Strona 4 z 7

: śr maja 13, 2009 11:07 pm
autor: smutek
A ja wam radzę mniej gadajcie więcej jezdzijcie i tak jak napisał Konrad każdemu odpowiada coś innego i całe szczęście :wink:

: śr maja 13, 2009 11:07 pm
autor: Zimny
Konrad pisze:Myślę, że każdy powinien mieć motocykl dopasowany do jego potrzeb. Ktoś ma więcej czasu i kasy to kupi GS-a, ktoś ma mniej czasu na jazdy to kupi motocykl weekendowy, inny załatwia sprawy na mieście to kupi motocykl do miasta, zupełnie inny motocykl kupi osoba jeżdżąca solo a inna z pasażerem. No i jest jeszcze możliwość, że dany motocykl się komuś po prostu podoba i już. Najlepiej połączyć to wszystko i mieć w miarę uniwersalny sprzęt…. na to wychodzi. Posiadanie kilku sprzętów to temat dla pasjonatów z kasą.



Jest takie powiedzenie :roll:

Jak się nie ma co się lubi :cry: :cry: :cry: , to się lubi co się ma :lol: :lol: :lol:

: czw maja 14, 2009 12:13 am
autor: Corab
Konrad pisze:Najlepiej połączyć to wszystko i mieć w miarę uniwersalny sprzęt
Wiem, że masz dobre podejście bo temat masz przemyślany :D

: czw maja 14, 2009 9:02 am
autor: Pretor
Na dzień dzisiejszy:

1. Motocykl kosztował mnie tyle ile nowe viadro - mit drogiego BMW obalony.

2. Akcesoria do BMW kosztują tyle samo co do Viadra. Produkują jes te same firmy (Givi, Turatech i inne). Różnica polega wyłącznie na tym, że do BMW produkuje się więcej gadżetów niż do Hondy. Ale to chyba na plus a nie na minus. Prawda? Mit drogich akcesoriów obalony.

3. Serwis. W BMW co 10 000. W Hondzie co 6000. Na przestrzeni 100 000 km
BMW ma wizyt 10 a Honda PRAWIE 17 !!!!!!!!!!!. I kto tutaj płaci więce ???
Mit drogiego servisu BMW obalony.

4. Mój motocykl pali 4,5 a viadro 6,5. Różnica na 100 km 2 litry czyli ok 8 zł.
Na przestrzeni 30 000 km na Hondę wydam o 2400 zł więcej niż na BMW.

5. Technicznie i innowacyjne BMW wygrywa o całą długość z Hondą.

6. Awaryjność. hmmmm Nie będę oceniał. Wystarczy spojrzeć na czym podróżuje świat.

: czw maja 14, 2009 9:26 am
autor: Corab
Pretor pisze:Na dzień dzisiejszy:

1. Motocykl kosztował mnie tyle ile nowe viadro - mit drogiego BMW obalony.
nie porównujesz tych samych pojemności i tu jest haczyk. Viadreko ma bliżej do GS1200 przynajmniej mentalnie

: czw maja 14, 2009 9:28 am
autor: Pretor
A dlaczego mam porównywać te same pojemności?

800-1000-1200...heheh na dwoje babka wróżyła:)

: czw maja 14, 2009 9:30 am
autor: Corab
jak zauważyłem wzrost cen jest razem z pojemnością i to we wszystkich markach. Pewnie dlatego Gs 1200 jest tyle droższy od Viadra

: czw maja 14, 2009 9:32 am
autor: Pretor
Corab. GS1200 i Varadero to przepaść technologiczna. Nie ma co porównywać. Silnik, zawieszenie, elektronika, stylistyka...w niczym viadro nie może konkurować. Dlatego porównuję viadro do modelu GS800 bo tutaj viadro może wygrać pod względem komfortu jazdy:)

: czw maja 14, 2009 9:33 am
autor: smutek
Pretor pisze:A dlaczego mam porównywać te same pojemności?

800-1000-1200...heheh na dwoje babka wróżyła:)
Dlatego ze porównujesz cenę motocykla i spalanie :roll:

: czw maja 14, 2009 9:35 am
autor: Corab
ale ja też patrzę o klasę niżej, czyli na 650. Od nich do 800 tyle samo drogi co z 800 do 1000


ps. mam 800 postów :shock:

: czw maja 14, 2009 9:40 am
autor: smutek
Pretor pisze:Corab. GS1200 i Varadero to przepaść technologiczna. Nie ma co porównywać. Silnik, zawieszenie, elektronika, stylistyka...w niczym viadro nie może konkurować. Dlatego porównuję viadro do modelu GS800 bo tutaj viadro może wygrać pod względem komfortu jazdy:)
To zależy od punku widzenia. Osiągi podobne spalanie podobne stylistyka kwestia gustu a technologia ... Czy naprawdę liczy sie tak bardzo żeby płacić ta kasę

: czw maja 14, 2009 9:43 am
autor: Corab
smutek pisze:[d punku widzenia.
a punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :lol:

: czw maja 14, 2009 11:24 am
autor: Pretor
sralis mazgalis :lol: :wink: :wink: :wink: :lol: :lol:

Szerokości. Ja śmigam od wczoraj na kostkach :wink:

: czw maja 14, 2009 12:17 pm
autor: Corab
Pretor pisze:sralis mazgalis :lol: :wink: :wink: :wink: :lol: :lol:

Szerokości. Ja śmigam od wczoraj na kostkach :wink:
nie boisz się na asfalcie przy zakrętach mocniej się przechylić, bo ja trochę tak, też mam kostki

: czw maja 14, 2009 12:54 pm
autor: Konrad
Zawsze było jest i będzie, że każdy chwali swoje. Nie ma motocykla idealnego. :wink:
Każdy ma jakieś zalety i wady.