opony do varadero
Oto kolejny problem z oponami.
Dobór opon dentkowych do naszego moto.
Ponieważ są na ziemi miejsca gdzie do najbliższego punktu naprawy opon może być kilkaset km należy wyposażyć się w opony dentkowe.
Dlaczego?
Ponieważ z tego co mi powiedziano są marne szanse abym za pomocą łyżki zdjął sam oponę z obręczy i przy okazji nie zniszczył felgi. Nie wspomnę o założeniu i damuchaniu.
Tak więc nie ma opon dentkowych do viadro oprócz tego duetu:
Dobór opon dentkowych do naszego moto.
Ponieważ są na ziemi miejsca gdzie do najbliższego punktu naprawy opon może być kilkaset km należy wyposażyć się w opony dentkowe.
Dlaczego?
Ponieważ z tego co mi powiedziano są marne szanse abym za pomocą łyżki zdjął sam oponę z obręczy i przy okazji nie zniszczył felgi. Nie wspomnę o założeniu i damuchaniu.
Tak więc nie ma opon dentkowych do viadro oprócz tego duetu:
"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"
Bo jeśli opona jest ząbkowana to oznacza jej zużycie.
Objawy:
- może być głośniejsz a przy np mocniejszym nadmuchaniu poczujesz jakbyś jechał na tarce (opona będzie opierała się na ząbkach)
- możliwe "szimi"
Ale to tylko moja teoria spisku oparta o własne doświadczenia.
Dodatkowo jak wsadzisz z tyłu nową i w połowie jej zużycia stracisz juz przenią to się pogubisz w matematyce jak którą wymieniać:):):)
Objawy:
- może być głośniejsz a przy np mocniejszym nadmuchaniu poczujesz jakbyś jechał na tarce (opona będzie opierała się na ząbkach)
- możliwe "szimi"
Ale to tylko moja teoria spisku oparta o własne doświadczenia.
Dodatkowo jak wsadzisz z tyłu nową i w połowie jej zużycia stracisz juz przenią to się pogubisz w matematyce jak którą wymieniać:):):)
"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"
Powiedzcie mi jedno bo niestety fachowej rady niełatwo zasięgnąć.
W/w opony mają index wytrzymałości taki jak zaleca viadro. Niestety index prędkości ograniczony jest do 130 km/h.
Tylnia opona jest węższa o numer od zalecanej.
Czy jak nie przekroczę 130 (a nie zamierzam na tym kamienistym stepie tego robić) to będzie ok ?????
W/w opony mają index wytrzymałości taki jak zaleca viadro. Niestety index prędkości ograniczony jest do 130 km/h.
Tylnia opona jest węższa o numer od zalecanej.
Czy jak nie przekroczę 130 (a nie zamierzam na tym kamienistym stepie tego robić) to będzie ok ?????
"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1882
- Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:09 am
- Lokalizacja: Mysiadło
piszą zawsze bezpieczna prędkosć... ale na pewno jest jakiś zapas...Pretor pisze:Powiedzcie mi jedno bo niestety fachowej rady niełatwo zasięgnąć.
W/w opony mają index wytrzymałości taki jak zaleca viadro. Niestety index prędkości ograniczony jest do 130 km/h.
Tylnia opona jest węższa o numer od zalecanej.
Czy jak nie przekroczę 130 (a nie zamierzam na tym kamienistym stepie tego robić) to będzie ok ?????
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1424
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
- Lokalizacja: warszawa
Z doświadczenia jazdy na takich oponach 130 to niezła ekstrema szczególnie na asfalcie ,ale tego chyba tam nie ma a prawda jest taka że wszystko kwestia wprawy .Problem jak strzeli na kamolach przy 130 :shock:Pretor pisze:Powiedzcie mi jedno bo niestety fachowej rady niełatwo zasięgnąć.
W/w opony mają index wytrzymałości taki jak zaleca viadro. Niestety index prędkości ograniczony jest do 130 km/h.
Tylnia opona jest węższa o numer od zalecanej.
Czy jak nie przekroczę 130 (a nie zamierzam na tym kamienistym stepie tego robić) to będzie ok ?????
kupie anekee przód....
Panie ,Panowie...ktos cos może wie gdzie najtaniej.moja przednia dziwnie się zużyła...mam wręcz garbatą powierzchnie.... ???? cos jakbym ja przecierał na asfalcie.a to troszke mało realne...dziwne.