Na co szczególnie zwracać uwage w wiadrze

Tematy dotyczące prac serwisowych oraz eksploatacji.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
zalmen3
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 563
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 9:21 am
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

#31 Post autor: zalmen3 »

kam1l_slij pisze:Kolego sprawdzałem na motorista i kosztuje 58zł z groszami, po 7zł są śruby mocujące plastiki do ramy.POZDRAWIAM
To chyba zle spojrzales - Sruba trzymajaca zacisk prawy na stelazu (a scislej trzymajaca stelaz zacisku przy ladze) kosztuje 8,54 (potrzeba 2 szt.), sruba skrecajaca dwie polowki zacisku ze soba 25,62 (potrzeba 3 szt. na zacisk), sruba na klucz imbusowy mocujaca lewy zacisk do stelaza (a scislej mowiac caly stelarz systemu dual do lagi) 19,52, natomiast sruba trzymajaca stelaz z zaciskiem w miejscu gdzie sie obraca przy hamowaniu dualem 18,30 + 17,08 tuleja.
Ponadto patrzac na ceny czesci do Twojego modelu (wedlug tego co podales wczesniej w temacie - rocznik, typ) to przy zaciskach nie ma zadnych czesci w cenie "58 zl z groszami". :wink: Moze cene jaka widziales powiekszono od razu o koszt przesylki kurierskiej :?:

Albo moze na moje IP sa przyznane jakies szczegolne promocje :lol:
olo pisze:panowie paniętam za szkoły że hamulce tarczowe w samochodach jaki w motocyklach są tak skonstruowane że zawsze troszkę muszą przyciera,c likwidując nadmierny luz...jeżeli nie blokują koła, tylko lekko ocierają to zostaw. :wink:
Przyjalem ze kolega kam1l_slij to wie i podalem rozwiazanie problemu w przypadku gdy spelniony jest punkt 1 z listy kolegi roslaw

Pozdrawiam :lol:

Awatar użytkownika
kam1l_slij
Udaje motocyklistę
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 1:08 pm
Imię: Kamil
Marka motocykla: Honda
Model: Xl1000 v2
Rocznik: 2002
Lokalizacja: Żory

#32 Post autor: kam1l_slij »

zalmen3 pisze:
kam1l_slij pisze:Kolego sprawdzałem na motorista i kosztuje 58zł z groszami, po 7zł są śruby mocujące plastiki do ramy.POZDRAWIAM
To chyba zle spojrzales - Sruba trzymajaca zacisk prawy na stelazu (a scislej trzymajaca stelaz zacisku przy ladze) kosztuje 8,54 (potrzeba 2 szt.), sruba skrecajaca dwie polowki zacisku ze soba 25,62 (potrzeba 3 szt. na zacisk), sruba na klucz imbusowy mocujaca lewy zacisk do stelaza (a scislej mowiac caly stelarz systemu dual do lagi) 19,52, natomiast sruba trzymajaca stelaz z zaciskiem w miejscu gdzie sie obraca przy hamowaniu dualem 18,30 + 17,08 tuleja.
Ponadto patrzac na ceny czesci do Twojego modelu (wedlug tego co podales wczesniej w temacie - rocznik, typ) to przy zaciskach nie ma zadnych czesci w cenie "58 zl z groszami". :wink: Moze cene jaka widziales powiekszono od razu o koszt przesylki kurierskiej :?:

Albo moze na moje IP sa przyznane jakies szczegolne promocje :lol:
olo pisze:panowie paniętam za szkoły że hamulce tarczowe w samochodach jaki w motocyklach są tak skonstruowane że zawsze troszkę muszą przyciera,c likwidując nadmierny luz...jeżeli nie blokują koła, tylko lekko ocierają to zostaw. :wink:
Przyjalem ze kolega kam1l_slij to wie i podalem rozwiazanie problemu w przypadku gdy spelniony jest punkt 1 z listy kolegi roslaw

Pozdrawiam :lol:


Kolego proponuje wejść na http://www.sklep.motorista.pl/szukaj/mo ... 000V2,5966 następnie: 2002->XL100V2->E/MPH->Rama->F-14 Tylny zacisk hamulcowy wg rysunku śruba ma numer 13 i kosztuje 58.56 PLN .POZDRAWIAM
Prąd, paliwo, woda, olej ;)

Awatar użytkownika
zalmen3
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 563
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 9:21 am
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

#33 Post autor: zalmen3 »

kam1l_slij pisze:Tylny zacisk hamulcowy
No i tu lezy tzw. "sedno psa pogrzebanego" Ty piszesz o tylnym za cisku, a ja caly czas o przednich - szkoda ze nigdzie wczesniej nie wspomniales ze chodzi o tyl, bo pozwolilo by to uniknac nieporozumienia i kilku zbednych postow :lol:

Najwazniejsze jednak, ze w koncu doszlismy do konsensusu :!:

Pozdrawiam :wink:

