napęd POMOCY

Tematy dotyczące prac serwisowych oraz eksploatacji.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
viadroszczecin
Dzień dobry jestem tu nowy.
Posty: 1
Rejestracja: ndz mar 23, 2014 5:57 pm
Marka motocykla: HONDA
Model: VARADERO
Rocznik: 2002
Lokalizacja: Szczecin

napęd POMOCY

#1 Post autor: viadroszczecin »

Witam!!! Mam Viadereczko od dwóch miesięcy. Kilka dni temu zaczołem przygotowania do sezonu i po malutkim wypadzie
stwierdziłem że łańcuch coś stuka po oględzinach wysło że jest wyciągnięty w cholere i nie ma już opcji naciągnięcia. . .
postanowiłem zakupić cały zestaw napędowy nie znając za bardzo tematu kupiłem zębatke przód , zębatke tył oraz łańcuch
wsystko firmy ESJOT nie wiem czy dobrze teraz troszkę żałuje tym bardziej że zapłaciłem za ten komplet 430złotych.
No nic dalej jadąc z tematem. . . przy zakupie w sklepie facet powiediał że wszystko ma tylkmo że tylna zębatka ma 44 zęby
a nie 47 jak powinna. . . twierdząc że na bank będzie pasowało ok kupiłem. Wieczorkiem zabrałem się za montaż. .. .
po zamontowaniu nowego napędu (łańcuch zakułem) naciągnołem koło i idealnie wyregulowałem ale potem zobaczyłem że
nie ma już opcji naciągu i to chyba przez tą zasraną zębatke która jest mniejsza o te 3 zęby. . . . Co teraz????
Nie jezdziłem jeszcze na moto po tej operacji ale znowu ściągać tą tylną zębatke??? Pewnie już mi jej nie wymieni. . .
Poza tym mam jeszcze starą (normalną 47 zębów) może tą starą z powrotem???? Czy skracać łańcuch i na nowo akuwać???

Prosze Was o porade jak z tego wybrnąć i czy firma ESJOT to dobre czy shit. . . .


Pozdrawiam !!!!!

Krzychu.
Ostatnio zmieniony ndz mar 23, 2014 6:38 pm przez viadroszczecin, łącznie zmieniany 1 raz.
Honda numerem 1

Yanek
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 427
Rejestracja: ndz lis 25, 2012 10:51 pm
Marka motocykla: Honda
Model: XL1000
Rocznik: 1999
Lokalizacja: Leżajsk

Re: napęd

#2 Post autor: Yanek »

viadroszczecin pisze:Witam!!! Mam Viadereczko od dwóch miesięcy. Kilka dni temu zaczołem przygotowania do sezonu i po malutkim wypadzie
stwierdziłem że łańcuch coś stuka po oględzinach wysło że jest wyciągnięty w cholere i nie ma już opcji naciągnięcia. . .
postanowiłem zakupić cały zestaw napędowy nie znając za bardzo tematu kupiłem zębatke przód , zębatke tył oraz łańcuch
wsystko firmy ESJOT nie wiem czy dobrze teraz troszkę żałuje tym bardziej że zapłaciłem za ten komplet 430złotych.
No nic dalej jadąc z tematem. . . przy zakupie w sklepie facet powiediał że wszystko ma tylkmo że tylna zębatka ma 44 zęby
a nie 47 jak powinna. . . twierdząc że na bank będzie pasowało ok kupiłem. Wieczorkiem zabrałem się za montaż. .. .
po zamontowaniu nowego napędu (łańcuch zakułem) naciągnołem koło i idealnie wyregulowałem ale potem zobaczyłem że
nie ma już opcji naciągu i to chyba przez tą zasraną zębatke która jest mniejsza o te 3 zęby. . . . Co teraz????
Nie jezdziłem jeszcze na moto po tej operacji ale znowu ściągać tą tylną zębatke??? Pewnie już mi jej nie wymieni. . .
Poza tym mam jeszcze starą (normalną 47 zębów) może tą starą z powrotem???? Czy skracać łańcuch i na nowo akuwać???

Prosze Was o porade jak z tego wybrnąć i czy firma ESJOT to dobre czy shit. . . .


Pozdrawiam !!!!!

Krzychu.
wersja Hardcore, kup zakówkę i skróć łańcuch :whatup: , IMO

next22
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 462
Rejestracja: pn mar 18, 2013 7:49 pm
Marka motocykla: honda
Model: sd01
Rocznik: 1999
Lokalizacja: Polichno

Re: napęd POMOCY

#3 Post autor: next22 »

Kup następną zębatkę a tą co masz powieś na ścianie
Niech czeka na długi wyjazd autostradą :))
A w sercu zawsze XL600V :)

mdevil
Dzień dobry jestem tu nowy.
Posty: 11
Rejestracja: ndz mar 23, 2014 2:27 pm
Marka motocykla: honda
Model: varadero 1000
Rocznik: 2008

Re: napęd POMOCY

#4 Post autor: mdevil »

Łańcucha się nie skraca to raz .
Dwa rozciągnięty łańcuch jest do wyrzucenia bo jak strzeli to za naprawę silnika się nie wypłacić.
Jeśli wymieniasz łańcuch to zębatki tez

Za 800 zł masz cały napęd i starcza na 40 tys km
Lepiej zainwestować parę setek i nie mieć żadnych problemów niż płacić 5 tys za naprawę.

melon1968
Sympatyk
Sympatyk
Posty: 1488
Rejestracja: śr maja 15, 2013 10:01 pm
Imię: mmm
Marka motocykla: honda
Model: VA 1000 VFR1200XD
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Świdnik

Re: napęd POMOCY

#5 Post autor: melon1968 »

viadroszczecin pisze:Witam!!! Mam Viadereczko od dwóch miesięcy. Kilka dni temu zaczołem przygotowania do sezonu i po malutkim wypadzie
stwierdziłem że łańcuch coś stuka po oględzinach wysło że jest wyciągnięty w cholere i nie ma już opcji naciągnięcia. . .
postanowiłem zakupić cały zestaw napędowy nie znając za bardzo tematu kupiłem zębatke przód , zębatke tył oraz łańcuch
wsystko firmy ESJOT nie wiem czy dobrze teraz troszkę żałuje tym bardziej że zapłaciłem za ten komplet 430złotych.
No nic dalej jadąc z tematem. . . przy zakupie w sklepie facet powiediał że wszystko ma tylkmo że tylna zębatka ma 44 zęby
a nie 47 jak powinna. . . twierdząc że na bank będzie pasowało ok kupiłem. Wieczorkiem zabrałem się za montaż. .. .
po zamontowaniu nowego napędu (łańcuch zakułem) naciągnołem koło i idealnie wyregulowałem ale potem zobaczyłem że
nie ma już opcji naciągu i to chyba przez tą zasraną zębatke która jest mniejsza o te 3 zęby. . . . Co teraz????
Nie jezdziłem jeszcze na moto po tej operacji ale znowu ściągać tą tylną zębatke??? Pewnie już mi jej nie wymieni. . .
Poza tym mam jeszcze starą (normalną 47 zębów) może tą starą z powrotem???? Czy skracać łańcuch i na nowo akuwać???

Prosze Was o porade jak z tego wybrnąć i czy firma ESJOT to dobre czy shit. . . .


Pozdrawiam !!!!!

Krzychu.
Jedź do sklepu i próbuj wymienić zębatkę lub kup na 47 zębów a starą na ścianę.Łańcucha nie skracaj bo na mniejszej zębatce nie pojeździsz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Serwis”