chodzi o odczucia i wymierne skutki tego działania ,czy ktoś z forum to przerabiał.
Czy trzeba tez zmienić komputer na inny np Rapid Bike EVO
Zastanawia mnie ile można naprawdę uzyskać po takim tuningu
Też właśnie szukam konkretnej odpowiedzi czy warto.
Ja zakładam taki scenariusz :
Ten Big 170 plus wałki i według grafiki mam 22 KM zamiast 15KM.
Wychodząc z wzoru gdzieś z internetu.
Nowa prędkość maksymalna = Obecna prędkość max * (Moc nowa/moc aktualna) do potęgi 1/3.
125 * (22/15)^0,333333 = 142 km/h
Na przód 15 zębów na tył 42 zęby
Wtedy według konfiguratora max na kolejnych biegach max 12000 obr.
1. z 40 km/h na 45km/h
2. z 64 km/h na 72 km/h
3. z 86 km/h na 97 km/h
4. z 105 km/h na 118 km/h
5. z 124 km/h na 139 km/h
To sucha teoria ..... pytanie co z przyspieszeniem i ogólnie z wrażeniem z jazdy .....