Stacyjka

Tematy dotyczące problemów z elektryka i elektroniką.
Wiadomość
Autor
Kubarenegat

Stacyjka

#1 Post autor: Kubarenegat »

Mam problem ze stacyjką, a dokładniej z kablami dochodzącymi do niej od spodu. Chyba ze starości coś się tam poluzowało (99 rok) i Viadro ma teraz tendencje do rozłączania prądu podczas jazdy (oczywiście nie muszę tłumaczyć czym to się może skończyć podczas wyprzedzania)
W związku z tym mam pytanie. CO Z TYM ZROBIĆ!!!!???
Chciałem wykręcić stacyjke i chociaż domowym sposobem umocnić połączenie kabli przy stacyjce jednak kompletnie nie wiem jak dobrać się do stacyjki. Nie jestem mechanikiem więc prosze o jakieś proste wytłumaczenie problemu jeśli ktoś potrafi.

giemziorek
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 369
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 12:37 pm
Lokalizacja: Warszawa

#2 Post autor: giemziorek »

Pytaj Dukiego mial to samo :) Gizmo reanimowal mu stacyjke gdzies po Wiedniem :)

Dukii
Zapalony motocyklista
Posty: 1882
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:09 am
Lokalizacja: Mysiadło

#3 Post autor: Dukii »

ja też tak miałem.. przy skręcaniu kierownicy w lewo gasł mi silnik.. taka sytuacja była rzeczywiscie pod Wiedniem ale dzięki Gizmowi i Rafałowi dałem radę dalej pojechać :wink:

Niestety musisz się dobrać do stacyjki i przelutować kable. Mam nadzieje ze mocowanie się nie zmieniło bo ja mam rocznik 2003.. od 99 mogli coś pozmieniać.

Do stacyjki musisz dostać się od dołu. Wykręć wszystkie zbedne blaszki, profile, które uniemożliwiają dostę do stacyjki. Najpierw musisz odkręcić dwie śruby (z tego co pamiętam potrzebny jest do tego płaski śrubokręt, który mocuje od dołu stacyjkę. Jak już ją odkręcisz, bedziesz potrzebował mały klucz Torksa (nei wiem jak się to pisze) żeby zdjąc pokrywę zabezpieczjącą miesce gdzie Ci sie oderwały kabelki..

niestety nie mam zdjęć.. wiec musisz trochę na wyczucie to robić.. w razie czego pisz bede Ci podpowiadał :wink:

Awatar użytkownika
Pretor
Site Admin
Posty: 2143