Awatar użytkownika
kam1l_slij
Udaje motocyklistę
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 1:08 pm
Imię: Kamil
Marka motocykla: Honda
Model: Xl1000 v2
Rocznik: 2002
Lokalizacja: Żory

#34 Post autor: kam1l_slij »

Wymieniłem tarcze i zacisk z rozbitego wiadra o przebiegu 32kkm po czym wszystko wróciło do normy, okazało się ze stary zacisk był dobry(wymieniłem go z powodu zerwanej śruby), przyczyna była inna mianowicie utleniające się aluminium piasty tylnej, co w rezultacie minimalnie pokrzywiło tarcze-możliwe? okazało się że tak :idea: ! .Opis i fotki dołączę jak znajdę chwilkę czasu.Pozdrawiam
Prąd, paliwo, woda, olej ;)

BART
Rekrut
Posty: 40
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 11:40 pm
Lokalizacja: Lublin

#35 Post autor: BART »

Wracając do Twojego pytania odnośnie zapobieganiu usterkom to powinieneś skontrolować luzy zaworowe bo przy 24 tys powinno sie to zrobić.No i radzę kupić zestaw naprawczy do pompy paliwowej (styki) bo to się lubi zepsuć,oraz sprężynki do napinaczy łańcuszków rozrządu.Są to nie drogie,małe części które najlepiej wozić ze sobą na zapas,szczególnie w długie trasy :D

Awatar użytkownika
kam1l_slij
Udaje motocyklistę
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 1:08 pm
Imię: Kamil
Marka motocykla: Honda
Model: Xl1000 v2
Rocznik: 2002
Lokalizacja: Żory

#36 Post autor: kam1l_slij »

Zawory będę regulował jak zejdzie śnieg, co do sprężyn napinacza jaki jest koszt i gdzie to można kupić, patrzałem na necie i są kompletne napinacze, ale sztuka 220zł, w pompie są normalne szczotki grafitowe czy jakieś specjalne, łatwo to rozebrać i sprawdzić :?: .Pozdrawiam
Prąd, paliwo, woda, olej ;)

JAQB
Zapalony motocyklista
Posty: 740
Rejestracja: śr paź 15, 2008 9:42 pm

#37 Post autor: JAQB »

kam1l_slij pisze:... w pompie są normalne szczotki grafitowe czy jakieś specjalne, łatwo to rozebrać i sprawdzić :?: .Pozdrawiam
Mam do sprzedania jeden zestaw naprawczy do pompy w viaderku za 58PLN + koszty przesyłki.
Obrazek

Awatar użytkownika
kam1l_slij
Udaje motocyklistę
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 1:08 pm
Imię: Kamil
Marka motocykla: Honda
Model: Xl1000 v2
Rocznik: 2002
Lokalizacja: Żory

#38 Post autor: kam1l_slij »

Napisałem na priva proszę o odpowiedz.Pozdrawiam
Prąd, paliwo, woda, olej ;)

Baza
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 237
Rejestracja: śr lip 30, 2008 5:08 pm
Lokalizacja: Żywiec

#39 Post autor: Baza »

Wziąłbym tan zestaw jak to ten z Larsona i to dalej aktualne.

JAQB
Zapalony motocyklista
Posty: 740
Rejestracja: śr paź 15, 2008 9:42 pm

#40 Post autor: JAQB »

Baza pisze:Wziąłbym tan zestaw jak to ten z Larsona i to dalej aktualne.
Tak to to samo co w larssonie ...ale już nie aktualne 8) .

Awatar użytkownika
Gebels
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 479
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 11:59 pm
Lokalizacja: Chotomów
Kontakt:

#41 Post autor: Gebels »

Wiem że to do działu humor, ale podoba mi się...
ostatnio zasłyszane:
- na co najbardziej uważać w Viadrze?
- na właściciela...
:lol:
Nie dyskutuj z idiotą - bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu,
a potem pokona doświadczeniem.

JAQB
Zapalony motocyklista
Posty: 740
Rejestracja: śr paź 15, 2008 9:42 pm

#42 Post autor: JAQB »

Gebels pisze:Wiem że to do działu humor, ale podoba mi się...
ostatnio zasłyszane:
- na co najbardziej uważać w Viadrze?
- na właściciela...
:lol:
...zawsze wiedziałem, że wiadro jest bezawaryjne :mrgreen:

Awatar użytkownika
Gebels
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 479
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 11:59 pm
Lokalizacja: Chotomów
Kontakt:

#43 Post autor: Gebels »

:wink:
Nie dyskutuj z idiotą - bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu,
a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
kam1l_slij
Udaje motocyklistę
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 1:08 pm
Imię: Kamil
Marka motocykla: Honda
Model: Xl1000 v2
Rocznik: 2002
Lokalizacja: Żory

#44 Post autor: kam1l_slij »

dobre 8)
Prąd, paliwo, woda, olej ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Serwis”