Witam
Kolego zakładam że przy kupnie przejechałeś się i co nie zapytałeś się właściciela dlaczego tak jest ?????
Albo nam nie mówisz wszystkiego i czekasz od kolegów na zgadul zgadula oj nieładnie
Mechanik stwierdził za szerokie krócce , kupiłeś nowe rzeczywiście były za szerokie czy to było jego widzimisię , jest to element który łączy gaznik z głowicą i rzadko się zużywa , chyba że ktoś tam chciał upchnąć inny gaznik (większy gardziel ) tylko po co, załóżmy ze nie namieszał w elektryce a Ty nie wiesz nic o moto to radziłbym zaopatrzyć się w narzędzia i zrobić (sprawdzić )samemu od podstaw żeby wykluczyć po kolei a przy okazji będziesz miał duży serwis moto.
-ustawienie rozrządu (uwierz mi potrafi chodzić ten motor na poprzestawianym rozrządzie )
-ustawienie prawidłowego luzu zaworowego
-sprawdzenie kompresji w obu cylindrach
-wyczyszczeniu gazników
-ustawienie potencjometru na przepustnicy (generalnie powinien być fabrycznie ustawiony i się go nie rusza )ale sprawdzić wartość
-luz na przepustnicach
-sprawdzić skok pływaków
-profilaktycznie wymienić zaworki iglicowe
-ustawić skład mieszanki
-zrobić synchro
-nowy filtr
-świeczki
Zakładając że cewki są ok i nie ma przeróbek w elektryce i listę przejżałeś ewentualnie naprawiłeś wyregulowałeś motor musi chodzić .Wszystkie te czynności powinieneś albo uda Ci się zrobić samemu . Takie szukanie a może to a może tamto jest dobre dla tych co maja swoje moto długo i wiedzą o nim wszystko , a Ty będziesz kręcił się w kółko .Musisz wszystkie etapy przejść i wykluczać wszystko na 100%. Powodzenia jak będziesz robił pytaj o szczegóły forum na pewno pomorze + trochę wiedzy serwisuwka i się uda .