Szlam na stykach pompy paliwa

Tematy dotyczące prac serwisowych oraz eksploatacji.
Wiadomość
Autor
Chaszek16
Uczy się jeździć
Posty: 69
Rejestracja: ndz sie 12, 2012 2:49 pm
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero SD01
Rocznik: 2000
Lokalizacja: Tarnów

#31 Post autor: Chaszek16 »

Fajnie wszystko działa. Tzn w warunkach domowych przy podłączeniu do prostownika wszystko śmigało. W poniedziałek zarzucę te kable na moto i sprawdzę pompę w trasie...

Dzięki jeszcze raz James za zainteresowanie i za dobre rady :)

Obrazek

Chaszek16
Uczy się jeździć
Posty: 69
Rejestracja: ndz sie 12, 2012 2:49 pm
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero SD01
Rocznik: 2000
Lokalizacja: Tarnów

#32 Post autor: Chaszek16 »

http://www.youtube.com/watch?v=43SuaLXr ... e=youtu.be
O to efekt ciężkich i żmudnych prac przy pompie paliwa.
:)
Dziękuje wszystkim zainteresowanych.
Wspomnę jeszcze dla potomnych, że dioda musi być podpięta pod nr 86 i 30 według zaleceń Jamesa. :) gdyż mamy optymalny prąd potrzebny do pracy diody... nie za dużo i nie za mało czyli jakieś 12,4V :)

Awatar użytkownika
james
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 2207
Rejestracja: ndz lut 05, 2012 12:15 pm
Imię: Marek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2000
Lokalizacja: Poznań

#33 Post autor: james »

Dokładnie tak, 86 i 30. W poprzednich postach popełniłem błąd podając 85 i 30, ale zostałem za to ukarany przepaleniem diody :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Serwis”