pompa paliwa

Tematy dotyczące prac serwisowych oraz eksploatacji.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
rumun
Udaje motocyklistę
Posty: 168
Rejestracja: pn lip 07, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

pompa chyba pada ?

#16 Post autor: rumun »

jakie sa oznaki padającej pompy ? u mnie przy odpalaniu motoru zapala się F1 na moment i gaśnie w tym momencie rozrusznik.... i dupa kręci kręci i nic po jakimś czasie 10-20 sek kręcenia F1 zapala sie ponownie gaśnie i motor odpala ....? czy zimny czy ciepły robi mi to coraz częściej ... napiszcie co i jak ..... moje Viaderko to 2004 wtrysk

kris

#17 Post autor: kris »

RUMUN jaki masz przebieg ??? mam ten sam rocznik , narazie wsio ok ale chyba zaczne jakas mikuni wozic w kieszeni...

Awatar użytkownika
rumun
Udaje motocyklistę
Posty: 168
Rejestracja: pn lip 07, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

#18 Post autor: rumun »

co ja mam 17.000 km ten motor prawie nie jeżdził

Awatar użytkownika
Zimny
Zapalony motocyklista
Posty: 677
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 8:31 pm
Lokalizacja: Chotomów

#19 Post autor: Zimny »

rumun pisze:co ja mam 17.000 km ten motor prawie nie jeżdził

To pewno dla tego :lol: :wink:

Awatar użytkownika
rumun
Udaje motocyklistę
Posty: 168
Rejestracja: pn lip 07, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

#20 Post autor: rumun »

Zimny ale były Twój ma przebiegi a Braff mówił ,że też się u niego tak dzieje ?....

Awatar użytkownika
Zimny
Zapalony motocyklista
Posty: 677
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 8:31 pm
Lokalizacja: Chotomów

#21 Post autor: Zimny »

rumun pisze:Zimny ale były Twój ma przebiegi a Braff mówił ,że też się u niego tak dzieje ?....

Moż akumulatorma ma za małe napięcie :cry: podładuj go przez noc małym prądem i zobaczysz rano powinno być ok :lol:
U mnie w stary viaderze nic takiego się nie działo , akumulator doładowywałem średnio co dwa tygodnie a pierwszą oznaką osłabiongo akumulatora było wyłączanie grzanych manetek podczas jazdy :cry:

Awatar użytkownika
rumun
Udaje motocyklistę
Posty: 168
Rejestracja: pn lip 07, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

#22 Post autor: rumun »

mam nowe aku , na poczętku sezonu kupiłem , manety sie nie wyłączają

Awatar użytkownika
Zimny
Zapalony motocyklista
Posty: 677
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 8:31 pm
Lokalizacja: Chotomów

#23 Post autor: Zimny »

rumun pisze:mam nowe aku , na poczętku sezonu kupiłem , manety sie nie wyłączają


Masz alarm :?: :?: :?:

Awatar użytkownika
rumun
Udaje motocyklistę
Posty: 168
Rejestracja: pn lip 07, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

#24 Post autor: rumun »

nie ...

Awatar użytkownika
Zimny
Zapalony motocyklista
Posty: 677
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 8:31 pm
Lokalizacja: Chotomów

#25 Post autor: Zimny »

Doładuj co jakiś czas akumulator jak mało latasz

Awatar użytkownika
rumun
Udaje motocyklistę
Posty: 168
Rejestracja: pn lip 07, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

#26 Post autor: rumun »

ok dzieki Zimny , pewnie tak jest naładuje i sie zobaczy

kris

#27 Post autor: kris »

niewydaje mi sie zeby to byl akumulator... czasem moja na starym odpalala reszta sil , do tego stopnia ze resetowala zegarek i dzienne liczniki ...

BART
Rekrut
Posty: 40
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 11:40 pm
Lokalizacja: Lublin

#28 Post autor: BART »

:D Witam.Nie wiem czy chodzi o pompę paliwa ale ostatnio coraz częściej zdarza mi się pewne niedomaganie w moim wiaderku :( Moto ma 35 tys.2000 rok.Wystąpiło to kilka razy,ostatnio wczoraj a podczas tego sezonu tak z 10 razy. Podczas jazdy po mieście,w momencie ruszania w korku czy spod świateł.Na trasie mi się to nie zdarzyło.Zapinam jedynkę,chcę ruszyć a tu dupa :evil: zaczyna się dusić,chodzić jakby na jeden garnek a nawet gorzej,a zwiększenie obrotów kończy się zdechnięciem lub w najlepszym wypadku pracą jakby na jeden gar i nie ma możliwości ruszenia bo się dusi jakby paliwa mu brakowało i gaśnie.Świece,filtr paliwa,filtr powietrza wymienione na wiosnę,paliwo jest,kraniki open.Odpalam ponownie i cały czas się dusi i przerywa.Za każdym razem pomaga odczekanie około 10min,uruchomienie,przegazowanie,zaczyna chodzić normalnie i można jechać dalej. Czy ktoś miał podobne problemy? Ja obstawiam gażniki albo pompę paliwa.Może ktoś mnie naprowadzi na dobry trop ? idzie zima to sobie pogrzebię przy piwku :D

Adaśko
Udaje motocyklistę
Posty: 188
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 11:33 pm
Lokalizacja: RP

#29 Post autor: Adaśko »

pompa do regeneracji .
Standardowe objawy...
W LARSON'ie sa "zapisy" na nowy komplet styków. Cena 60 zł.

http://www.larsson.pl/index.php?c=odk&n ... 0naprawcze
Poszukaj , zamow , czekaj. Sprawa polega na wlutowaniu JEDNEGO kabelka po uprzednim jego wylutowaniu ze starej pompy.

Po raz kolejny dziwie się podziałowi na dwa kluby Varadero...posty i odpowiedzi sie powtarzaja...Ci sami ludzie czesto pod innymi nickami...
Coz ...to chyba my Polacy mamy skłonnosc do sztucznych podziałów
Królowa jest tylko jedna - XRV-750

BART
Rekrut
Posty: 40
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 11:40 pm
Lokalizacja: Lublin

#30 Post autor: BART »

Masz rację Adaśko,przeczytałem Twoją odpowiedź już po weryfikacji pompy ale dziękuję bardzo za odpowiedź:D.Właśnie wróciłem z garażyku :D bo nie wytrzymałem i musiałem sprawdzić to ustrojstwo.Styki wypalone konkretnie.Zdjąłem pokrywkę styków,uruchomiłem silnik,pochodził chwilę i znowu ten sam objaw co opisałem wcześniej czyli brak paliwa,a styki ani drgną.Pomogłem stykom palcem,zaiskrzyło,paliwko poszło i zaczął normalnie gadać.
Zastanawiam się tylko dlaczego w trasie mi się to nie przytrafiało,ale i całe szczęście bo w sierpniu sobie do Bułgarii pojechaliśmy. :D
Ostatnio zmieniony pn paź 19, 2009 10:09 pm przez BART, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Serwis”