Kapie z pod motoru po zatankowaniu

Tematy dotyczące prac serwisowych oraz eksploatacji.
Wiadomość
Autor
Michaael
Dzień dobry jestem tu nowy.
Posty: 2
Rejestracja: śr sie 05, 2020 7:58 pm
Imię: Michał
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2003
Lokalizacja: Wln
Kontakt:

Re: Kapie z pod motoru po zatankowaniu

#46 Post autor: Michaael »

Właśnie przerabiam ten sam temat w swoim viaderku. Tak dla potomności: zbiornik od gaźnikowca nie pasuje, bo brakuje króćca od powrotu paliwa, a zbiorników do wtryskowych brak, także chyba póki co też zaślepię otwór na górze przy wlewie i króciec na dole jak kolega JarekS i szukam zbiornika od wtrysku...

Awatar użytkownika
JarekS
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 296
Rejestracja: ndz wrz 15, 2019 8:24 pm
Imię: Jarek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero XL 1000
Rocznik: 2003
Lokalizacja: Świecie / Lünen

Re: Kapie z pod motoru po zatankowaniu

#47 Post autor: JarekS »

Michaael pisze:Właśnie przerabiam ten sam temat w swoim viaderku. Tak dla potomności: zbiornik od gaźnikowca nie pasuje, bo brakuje króćca od powrotu paliwa, a zbiorników do wtryskowych brak, także chyba póki co też zaślepię otwór na górze przy wlewie i króciec na dole jak kolega JarekS i szukam zbiornika od wtrysku...
Z tym korkiem to nawet działa. Nic się nie wylewa. Maszyna zaczęła mniej spalać. Nie czuć benzyny. Nie przedostaje się woda do paliwa. Tylko jest jeden hak. Wystrzegaj się jak możesz pozostawienia maszyny na deszczu (w trakcie jazdy mało groźne) i podczas mycia nie oblewaj zbiornika zbyt obficie. Woda zbiera się w wlewie i zależnie jakiego stanu jest uszczelka, może narobić kłopotów.
Powodzenia i szerokości ...
Uważaj na głos w Twojej głowie, który mówi, że nie dasz rady - łże skurwysyn.

~ Jakub Żulczyk

Michaael
Dzień dobry jestem tu nowy.
Posty: 2
Rejestracja: śr sie 05, 2020 7:58 pm
Imię: Michał
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2003
Lokalizacja: Wln
Kontakt:

Re: Kapie z pod motoru po zatankowaniu

#48 Post autor: Michaael »

W ostateczności tez zaślepię te otwory. Ale tak jeszcze myślę, bo mam zbiornik od gaźnikowca, bo już kupiłem z myślą, że będzie pasował, widze, że króciec od powrotu paliwa nie jest samym króćcem tylko kolejną rurką która zaczyna sie na dole obok tego króćca do odwodnienia i idzie do samej góry obok wlewu paliwa, orientuje się ktoś może, czy jest konieczne aby powrót paliwa z pompy wychodził nad lustro wody w baku? Może dałoby się na dole wywiercić otworek i wspawać sam króciec od powrotu (mam na miejscu człowieka, który zrobiłby taką usługę) pytanie tylko, czy problemem będzie to, że nad króćcem znajduje się 25 litrów paliwa. Widzę, ze wydajność ciśnieniowa pompy to aż 1-6,2 bara, więc chyba nie powinno być problemu. Przerabiał ktoś temat? Zbiornik od wersji na wtrysku niestety jest nieosiągalny...

adam3911
Udaje motocyklistę
Posty: 166
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 8:11 am
Imię: Adam
Marka motocykla: Honda
Model: Xl sd02 1000
Rocznik: 2004
Lokalizacja: warszawa

Re: Kapie z pod motoru po zatankowaniu

#49 Post autor: adam3911 »

Michaael pisze:W ostateczności tez zaślepię te otwory. Ale tak jeszcze myślę, bo mam zbiornik od gaźnikowca, bo już kupiłem z myślą, że będzie pasował, widze, że króciec od powrotu paliwa nie jest samym króćcem tylko kolejną rurką która zaczyna sie na dole obok tego króćca do odwodnienia i idzie do samej góry obok wlewu paliwa, orientuje się ktoś może, czy jest konieczne aby powrót paliwa z pompy wychodził nad lustro wody w baku? Może dałoby się na dole wywiercić otworek i wspawać sam króciec od powrotu (mam na miejscu człowieka, który zrobiłby taką usługę) pytanie tylko, czy problemem będzie to, że nad króćcem znajduje się 25 litrów paliwa. Widzę, ze wydajność ciśnieniowa pompy to aż 1-6,2 bara, więc chyba nie powinno być problemu. Przerabiał ktoś temat? Zbiornik od wersji na wtrysku niestety jest nieosiągalny...
Jeśli masz takiego magika to w czym problem wspawac rurkę w zbiornik?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Serwis”