Mam identyko kropka w kropkę tylko, że rok starszy - jakbym widział swego motóra
Ale do rzeczy, spójrz na zegary i okolice - widoczny jest brud w zakamarkach (właściciel niedbaluch?), kołek mocujący prawe wypełnienie "wylata", dookoła guziczków ust. zegarka i wyświetlacza tez jakby brud na dobre tam zagościł, daszek zegarów delikatnie otarty, set prawy wyślizgany od buta (ale ktoś może lubił butami sety ściskać
![Radosny :D](./images/smilies/3c.gif)
bo po 11 tys km raczej tak wyślizgane być nie powinny). Kolektor wydechowy, który wchodzi do tłumika jest też jakiś już zżółkły a po takim przebiegu powinien jeszcze lśnić
Od marca do połowy września zrobiłem 16 tys km po Polsce i jakoś mi się wierzyć nie chce, że ktoś kto kupuje dużego turystyka z kpl kufrów (czyli ktoś myślał w momencie e kupna o podróżowaniu tym sprzętem) i w 5 lat nalatał magiczne 11 tys km czyli rocznie wychodzi 2,2 tys km... raczej ten przebieg nie jest prawdziwy (bardziej pasuje do rocznego przebiegu skutera Kingwaya 50ccm niż litrowego turystyka) ale zawsze jest odstępstwo od reguły :P
Nie należy skreślać tego moto sugerując się tylko zdjęciami, należy podskoczyć do sprzedającego, obejrzeć wnikliwie i na pewno po stopniu zużycia poszczególnych detali motocykla da się stwierdzić czy przebieg jest realny. Z drugiej strony nawet jak Varadero ma faktycznie 50 tys km zamiast tych 11 z licznika to takie przebieg dla tego moto nie jest niczym nadzwyczajnym.
Przy oględzinach zwróć uwagę na:
- zużycie gumowych manetek - przy 11 tys km powinno być dosłownie żadne
![Usmiechnięty :)](./images/smilies/1.gif)
- ile zostało naciągu łańcucha (powinno zostać coś około połowy - stwierdzam to po swoim napędzie przy podobnym przebiegu)
- progi na tarczach - nie powinny być wyczuwalne
- czy śruby mocowania lag były ruszane
- sety (na foto już widać, że są starte od butów)
- gumy na podnóżkach itp itd
- grzebień kluczyka - stopień jego zużycia
Ja obstawiam, że 11 tys km to przebieg realny w tym moto ale 4 lata temu a nie dziś :twisted:
podjedź, pomacaj i zdaj relację - jestem ciekaw 8)
U mnie wibracji kierownicy z fabrycznym zestawem kufrów nie ma ew. jeśli są to nie potrafię ich rozpoznać i określić, że wibruje coś. Z kuframi czy bez moto zachowuje się tak samo, dopiero powyżej prędkości 170 km/h z kuframi moto zaczyna jechać mniej pewnie, mniej stabilnie.
james pisze:Prawdopodobieństwo, że ktoś kupił zakuty fabrycznie łańcuch od rozbitego Viadra, rozebrał cały tylny wahacz, wyciągnął tłumiki i rury wydechowe[...]
:shock: U siebie jak zmieniałem w połowie kwietnia napęd to jedynei trzeba było odkręcić seta tzn. 3 śruby mocujące set + demontaż dźwigni zmiany biegów, łańcuch pięknie się mieści między wahaczem a wydechem (łańcuch trzeba obrócić o 90stopni w miejscu, w którym przechodzi między wahaczem a wydechem). Dodatkowo musialem jeszcze odkręcić śrubę mocującą stelaż kufrów i lekko odchylić ten pręt stelaża - wymiana zakutego łańcucha jest bezproblemowa i nie trzeba jak w większości moto demontować tylny wahacz (dla niedowiarków dysponuję zdjęciami :P )