Amortyzator skrętu do VFR800, 2008

Tematy dotyczące zakupu, montażu i eksploatacji akcesoriów.
Wiadomość
Autor
Konrad
Zapalony motocyklista
Posty: 1254
Rejestracja: śr mar 07, 2007 11:58 am
Lokalizacja: paryż

Amortyzator skrętu do VFR800, 2008

#1 Post autor: Konrad »

Czy ktoś z Was ma pojęcie kto mógłby mi pomóc w tym temacie, bo już dużo czasu poświęciłem na wiele rozmów z dealerami i innymi i nic z tego, wszyscy mówią że nie ma a tak w ogóle to nie potrzeba do vfr-ki, tyle że ja uważam że dobrze jest mieć ten element w motocyklu.
Jedyne co znalazłem jest niestety w USA:
http://www.scottsperformance.com/index.php

O'Ren
Sympatyk
Sympatyk
Posty: 142
Rejestracja: wt cze 10, 2008 1:05 pm
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

#2 Post autor: O'Ren »

Może być problem. Niedawno nawet przeczytałem takie zdanie ,że ten kto będzie próbował zaistnieć na rynku z amorkiem do VFR, pójdzie z torbami gdyż nie ma najmniejszej potrzeby by go montowac. Ja oprócz Viadra jeżdze na VFR 800 i nigdy nie odczuwałem jego braku. A odkręcić lubie... :) Dla porównania w ostatni weekend byłem na jeżdzie próbnej GSXR 1000, który był wyposazony w amorek. Porównując jazde którą odbyłem 4 mc temu tym samym sprzetem bez amorka -róznica jest i to spora. Bardziej mi się podobał twój pomysł z kompresorem :) Po co wydawac kase na osprzęt, który nic nie zmieni?
Baqeńczak!

Konrad
Zapalony motocyklista
Posty: 1254
Rejestracja: śr mar 07, 2007 11:58 am
Lokalizacja: paryż

#3 Post autor: Konrad »

Moim zdaniem różnica na pewno by była. Kiedyś też jeździłem na XX 9R z Ohlinsem i bez, różnica porażająca.

Czytając stronę międzynarodową i informacje na niej zawarte dotyczące amortyzatora skrętu zamontowanego na jednej z maszyn VFR800 też dochodzę do wniosku, że warto.

Niestety u nas w kraju najłatwiej sprzedać motocykl, natomiast jak pojawia się problem, który nie jest łatwo rozwiązać a zarobek przy tym marny to żaden z dealerów lub innych ‘firm tuningowych’ nie kwapi się do pomocy.
Ot taki u nas handlowy spryt sprzedawców….

Czy wymieniłeś wydechy na akcesoryjne czy masz oryginały, z którego roku masz VFR-kę juz w tej nowej budzie?

O'Ren
Sympatyk
Sympatyk
Posty: 142
Rejestracja: wt cze 10, 2008 1:05 pm
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

#4 Post autor: O'Ren »

Odpowiadając, kilka słów wstępu: VFR jest z 2004, czyli w nowej budzie, bez ABS-u. Wydechy ma oryginalne. Nic w niej nie wymieniałem bo nie jest moja :) Kumpel trzyma ją u mnie w garażu, więc jak nie jeżdzi albo jeżdzi moim Viadrem wtedy ja biore VFR-ke. I w ten sposób kazdy z nas ma 1,5 motoru :)
Baqeńczak!

Konrad
Zapalony motocyklista
Posty: 1254
Rejestracja: śr mar 07, 2007 11:58 am
Lokalizacja: paryż

#5 Post autor: Konrad »


JAQB
Zapalony motocyklista
Posty: 740
Rejestracja: śr paź 15, 2008 9:42 pm

#6 Post autor: JAQB »

A w jakim celu montuje się takie urządzenie? Jaką ma funkcję?

Konrad
Zapalony motocyklista
Posty: 1254
Rejestracja: śr mar 07, 2007 11:58 am
Lokalizacja: paryż

#7 Post autor: Konrad »

JAQB pisze:A w jakim celu montuje się takie urządzenie? Jaką ma funkcję?
Precyzja prowadzenia, nie ma "shimy"

JAQB
Zapalony motocyklista
Posty: 740
Rejestracja: śr paź 15, 2008 9:42 pm

#8 Post autor: JAQB »

...a takie buty :idea: .

JAQB W - brat JAQBa
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 452
Rejestracja: czw paź 16, 2008 12:15 pm
Lokalizacja: xyz

#9 Post autor: JAQB W - brat JAQBa »

Takie coś mi by się przydało - czasami mam full gacie aż do butów wcieka... :lol:

Przemek
Zapalony motocyklista
Posty: 1353
Rejestracja: wt kwie 10, 2007 12:14 am

#10 Post autor: Przemek »

Yakee - brat JAQBa pisze:Takie coś mi by się przydało - czasami mam full gacie aż do butów wcieka... :lol:
Pampers wyjdzie taniej :D
nieaktualne

JAQB W - brat JAQBa
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 452
Rejestracja: czw paź 16, 2008 12:15 pm
Lokalizacja: xyz

#11 Post autor: JAQB W - brat JAQBa »

Przemek pisze: Pampers wyjdzie taniej :D
Niekoniecznie... Trzeba doliczyć plasterki opatrunkowe, jakiś gips czy inne usztywnienie...

Awatar użytkownika
Pretor
Site Admin
Posty: 2143
Rejestracja: czw lis 17, 2005 3:18 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#12 Post autor: Pretor »

Konrad pisze:
JAQB pisze:A w jakim celu montuje się takie urządzenie? Jaką ma funkcję?
Precyzja prowadzenia, nie ma "shimy"
jak się ma dobry motocykl to i shimy nie ma :lol: :lol: :lol: :wink:
"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"

Konrad
Zapalony motocyklista
Posty: 1254
Rejestracja: śr mar 07, 2007 11:58 am
Lokalizacja: paryż

#13 Post autor: Konrad »

Zamontowany, jak na razie fajnie, zupełnie inna jazda, jestem w czasie testów i ustawiania tłumienia.

Konrad
Zapalony motocyklista
Posty: 1254
Rejestracja: śr mar 07, 2007 11:58 am
Lokalizacja: paryż

#14 Post autor: Konrad »

Jak ktoś ma trochę kasy na zbyciu to polecam. VFR-ka bez amortyzatora też jeździła dobrze, natomiast po zamontowaniu amortyzatora skrętu Scotta jeździ jeszcze lepiej, koleiny, nierówności, frezy na asfalcie no problem, czekam na przyszłoroczne Alpy.
Scotts jest lepszy od Ohlinsa ponieważ oprócz tłumienia głównego jest ustawienie tłumienia na duże prędkości oraz na poruszanie sie z prędkościami parkingowymi, całość bardzo fajnie wygląda no i działa rewelacyjnie.

Awatar użytkownika
Pretor
Site Admin
Posty: 2143
Rejestracja: czw lis 17, 2005 3:18 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#15 Post autor: Pretor »

A da się to ustawić tak aby gwałtownie szybko machać kiera np. w terenie?
"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Akcesoria”