 więc bedę testował nowy naped, zdam relacje co i jak.....
  więc bedę testował nowy naped, zdam relacje co i jak..... 
 więc bedę testował nowy naped, zdam relacje co i jak.....
  więc bedę testował nowy naped, zdam relacje co i jak..... 

Przepraszam @ropa2 za brak odpowiedzi - po prostu mega długo mnie tu nie było.ropa2 pisze:Czy któryś z szanownych kolegów miał do czynienia z łańcuchem JMT 525X2/112 ? ....
Riczi , a jak sprawuje się po roku łańcuch unibear ?


Takie ogólne wrażenie, że nikt nie grzebał przy napedzie. Chcesz wierz , nie chcesz też dobrze.eneron pisze:Po czym stwierdzasz, że fabryczny? że zębaki Sunstar? czy, że guma ? Zębatki sunstara można kupić tak samo jak choćby popularne JT a gumę przedniej zębatki np w ASO Hondy.



U mnie 2 przednie zębatki na 1 łańcuch i wymieniam cały zestaw. Jak jeździsz agresywnie to napęd szybko się zużywa a jak rozsądnie operujesz rolgazem całkiem sporo wytrzymuje :-)wuja82 pisze:Ile wam wytrzymuje naped ??
ja wymienialem nowy DID 525 ZVMX i zebaty sunstara w 2013r zrobilem ponad 15 tys przebiegu ...... i lancuch juz jest do wymiany , przednia zebatka zeby wygiete

 łancuch rzempoli trzeszczy w jednym miejscu luz w drugim napiety jak baranie jaja....gumowe uszczelki juz sie rozlatują w łańcuchu
  łancuch rzempoli trzeszczy w jednym miejscu luz w drugim napiety jak baranie jaja....gumowe uszczelki juz sie rozlatują w łańcuchu   Nie ukrywam jazda czesto agresywna. Dlatego juz zamowilem nowy naped ale teraz DID 525 VX i zebatki JT - zobaczymy ile ta wersja wytrzyma
  Nie ukrywam jazda czesto agresywna. Dlatego juz zamowilem nowy naped ale teraz DID 525 VX i zebatki JT - zobaczymy ile ta wersja wytrzyma   wyszlo 405 zł z przesylką, w porownaniu do ZVMX to mam 200 PLN w kieszeni
 wyszlo 405 zł z przesylką, w porownaniu do ZVMX to mam 200 PLN w kieszeni  ![Szczęśliwy [:D]](./images/smilies/3.gif) . Dokładnie ZVMX i Sunstara zebaty wytrzymaly mi 15630 km
. Dokładnie ZVMX i Sunstara zebaty wytrzymaly mi 15630 km  



Na łańcuchu miałeś wybite ZVMX ?wuja82 pisze:po zalozeniu nowego napedu ani razu nie wymieniałem przedniej zebatkiłancuch rzempoli trzeszczy w jednym miejscu luz w drugim napiety jak baranie jaja....gumowe uszczelki juz sie rozlatują w łańcuchu
Nie ukrywam jazda czesto agresywna. Dlatego juz zamowilem nowy naped ale teraz DID 525 VX i zebatki JT - zobaczymy ile ta wersja wytrzyma
wyszlo 405 zł z przesylką, w porownaniu do ZVMX to mam 200 PLN w kieszeni
. Dokładnie ZVMX i Sunstara zebaty wytrzymaly mi 15630 km


 ale trudno . Do smarowania lancucha lałem olej ....10W40 (moze przez to szybciej sie zuzyl
  ale trudno . Do smarowania lancucha lałem olej ....10W40 (moze przez to szybciej sie zuzyl   ) noi czesto ciezka reka.  Jutro ma przyjsc nowy naped, takze pierwsze testy na S3
  ) noi czesto ciezka reka.  Jutro ma przyjsc nowy naped, takze pierwsze testy na S3  
 Zębatka przód wyczytalem iż 54 Nm.
 Zębatka przód wyczytalem iż 54 Nm.