Zamieniłem hondę CBF125 na Varadero (2008) głównie ze względu na rozmiar. Varadero śliczne było u mechanika przed zakupem, teraz tylko przednie ogumienie i hamulec trzeba ogarnąć
Za to mam pytania z innej beczki:
1. Czy w irlandii/anglii były blokowane?
2. Z zaciśniętym lekko przednim hamulcem jechało 110km/h (190cm, 90kg), wydaje mi sie że to mniejwięcej tak jak powinno być. Prawda?
3. Mechanik niby mowił ze to nic strasznego ale wolę sie dopytać, bo hondzia ma taki troszke bardzo zardzewiały amortyzator z tyłu, pracuje ok ale wygląda strasznie (jedyny słaby punkt Viaderka). Bać się tego czy też nie?
4. Czy zrobi mi to wielką różnicę jak z przodu będe mieć gładką oponę a z tyłu tę pseudo terenową? Prędzej czy później planowałem zmianę obydwu na takie do jazdy po asfalcie :P Viaderko nie będzie z niego zjeżdzać nigdy.
ogólnie pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia na jakimś zlocie
Edit: zdjęcia niedługo
Zakupiłem Varadero 125 :P tanie nie było
- waldeman
- Sympatyk Weteran
- Posty: 829
- Rejestracja: ndz sie 03, 2014 8:36 am
- Imię: Waldek
- Marka motocykla: BMW GS
- Model: F 800 ADV
- Rocznik: 2016
- Lokalizacja: Bogatynia
Re: Zakupiłem Varadero 125 :P tanie nie było
Witaj kolego .
1 . Blokada to wymóg z rynku niemieckiego, nie słyszałem żeby na wyspach zakładali moduły z blokadą.
2 . Może być i 125 km/h - zależy od wiatru , ale prawidłowo i na pewno nie blokowany ( max 80 km/ h )
3 . Amorek sobie doczyścisz , ponoć na wyspach trzymanie moto pod chmurką to standard więc wilgoć robi swoje
4 . Mogę się z tobą założyć o czapkę śliwek , że na pewno zjedziesz swoim viaderkiem z asfaltu. A opony lepiej mieć tego samego typu na obu kołach, niech będzie taka sama przyczepność na oba koła .
1 . Blokada to wymóg z rynku niemieckiego, nie słyszałem żeby na wyspach zakładali moduły z blokadą.
2 . Może być i 125 km/h - zależy od wiatru , ale prawidłowo i na pewno nie blokowany ( max 80 km/ h )
3 . Amorek sobie doczyścisz , ponoć na wyspach trzymanie moto pod chmurką to standard więc wilgoć robi swoje
4 . Mogę się z tobą założyć o czapkę śliwek , że na pewno zjedziesz swoim viaderkiem z asfaltu. A opony lepiej mieć tego samego typu na obu kołach, niech będzie taka sama przyczepność na oba koła .
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 15
- Rejestracja: czw kwie 30, 2015 6:33 pm
- Imię: Adam
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero 125
- Rocznik: 2008
Re: Zakupiłem Varadero 125 :P tanie nie było
2. Jest postęp ze zblokowanej CBF , która i tak szybciej od junaka 124 jechała.
3. to takie rzeczy sie pucuje? pytać mechanika czy na własną rękę? przyznam sie ze moje mechaniczne przygody skończyły się na Fiacie 126p kilka lat temu.
4. CBF-ką mi się nie zdażyło, zobaczymy
3. to takie rzeczy sie pucuje? pytać mechanika czy na własną rękę? przyznam sie ze moje mechaniczne przygody skończyły się na Fiacie 126p kilka lat temu.
4. CBF-ką mi się nie zdażyło, zobaczymy
- waldeman
- Sympatyk Weteran
- Posty: 829
- Rejestracja: ndz sie 03, 2014 8:36 am
- Imię: Waldek
- Marka motocykla: BMW GS
- Model: F 800 ADV
- Rocznik: 2016
- Lokalizacja: Bogatynia
Re: Zakupiłem Varadero 125 :P tanie nie było
Twoje moto świadczy o tobie więc pucowanie i pieszczenie tylko samodzielne Tu takie małe podpowiedzi http://joemonster.org/filmy/68576/Jak_s ... be_z_rdzy_ , można też szczotką drucianą na wiertarce . A nauka mechaniki na maluchu to bardzo dobra szkoła .
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 15
- Rejestracja: czw kwie 30, 2015 6:33 pm
- Imię: Adam
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero 125
- Rocznik: 2008
Re: Zakupiłem Varadero 125 :P tanie nie było
Obiecałęm fotę obietnicy dotrzymuje
https://www.dropbox.com/sc/h9psiclmrmzi ... KgWAKdhyHa
https://www.dropbox.com/sc/h9psiclmrmzi ... KgWAKdhyHa