![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/2007/675798f5fc6a9f6amed.jpg)
![Obrazek](http://images44.fotosik.pl/656/12f0279fbd447ea3med.jpg)
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/1781/da2528da5d61fb15med.jpg)
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/1869/072339a499559cccmed.jpg)
po odkręceniu śruby nr "6"
wyciągamy delikatnie środek z obudowy i rozpinamy "7" i "8"
![Obrazek](http://images34.fotosik.pl/619/02ea63f2c6739258med.jpg)
czyścimy styki "9"
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/2007/7cfe94ae7507b0admed.jpg)
uwaga !!!
ostrożnie wyciągamy "białą" kostkę.
przenosimy się na stół i ostrożnie rozbieramy.
wewnątrz są dwie kuleczki i sprężynki oraz styk.
całość czyścimy a następnie smarujemy.
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/1780/873f61aaaf95c72amed.jpg)
![Obrazek](http://images34.fotosik.pl/619/688294d26212ceb7med.jpg)
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/1869/3d2bb661389c9788med.jpg)
ja wszystko wyczyściłem sprayem do odtłuszczania tarcz hamulcowych.
styki spryskałem preparatem "Atas Isol"
kulki i punkt nr "3" spryskałem smarem w sprayu.
następnie skręcamy w odwrotnej kolejności
i cieszymy się z dobrze działających kierunków !!!