Dokładnie!
Dlatego wolę się upewnić, że to konieczność, zanim zacznę
Dual CBS, źle zainstalowane przewody
-
- Uczy się jeździć
- Posty: 76
- Rejestracja: pt sie 07, 2015 10:06 pm
- Imię: Piotr
- Marka motocykla: Honda
- Model: NT1100D
- Rocznik: 2022
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: Dual CBS, źle zainstalowane przewody
Life is brutall and full of zasadzkas...
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> SD02 '03 -> VFR1200XD '12 + DR-Z400E '03
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> SD02 '03 -> VFR1200XD '12 + DR-Z400E '03
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 8
- Rejestracja: sob lis 26, 2022 7:44 pm
- Imię: Krzysztof
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2007
Re: Dual CBS, źle zainstalowane przewody
Czy na postoju, przy wyłączonym moto jestem sprawdzić hamulce? Jak wciskam klamkę ręcznego to hamuje tylko przód a myślałem, że oba koła będą hamować
- JarekS
- Stały bywalec - trochę wymiata
- Posty: 296
- Rejestracja: ndz wrz 15, 2019 8:24 pm
- Imię: Jarek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL 1000
- Rocznik: 2003
- Lokalizacja: Świecie / Lünen
Re: Dual CBS, źle zainstalowane przewody
Tylne koło hamuje tylko wtedy (chodzi o dual) jak podczas jazdy naciskasz klamkę przedniego hamulca i lewy zacisk (przód) przesuwa się do przodu, naciśnięty zostaje tłoczek znajdujący się na górze zacisku i ten oto tłoczek uruchamia hamowanie tylnego koła. Taka sobie pompa hamulcowa ulokowana w zacisku. Zwróć uwagę , że ten lewy(chyba) zacisk w zasadzie rusza się. A prawy przymocowany jest na bombę .
Uważaj na głos w Twojej głowie, który mówi, że nie dasz rady - łże skurwysyn.
~ Jakub Żulczyk
~ Jakub Żulczyk
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 8
- Rejestracja: sob lis 26, 2022 7:44 pm
- Imię: Krzysztof
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2007
Re: Dual CBS, źle zainstalowane przewody
Ok, dziękuję. Spróbuję tak sprawdzić. Po prostu się wystraszyłem, że coś nie tak gdy sprawdzałem w garażu na postoju.
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 1
- Rejestracja: śr mar 29, 2017 1:29 pm
- Imię: Arkadiusz
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000V
- Rocznik: 2007
Re: Dual CBS, źle zainstalowane przewody
Cześć,
niestety muszę się podpiąć do tematu. Również mam źle zamontowane przewody (SD02 ABS CBS). Czy mógłby ktoś cyknąć mi zdjęcia jak ma podpięte do pomp ABS? szczególnie tył + zacisk. Myślę, że jakoś dojdę do prawidłowego układu po kształcie końcówek przewodów.
Objaw jest taki, że wcześniej przód ładnie hamował ale tył po minucie robił się flak. Po wielu próbach udało się uzyskać, że ciśnienie w tylnym hamulcu jest ok ale po kilkunastu hamowaniach blokuje koła zgrzewając klocki i tarcze.
Brak mi już pomysłów, o siłach nie wspomnę.
Uprzejma prośba chociaż o te foty.
niestety muszę się podpiąć do tematu. Również mam źle zamontowane przewody (SD02 ABS CBS). Czy mógłby ktoś cyknąć mi zdjęcia jak ma podpięte do pomp ABS? szczególnie tył + zacisk. Myślę, że jakoś dojdę do prawidłowego układu po kształcie końcówek przewodów.
Objaw jest taki, że wcześniej przód ładnie hamował ale tył po minucie robił się flak. Po wielu próbach udało się uzyskać, że ciśnienie w tylnym hamulcu jest ok ale po kilkunastu hamowaniach blokuje koła zgrzewając klocki i tarcze.
Brak mi już pomysłów, o siłach nie wspomnę.
Uprzejma prośba chociaż o te foty.