Strona 1 z 1
					
				witam z północy
				: pt lip 05, 2013 5:51 pm
				autor: azraell76
				Dzień dobry. Chciałbym się przywitać. Kilka słów - do ubiegłego czwartku jeżdziłem Hondą Hornet, coś mnie napadło i poleciałem nim wyposażony w sakwy do Krynicy Zdrój, 700 km powiedziała pani w AutoMapie, zajęło mi to 10-11h z tego 9 w siodle. Jak dotąd najlepsza wycieczka mojego życia  . Po powrocie stwierdziłem podróżowanie na dwóch kołach - coś dla mnie  sprzedałem szerszenia. Szukałem - wybór pomiędzy Varadero a Translapem i zgłupiałem. Nie wiem co bedzie lepsze - na szutr to chyba się pchał nie będę. Wystarczą winkle na asfalcie. Chciałbym prosić o radę co lepsze by było dla mnie, dodam że jetem mały 175 cm ale wariat  . Czy dał bym radę na Wiadrze z moim wzrostem. Nie przewiduję jazdy z plecaczkiem. Proszę o kilka słów na co zwrócić uwagę przy zakupie. Serdecznie pozdrawiam. I czekam na konstuktywna podpowiedź. Dziękuję. 
Seba
			 
			
					
				Re: witam z północy
				: pt lip 05, 2013 6:05 pm
				autor: james
				Witaj na forum!  
 
 
Ja mam 177cm i daję radę na Viadrze. Sam miałem dylemat - Trampek 700 czy Viadro... i padło na Varadero. Faktycznie, jeżeli chodzi o walory terenowe, to w przypadku naszego 1000 są one dość mocno ograniczone przez wagę - trampek radzi sobie zdecydowanie lepiej (wersje z 21" kołami).
Na co zwrócić uwagę... to zależy od wersji, czy SD01 czy SD02. 
W SD01 warto zobaczyć, jak wygląda z ładowaniem, czy tarcze się nie grzeją, czy silnik ma odpowiednią temperaturę podczas jazdy (delikatnie poniżej drugiej kreski), czy amortyzatory nie są skatowane/nie pływają, czy napinacze są oryginalny (po kropce na obudowie) i ostatecznie czy jakieś elementy były wymieniane. Pewnie o czymś jeszcze zapomniałem, ale to na pewno ktoś dopisze  

 
			
					
				Dzięki za odpowiedź
				: sob lip 06, 2013 8:38 am
				autor: azraell76
				Dzięki za odpowiedź. Oprócz zwykłej kontroli lag czy nie ciekną i ogólnego stanu motóra nie wiedziałem że jest wspomniana kropka do kontroli. Mam nadzieje że znajdę coś kokretnego do 20k.
tzn. nie zbyt  "dojechanego" a zadbanego.
			 
			
					
				Re: witam z północy
				: sob lip 06, 2013 12:39 pm
				autor: james
				Owa kropka jest tylko na niektórych częściach, nie na wszystkich. Przy takim budżecie jak przedstawiłeś celuj w coś na wtrysku, tam problem napinaczy rozrządu został już rozwiązany
Cieknące lagi to jedno, a drugie to test "pływania" - dociskasz amortyzator i sprawdzasz, czy odbija i koniec, czy może troche faluje (ma tylko odbić). Tyczy się to głównie tylnego.
			 
			
					
				Re: witam z północy
				: sob lip 06, 2013 10:38 pm
				autor: matusz82
				Cześć. Mam 174 i daje radę. Prdnie zawieszenie lekko obniżone tył oryginał. Nie zastanawiaj się tylko bierz Wiadro.
			 
			
					
				Re: witam z północy
				: pt lip 12, 2013 2:49 pm
				autor: olo
				cześć
			 
			
					
				Re: witam z północy
				: pt lip 12, 2013 5:34 pm
				autor: Gregor
				bierz
			 
			
					
				Re: witam z północy
				: pt lip 12, 2013 10:11 pm
				autor: M@rio
				Cześć Azraell76. 
Tylko Varadero, taką trasę to będziesz pokonywał z uśmiechem na ustach.
			 
			
					
				Re: witam z północy
				: sob lip 13, 2013 5:53 pm
				autor: radzio740
				Powitac 

 , jedyny sluszny zakup
 
			
					
				Re: witam z północy
				: sob lip 13, 2013 8:02 pm
				autor: Nuno
				Wiadomo że Varadero. Tutaj nie ma co porównywać 

 
			
					
				Re: witam z północy
				: ndz lip 14, 2013 11:28 am
				autor: Artur "Pyton"
				Witaj -  wczoraj robiłem traskę 440 km z jednym przystankiem na tankowanie i to jet to, Viadro nie ma sobie równych 

 
			
					
				Re: witam z północy
				: pn lip 15, 2013 7:26 pm
				autor: Lysy
				Siema  tu nie ma co pytać  

  Koń jest tylko jeden a na imię ma VARADERO ,  a na marginesie 174 cm i spokojnie daje rade z plecakiem  w koleinach i na delikatnym terenie