Gaźniki - szukam fachowca

Wiadomość
Autor
Wilku90
Dzień dobry jestem tu nowy.
Posty: 5
Rejestracja: sob lis 22, 2014 8:26 pm
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero 125
Rocznik: 2002

Gaźniki - szukam fachowca

#1 Post autor: Wilku90 »

Witam :)
Moje wiaderko bardzo ciężko odpalało na zimnym silniku. Przez przypadek trafiłem na 'fachowca', który rzekomo wyregulował zawory, wyczyścił i wyregulował gaźniki. Rzekomo, bo twierdził, że luzy zaworowe były strasznie odbiegające od normy i gaźniki również rozjechane, ale po jego zabiegach żadnej poprawy nie zauważyłem, odbierałem go na rozgrzanym silniku. Mówił coś o niskim ciśnieniu sprężania w ok 5atm. Nie chciałem już do niego wracać, więc sam zabrałem się do roboty. Z powodu jeszcze kilku usterek postanowiłem wyjąć silnik, przy okazji zmierzyłem sprężanie i na obu cylindrach wyszło po 11,5(próba na zimnym silniku) . Teraz podejrzewam, że problem z rozruchem jest przez gaźniki. Nie chcę w nich grzebać, bo nie znam się na tym i szukam kogoś kto mógłby mi je sprawdzić i ew naprawić.
Szukam najlepiej kogoś z okolic Gdańska. Może ktoś się tu znajdzie, albo kogoś polecicie?

sirturek
Rekrut
Posty: 46
Rejestracja: czw lip 03, 2014 2:47 pm
Marka motocykla: HONDA
Model: VARADERO 125
Rocznik: 2001

Re: Gaźniki - szukam fachowca

#2 Post autor: sirturek »

Daj gaźniki gdzieś na myjkę ultradźwiękową.
Potem zrób synchronizacje, to prościzna, wakuometry zrobisz sobie wedle opisu na forach albo zainwestuj parę groszy i będziesz miał na wieki. Co do składu mieszanki - wykręć śruby po 2 obroty, pojeździj trochę i zweryfikuj kolor świecy po czym popraw odpowiednio ustawienia.

Awatar użytkownika
damian
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 404
Rejestracja: sob wrz 13, 2014 10:18 pm
Marka motocykla: Honda
Model: varadero 125 xl
Rocznik: 2001
Lokalizacja: Pszczółki

Re: Gaźniki - szukam fachowca

#3 Post autor: damian »

11,5 na zimnym silniku? mega dużo. Rzekłbym nawet, że za dużo.