Dzisiaj przyszły Gaerne ale dopiero je przymierzę w ten lub następny weekend , jak wrócę do ojczyzny.
ps dzięki panie Administrator za scalenie postów


ja miałem na mysli smx-6 bo taki macałem....niestety z butami u mnie jest cieżko...mam szeroką stopę wysokie podbicie i do tego łyde... jeszcze TCX dobrze lezałyLukasW pisze:Z założenia czego oczekuje od tego buta to przyczepna podeszwa , wygoda , wodoodporność i bezpieczeństwo. Szyny Midlandy nie mają ale w takim bucie do turystyki i lekkiego offu to raczej bardziej na plus niż na minus. Nadal myślę ,żeAlpinestars SMX Plus to nie but na viadro. To mniej więcej tak jakby jeździć w kombinezonie sportowym z garbem. Ale co kto nosi to jego.
Dzisiaj przyszły Gaerne ale dopiero je przymierzę w ten lub następny weekend , jak wrócę do ojczyzny.
ps dzięki panie Administrator za scalenie postów
A ja myślę,że każdy but jest na Viadro.Zależy kto gdzie jeździ i ile jeździ.Jadąc na miasto,do sklepu czy na spot,a nawet polatać wkoło komina typowych turystyków nie potrzebuję.W teren jasne,że bym się w nich nie wybrał,ale tam nie jeżdżę.LukasW pisze: Nadal myślę ,żeAlpinestars SMX Plus to nie but na viadro.


Może źle Cię zrozumiałem,ale po co komuś buty motocyklowe służące tylko do chodzenia,nie do jazdy?LukasW pisze:Bardziej jako but do chodzenia po jeździe niż do jazdy.


 
  
 
 . Ja noszę rozmiar 44-45 te jednak dopiero były dobre w 46 na moją nogę. Dlaczego bo but ma płytko skrojone miejsce na czubki palców. Stopę raczej mam standardową, więc dla przyszłych nabywców brać rozmiar co najmniej jeden większy niż zwykle (piszą o tym też na stanowskich forach). Co do wyczucia przy zmianie biegów i hamowaniu... wajchę czuć od góry na bucie ale trzeba ją doregulować bo sam protektor i podeszwa jest wysoka. Nie ma się wrażenia jazdy w butach narciarskich ale do kapci jakie robi Daytona to im daleko, są lekko sztywne. Ogólnie za tą kasę może być jednak ja na drugi rok będę polował na Daytona Trans Open GTX.
 . Ja noszę rozmiar 44-45 te jednak dopiero były dobre w 46 na moją nogę. Dlaczego bo but ma płytko skrojone miejsce na czubki palców. Stopę raczej mam standardową, więc dla przyszłych nabywców brać rozmiar co najmniej jeden większy niż zwykle (piszą o tym też na stanowskich forach). Co do wyczucia przy zmianie biegów i hamowaniu... wajchę czuć od góry na bucie ale trzeba ją doregulować bo sam protektor i podeszwa jest wysoka. Nie ma się wrażenia jazdy w butach narciarskich ale do kapci jakie robi Daytona to im daleko, są lekko sztywne. Ogólnie za tą kasę może być jednak ja na drugi rok będę polował na Daytona Trans Open GTX. But jest twardy i kompletnie zero czucia podnóżków i dźwigni zmiany biegów. W porównaniu do Gaerne Midland to jak but narciarski. Twardszy od niego był tylko Alpinestars gdzie moim zdaniem jest to wybitnie but tylko do Offroad. Nie ma mowy o jakimkolwiek ugięciu podeszwy. Alpinestary  do dalekiej turystyki nie nadają się  kompletnie, chodzi się jak w drewnianym laczku.
 But jest twardy i kompletnie zero czucia podnóżków i dźwigni zmiany biegów. W porównaniu do Gaerne Midland to jak but narciarski. Twardszy od niego był tylko Alpinestars gdzie moim zdaniem jest to wybitnie but tylko do Offroad. Nie ma mowy o jakimkolwiek ugięciu podeszwy. Alpinestary  do dalekiej turystyki nie nadają się  kompletnie, chodzi się jak w drewnianym laczku.  
 

 .
 .