Jimi pisze:Czym najlepiej zablokować zebatkę zdawcza przy dokręcaniu? Jakieś domowe patenty tak aby nic nie uszkodzić?
Ja nie siłuję się ze śrubą. Po prostu uderzam dosyć lekko i z wyczuciem małym młotkiem przez metalową tulejkę i wtedy śruba odkręca się bardzo ładnie i jest pewność, że śruby przy odkręcaniu nie urwiesz... Spróbuj, na 99% śruba lekko się odkręci bez siłowania się z kluczem
Jimi pisze:Czym najlepiej zablokować zebatkę zdawcza przy dokręcaniu? Jakieś domowe patenty tak aby nic nie uszkodzić?
Ja nie siłuję się ze śrubą. Po prostu uderzam dosyć lekko i z wyczuciem małym młotkiem przez metalową tulejkę i wtedy śruba odkręca się bardzo ładnie i jest pewność, że śruby przy odkręcaniu nie urwiesz... Spróbuj, na 99% śruba lekko się odkręci bez siłowania się z kluczem
Jedynka i można dokręcać. Do odkręcania to klucz pneumatyczny jest najlepszy.
Łańcuch tylko na zakuwkę, spinką to można w motorynce zapiąć
Do dida polecam taką zakuwarkę.
Ale ty pewnie już po zabiegu.
Jimi pisze:Czym najlepiej zablokować zebatkę zdawcza przy dokręcaniu? Jakieś domowe patenty tak aby nic nie uszkodzić?
Ja nie siłuję się ze śrubą. Po prostu uderzam dosyć lekko i z wyczuciem małym młotkiem przez metalową tulejkę i wtedy śruba odkręca się bardzo ładnie i jest pewność, że śruby przy odkręcaniu nie urwiesz... Spróbuj, na 99% śruba lekko się odkręci bez siłowania się z kluczem
Kolega pyta o dokręcanie
Sorry Dziś tak czytam.... bo odstresowuje się po zeszłym ciężkim tygodniu w pracy Jeszcze jeden Żywiec i błogo pójdę spać Heh aż mi głupio :P
większość upiera się na DID
ja mam założone,
zębatka przód oryginał,tył JT łańcuch RK 525GXW
smarowanie dwustronne Scottoiler wierzcie albo nie ale zrobiłem 12 tyś bez dotykania naciągu
większość przy pełnym obciążeniu
Miałem kiedyś RK i mi się strasznie przeciagnął w jednym miejscu ale to może przypadek czy też wina poprzedniego właściciela , bo motocykl na takim kupiłem. W tej chwili w varanku mam Reginę.
Ja tak może zapytam tendencyjnie. Czy jeśli będe dokręcał śrubę od zębatki na zapiętym biegu, dodatkowo osoba siedząca na motocyklu zaciśnie hamulce i coś podłoże pod koło nic sie nie uszkodzi? Chodzi mi też o siłę którą przeniesie w sumie łańcuch napędowy, nie dojdzie do wyciągnięcia się jakiegoś nierównomiernego?
Do odkręcania stosowałem zwykłą nasadkę + 60 cm rury. Wyczucie na kluczu dzięki temu jest dobre, pulsacyjne naciskania na dźwignię spowodowały że śruba puściła bez problemów a kontrolowałem nacisk. Obawiam się dokręcenia bo czułem na rurze jak to było dowalone a nie chce jeszcze dodatkowo wymieniać prawie nowego napędu
Honda XL 1000, H-D FLSTF EVO, SAM ZAP 1200 x 2, Dniepr Mt9
Pawlo pisze:większość upiera się na DID
ja mam założone,
zębatka przód oryginał,tył JT łańcuch RK 525GXW
smarowanie dwustronne Scottoiler wierzcie albo nie ale zrobiłem 12 tyś bez dotykania naciągu
większość przy pełnym obciążeniu
Z takim łańcuchem moto wyjeźdźało z fabryki(przynajmniej moje)