1
- Sympatyk
- Posty: 605
- Rejestracja: pt cze 30, 2017 10:26 am
- Imię: Staszek
- Marka motocykla: KTM
- Model: 1090 ADV R
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Komputer pokładowy UKP-3
Podróżować to żyć.
(Hans Christian Andersen)
(Hans Christian Andersen)
- Staszek1
- Sympatyk
- Posty: 605
- Rejestracja: pt cze 30, 2017 10:26 am
- Imię: Staszek
- Marka motocykla: KTM
- Model: 1090 ADV R
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Komputer pokładowy UKP-3
Kupiłem
Będę instalował
Dam znać jak działa
Będę instalował
Dam znać jak działa
Podróżować to żyć.
(Hans Christian Andersen)
(Hans Christian Andersen)
- Staszek1
- Sympatyk
- Posty: 605
- Rejestracja: pt cze 30, 2017 10:26 am
- Imię: Staszek
- Marka motocykla: KTM
- Model: 1090 ADV R
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Komputer pokładowy UKP-3
No i zainstalowałem
Wyszło tak: Ja jestem zadowolony. Oczywiście jeszcze trzeba wprowadzić korekty ustawień, ale jak na razie jest git
Mam to na czy mi zależało - wskaźnik paliwa: Wiem, nie jest idealny - wylicza poziom paliwa ze spalania. Producent zapewnia, że dobrze wyregulowany ma wysoką dokładność.
Jestem wstanie w to uwierzyć. Niestety nie znam stałej wtrysku i moje ustawienia opierają się o wyliczenia ze spalania, więc chwilę zajmie dostrojenie tej wartości, ale jest już dużo lepiej.
Większy "problem" jest z wyświetlaczem biegów. Do pracy potrzebuje czytać sygnał prędkości i obrotów silnika. O ile sygnał prędkości odnalazłem bez problemu, to obroty wiadro odczytuje z czujnika indukcyjnego, a tego sygnału UKP nie czyta
Musi być sygnał z czujnika Halla. Nie, nie.... spokojnie.
Wskaźnik biegów działa.... Obroty liczy z pracy wtryskiwacza. Kłopot jest tylko w momencie zamknięcia przepustnicy - wskazuje wtedy "N".
Myślę, że z czasem ustawię wszystkie parametry w satysfakcjonujący sposób.
Ma kilka ciekawych funkcji
Wyszło tak: Ja jestem zadowolony. Oczywiście jeszcze trzeba wprowadzić korekty ustawień, ale jak na razie jest git
Mam to na czy mi zależało - wskaźnik paliwa: Wiem, nie jest idealny - wylicza poziom paliwa ze spalania. Producent zapewnia, że dobrze wyregulowany ma wysoką dokładność.
Jestem wstanie w to uwierzyć. Niestety nie znam stałej wtrysku i moje ustawienia opierają się o wyliczenia ze spalania, więc chwilę zajmie dostrojenie tej wartości, ale jest już dużo lepiej.
Większy "problem" jest z wyświetlaczem biegów. Do pracy potrzebuje czytać sygnał prędkości i obrotów silnika. O ile sygnał prędkości odnalazłem bez problemu, to obroty wiadro odczytuje z czujnika indukcyjnego, a tego sygnału UKP nie czyta
Musi być sygnał z czujnika Halla. Nie, nie.... spokojnie.
Wskaźnik biegów działa.... Obroty liczy z pracy wtryskiwacza. Kłopot jest tylko w momencie zamknięcia przepustnicy - wskazuje wtedy "N".
Myślę, że z czasem ustawię wszystkie parametry w satysfakcjonujący sposób.
Ma kilka ciekawych funkcji
Podróżować to żyć.
(Hans Christian Andersen)
(Hans Christian Andersen)