Na co szczególnie zwracać uwage w wiadrze

Tematy dotyczące prac serwisowych oraz eksploatacji.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
kam1l_slij
Udaje motocyklistę
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 1:08 pm
Imię: Kamil
Marka motocykla: Honda
Model: Xl1000 v2
Rocznik: 2002
Lokalizacja: Żory

Na co szczególnie zwracać uwage w wiadrze

#1 Post autor: kam1l_slij »

Witam od niedawna jestem posiadaczem HONDY VARADERO 1000 V-2 SD02A 2002rok z przebiegiem ~24kkm,moto sprowadzone z Anglii (jak na anglika stan dobry). Wracając do tematu chodzi mi o bieżące usuwanie usterek, zapobieganie powstania oraz na co szczególnie zwracać uwagę żeby nie mieć awarii na trasie. Latem lecę na Ukrainę ,końcem lata jak dostane urlop może Bułgaria .Pozdrawiam
Prąd, paliwo, woda, olej ;)

Przemek
Zapalony motocyklista
Posty: 1353
Rejestracja: wt kwie 10, 2007 12:14 am

#2 Post autor: Przemek »

Jeśli przebieg jest oryginalny to nie musisz się niczym martwić. Biorąc pod uwagę przebieg, gumy powinny być po wymianie, ewentualnie może niedługo skończyć się napęd. Ale to teoria opierająca się na wierze w oryginalność przebiegu. Generalnie nie stresuj się. Wiadro jest naprawdę bezawaryjnym sprzętem.
nieaktualne

Awatar użytkownika
roslaw
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 231
Rejestracja: pn gru 08, 2008 8:46 am
Lokalizacja: Mysłowice

#3 Post autor: roslaw »

Akumulator może być do wymiany. Jeśli przy częstym odpalaniu i 15minutowych podjazdach za którymś razem zresetuje się licznik wymieniaj musowo.
Dyskutując z idiotą lepiej mieć pewność, że on nie robi tego samego.

smutek
Zapalony motocyklista
Posty: 1424
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
Lokalizacja: warszawa

#4 Post autor: smutek »

Sd02 z 2002 r. ... Nie znam ?!
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz

Baza
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 237
Rejestracja: śr lip 30, 2008 5:08 pm
Lokalizacja: Żywiec

#5 Post autor: Baza »

A czego nie znasz smutek? Mam takie właśnie jest to właściwie SD-01 ale produkowane już nie w JP z HISS i oczywiśćie gaźniory.

smutek
Zapalony motocyklista
Posty: 1424
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
Lokalizacja: warszawa

#6 Post autor: smutek »

Baza pisze:A czego nie znasz smutek? Mam takie właśnie jest to właściwie SD-01 ale produkowane już nie w JP z HISS i oczywiśćie gaźniory.
Aaaaa OK.
To takie jak Kolima . Nie wiedziałem że ma symbol SD02
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz

kolim
Zapalony motocyklista
Posty: 797
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#7 Post autor: kolim »

No takie jak moje :) tylko moje ma symbol SD 01 ;-)

Wkoncu wszystko to SD01 tylko ma pare bajerow ktore pozniej byly w SD02...
Obrazek

Awatar użytkownika
roslaw
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 231
Rejestracja: pn gru 08, 2008 8:46 am
Lokalizacja: Mysłowice

#8 Post autor: roslaw »

Może to prototyp. Lub preserja :)
A może tylko dowód rejestracyjny się wymiął
Dyskutując z idiotą lepiej mieć pewność, że on nie robi tego samego.

Awatar użytkownika
zalmen3
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 563
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 9:21 am
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

#9 Post autor: zalmen3 »

Kod ramy SD02 stosowany jest w Viaderkach od 2001 roku produkcji. Pierwsze dwa roczniki, produkowane w Japonii, mialy oznaczenia SD01A i SD01U, odpowiednio dla 1999 i 2000, potem po przeniesieniu produkcji do Hiszpanii zmieniono kod ramy na SD02A01, SD02A02 dla 2001 i 2002, potem nastapila zmiana z gaznika na wtrysk, ale w poczatku numeru ramy system oznaczenia pozostal taki sam czyli SD02A03 lub SD02B03 dla 2003, SD02B/C/D itd dla kolejnych lat produkcji.

Pozdrawiam

kolim
Zapalony motocyklista
Posty: 797
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#10 Post autor: kolim »

zalmen3 pisze:Kod ramy SD02 stosowany jest w Viaderkach od 2001 roku produkcji. Pierwsze dwa roczniki, produkowane w Japonii, mialy oznaczenia SD01A i SD01U, odpowiednio dla 1999 i 2000, potem po przeniesieniu produkcji do Hiszpanii zmieniono kod ramy na SD02A01, SD02A02 dla 2001 i 2002, potem nastapila zmiana z gaznika na wtrysk, ale w poczatku numeru ramy system oznaczenia pozostal taki sam czyli SD02A03 lub SD02B03 dla 2003, SD02B/C/D itd dla kolejnych lat produkcji.

Pozdrawiam
TO JEDNAK MAM SD02 :D:D:D:D:D

U mnie jest rocznik 2002 i numer ramy jest SD02A02 :D:D:D ale we wszystkich papierach mam marka Honda model Montesa SD01 ;) mowie z pamieci i tak mi sie wydaje :)
Obrazek

Awatar użytkownika
kam1l_slij
Udaje motocyklistę
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 1:08 pm
Imię: Kamil
Marka motocykla: Honda
Model: Xl1000 v2
Rocznik: 2002
Lokalizacja: Żory

#11 Post autor: kam1l_slij »

Akku mam nowe (VARTA) oponki także nówki (METZLER TOURANCE) zębatki sunstar napęd DID nie znac śladów zużycia więc przebieg raczej orginalny, ps można w ogóle jakoś cofnąc licznik? nie chodzi mi o kręcenie kołem;) (pytam z czystej ciekawosci )
Prąd, paliwo, woda, olej ;)

smutek
Zapalony motocyklista
Posty: 1424
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
Lokalizacja: warszawa

#12 Post autor: smutek »

kam1l_slij pisze:Akku mam nowe (VARTA) oponki także nówki (METZLER TOURANCE) zębatki sunstar napęd DID nie znac śladów zużycia więc przebieg raczej orginalny, ps można w ogóle jakoś cofnąc licznik? nie chodzi mi o kręcenie kołem;) (pytam z czystej ciekawosci )
Sprawdź jeszcze jak wygląda element który zaznaczyłem na fotce , jeśli jest wytarty to moto ma napewno ponad 40000


Obrazek
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz

Awatar użytkownika
roslaw
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 231
Rejestracja: pn gru 08, 2008 8:46 am
Lokalizacja: Mysłowice

#13 Post autor: roslaw »

Panie Smutek ja ten element własnonożnie wytarłem w ciągu 5 tysi. Cholera będę podejrzany o kręcenie...
Dyskutując z idiotą lepiej mieć pewność, że on nie robi tego samego.

smutek
Zapalony motocyklista
Posty: 1424
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
Lokalizacja: warszawa

#14 Post autor: smutek »

roslaw pisze:Panie Smutek ja ten element własnonożnie wytarłem w ciągu 5 tysi. Cholera będę podejrzany o kręcenie...
Za mocno ściskasz nogami :wink: :D
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz

Baza
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 237
Rejestracja: śr lip 30, 2008 5:08 pm
Lokalizacja: Żywiec

#15 Post autor: Baza »

A moja sztuka ma 45tyś a ten podejrzany element jest jak nowy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Serwis”