No dobra ale są dwie szkoły:
1.Takie same opony tył i przód
2. Przód bardziej miękki (do lepszej kontroli na zakrętach) a tył odrobinę twardszy (tak jak na Moto GP)
Ja jeżdżę VFR-kA i w moim przypadku może mieć to znaczenie. Wcześniej jeździłem około10 ty km na opcji nr 2 (oczywiście różna twardość opon ale ten sam producent) i było całkiem nieźle.
Jakie są Wasze opinie?
Witajcie,
jakie opony tzn.jakiej firmy kupić do mojej ,,laleczki'',oczywiście przód i tył,moje wyjazdy ograniczają się do jazdy po Polsce w większości to drogi asfaltowe.
pozdrawiam
Od niedawna jeżdżę na Michałach Pilot Road (I wersja) a wcześniej pomykałem na Michelin Anakee. Obie oponki polecam, chociaż Piloty znacznie lepiej prowadzą się po asfalcie.
Przemek a jak na szutrach i troche gorszych drogach?? ja wlasnie teraz mam anakee i jestem zadowolony... ale zastanawiam sie czy zostac przy anake czy zmiana na te pilot road
kolim pisze:Przemek a jak na szutrach i troche gorszych drogach?? ja wlasnie teraz mam anakee i jestem zadowolony... ale zastanawiam sie czy zostac przy anake czy zmiana na te pilot road
Na szutry i na drogi byle jakie i z byle czego anakee są lepsze (moja skromna opinia). Ale zdecydowanie więcej jeżdżę po asfaltach wiec z pilotów jestem zadowolony.
Odradzam kupowanie opon marki Continental (90%produkcji odbywa się w Korei) oraz Dunlop (kłopoty na mokrych nawierzchniach).
Te informację przekazał mi Pan Tomasz z Puławskiej u którego odkąd pamiętam zmieniam opony . Opinie te dostarczają sam motocykliści. Ja osobiście nie mogę zaprzeczyć lub potwierdzić bo nie jeździłem na takich oponach.
P.S.
Byłem ostatnio i za wymianę wziął 60PLN z wyważeniem i umyciem felgi, polecam (bez faktury 50PLN).