Kupiłem również przekaźnik w celu przełożenia styków jakiś 10A na 250V i do tego zaraz jeszcze podskoczę po przekaźnik na pompę.
James dzięki za linka
![Usmiechnięty :)](./images/smilies/1.gif)
Ja myślę, że o ile nie jeździ się z otwartym bakiem i tankuje na stacjach o jako takiej renomie to będzie on czysty.Chaszek16 pisze:A co myślicie na temat filterka na wężyku?
Prawdopodobnie wypalanie się styków jest zainicjowane tym, że nie ma dobrego przepływu prądu czyli kurz i takie tam głupoty hm?
Co o tym sądzicie?
Dodam, że pompa w Afryce jest identyczna jak w Viadrze, to tak żeby nie było później nieporozumieńklanol / AfricaTwin Forum
jako że temat pompy zgłębiłem dość mocno to piszę:
(...)
podstawową jednak sprawą jest wypalenie styków w pompie. są tam platynki podobne takie same jak w układach zapłonowych starego typu. ponieważ pompa bierze ok 50 W iskra wytwarzająca się podczas rozłącznia jest na tyle duża, że powoli ale z uporem maniaka wypala ów styki. rozwiązania są dwa: albo sprawdzanie stanu styków przed sezonem i ich kontrola/wymiana albo drugie wyjście w postaci zamontowania przekaźnika do pompy w taki sposób aby styki w pompie rozłączały mały prąd przekaźnika a on sam dopiero duży prąd pompy. przekaźnik zawsze można wozić na zapas a jego wymiana trwa chwilkę. oczywiście najpierw należy sprawdzić czy styki w pompie już nie wymagają wymiany.
Nagraj filmik ilustrujący "zaciąganie" i pracę na fabrycznym połączeniu.Jego mać nie mogę tego podłączyć. Coś jest na rzeczy bo zaciąga przeponą i nic nie drga. A jak podłącze normalnie fabrycznie to chodzi jak oszalałe